Skocz do zawartości

[szukam]Tool do przepalania normalmap na inny model.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, spotkal sie ktoś moze z toolem/skryptem etc ktory poradzilby sobie z projekcją normalmap na inny model z kompletnie innym mapowaniem? Render to texture maxowy nie kuma ze to normalmapa i przy obróconym uv robi babole. 

Napisano

 

generalnie, tez chyba dziala motyw ze jezeli przeliczysz sobie juz mape (w maxie na nowe uv ze zwalonymi rotacjami) i wrzucisz ja do paintera i przepalisz jako nowa mape (use lowpoly as cos tam cos tam) to poprawi rotacje 😉

  • Like 1
  • Thanks 1
Napisano

Jak dla mnie jak vertexy sa takie sam i normalne są takie same to zwykłe przepalanie po raycascie jak uv sa kompletnie inne starczy. 
x-normal, mudbox. 0 ray i jazda.
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności