Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Hej, spotkal sie kto艣 moze z toolem/skryptem etc ktory poradzilby sobie z projekcj膮 normalmap na inny model z kompletnie innym mapowaniem? Render to texture maxowy nie kuma ze to normalmapa i przy obr贸conym uv robi babole.聽

  • Odpowiedzi 4
  • Wy艣wietle艅 668
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • generalnie, tez chyba dziala motyw ze jezeli przeliczysz sobie juz mape (w maxie na nowe uv ze zwalonymi rotacjami) i wrzucisz ja do paintera i przepalisz jako nowa mape (use lowpoly as cos tam cos ta

Napisano

Jak dla mnie jak vertexy sa takie sam i聽normalne s膮 takie same to zwyk艂e przepalanie po raycascie jak uv sa kompletnie inne starczy.聽
x-normal, mudbox. 0 ray i jazda.

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci