Bruneq Napisano 2 Grudzień 2020 Share Napisano 2 Grudzień 2020 Hej, spotkal sie ktoś moze z toolem/skryptem etc ktory poradzilby sobie z projekcją normalmap na inny model z kompletnie innym mapowaniem? Render to texture maxowy nie kuma ze to normalmapa i przy obróconym uv robi babole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturborubar Napisano 2 Grudzień 2020 Share Napisano 2 Grudzień 2020 (edytowane) http://www.handplane3d.com to trzeba chyba z tangent space na OBJECT space przekonwertowac przed rebake... Edytowane 2 Grudzień 2020 przez Arturborubar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 2 Grudzień 2020 Share Napisano 2 Grudzień 2020 generalnie, tez chyba dziala motyw ze jezeli przeliczysz sobie juz mape (w maxie na nowe uv ze zwalonymi rotacjami) i wrzucisz ja do paintera i przepalisz jako nowa mape (use lowpoly as cos tam cos tam) to poprawi rotacje 😉 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturborubar Napisano 3 Grudzień 2020 Share Napisano 3 Grudzień 2020 tak,tak, nawet widziałem jak tak przepalali w pracy, zaćmiło mnie chwilowo :D. To już ten wiek chyba:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 5 Grudzień 2020 Share Napisano 5 Grudzień 2020 Jak dla mnie jak vertexy sa takie sam i normalne są takie same to zwykłe przepalanie po raycascie jak uv sa kompletnie inne starczy. x-normal, mudbox. 0 ray i jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się