Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Uważaj na to logo w prawym dolnym rogu... bo jeszcze ktoś pomyśli że wstąpiłeś do jakiejś sekty FOSS 😉 
200.gif   giphy.gif 

Poza tym spoko... może z tymi ryskami lekko przesadziłeś.. trochę wyszło jak byś wrzucił parę takich do pralki i włączył wirowanie 😉 
No ale looz fajny szafirek 🙂 👍

  • Like 1
Napisano

Gdyby mnie coś nie podkusiło, żeby sprawdzić jak to faktycznie wygląda to bym powiedział, że git 😛

A że jednak spojrzałem, to nie mogę tak powiedzieć, bo według tej galerii:

https://www.special-ops.pl/galeria/29837,galeria-ckd-1-szafir-czyli-dwa-w-jednym

Ten celownik jest dużo "okrąglejszy", nie ma takich ostrych przejść między płaszczyznami. Inny jest też kształt tego głównego cylindra, powinien być wyraźniej stożkowaty. Pewnie jeszcze innych detali by się znalazło.

Jeszcze od strony wizualnej trochę brakuje tej porowatej faktury "malowania wałkiem" typowej dla broni.

Także techniczne jest ok, w kwestii odwzorowania już mniej 😛

  • Like 1
Napisano

Hey,

Jako ćwiczenie hard surface zacząłem wieczorami modelować asset z Call of Duty Black Ops 4 – Rampart 17. Koncept autorstwa Ricka Zenga

Pracy zostało bardzo sporo, ale już coś widać 🙂 Celuję bardziej w mid-poly, niż low-poly. Sporo rzeczy chcę zrobić "żywą geometrią" 🙂

Pozdr! 🙂

 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

  • Like 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności