wujek_kane Napisano 8 Luty 2021 Napisano 8 Luty 2021 Piękne! Ile Ci to zajęło w czasie rzeczywistym? 2
brain Napisano 8 Luty 2021 Autor Napisano 8 Luty 2021 3 minuty temu, wujek_kane napisał: Piękne! Ile Ci to zajęło w czasie rzeczywistym? Tego typu rzeczy gdzieś średnio 3-6h 😉 2
KLICEK Napisano 8 Luty 2021 Napisano 8 Luty 2021 btw. bo nie pytalem 🙂 pracujesz gdzies zawodowo? czy caly swoj czas wrzucasz w te rzeczy?
brain Napisano 8 Luty 2021 Autor Napisano 8 Luty 2021 (edytowane) W sumie miałem takie miesiące gdzie pracowałem nad swoją grą od pon-soboty (czasami po 16h dziennie :P), robiłem YT, swoje paczki i robiłem jeszcze zlecenia 😛 aktualnie nie mam zleceń bo skupiam się przede wszystkim na grze (czyli można powiedzieć, że mam "zlecenie") 🙂 Edytowane 8 Luty 2021 przez brain 3
KLICEK Napisano 8 Luty 2021 Napisano 8 Luty 2021 nice trzymam kciuki 🙂 masz jakies demo/vslica/trailer? 😄 1
brain Napisano 8 Luty 2021 Autor Napisano 8 Luty 2021 pracujemy nad demem właśnie 😛 jeszcze zejdzie sporo czasu zanim coś wrzucimy do testowania niestety 😛
brain Napisano 8 Luty 2021 Autor Napisano 8 Luty 2021 ja nie programuję gry 😄 robię całą grafikę od modeli, tekstury po UI i materiały reklamowe i trailery 😛 2
KLICEK Napisano 8 Luty 2021 Napisano 8 Luty 2021 nice, no to ja trzymam kciuki i czekam na demowe 😄 1
brain Napisano 8 Luty 2021 Autor Napisano 8 Luty 2021 (edytowane) Dzięki 😉 Edytowane 8 Luty 2021 przez brain 3
brain Napisano 11 Luty 2021 Autor Napisano 11 Luty 2021 Można bardzo szybko dodać nowy kształt tarczy, dodać na tarczę jakieś symbole / ornamenty - bardzo szybko można po prostu wprowadzać zmiany i testować to od razu w silniku gry. Nie trzeba tego wszystkiego modelować od zera w programie jak blender, tworzyć UV, później exportować to wszystko do substance i sprawdzać, czy w ogóle te nowe wymodelowane elementy będą dobrze wyglądać na tarczy - ogólnie wszystko ma swoje plusy i minusy, ale jak masz zrobić bardzo dużo tarcz do gry (np. jakiś RPG) to takie rozwiązanie może przyspieszyć masakrycznie pracę. Kolejna zaleta, masz 3ch różnych artystów od modelowania i teksturowania, każdy z nich może dostać ten sam plik substance designera i tworzyć własne tarcze, na podstawie tego co zostało już zrobione, więc wszystko w grze będzie wyglądać "podobnie" (jeżeli chodzi o styl tekstur). 1
brain Napisano 11 Luty 2021 Autor Napisano 11 Luty 2021 Ulepszyłem swój generator 😉taki tylko krótki filmik 1
Mortom Napisano 28 Luty 2021 Napisano 28 Luty 2021 Bardzo miłe dla oka modele, gratuluję dobrego wyczucia koloru i formy - zawsze lubiłem lowpoly art 🙂 muszę kiedyś spróbować 🙂 Pozdr!
brain Napisano 1 Marzec 2021 Autor Napisano 1 Marzec 2021 18 godzin temu, Mortom napisał: Bardzo miłe dla oka modele, gratuluję dobrego wyczucia koloru i formy - zawsze lubiłem lowpoly art 🙂 muszę kiedyś spróbować 🙂 Pozdr! Dziękuję 😉 Polecam się pobawić, nie trzeba myśleć o teksturowaniu i unwrapping-u, więc można podejść do pracy bardziej "Artystycznie" 😛 Nowy filmik 1
brain Napisano 2 Marzec 2021 Autor Napisano 2 Marzec 2021 (edytowane) Edytowane 2 Marzec 2021 przez brain 1
Destroyer Napisano 10 Marzec 2021 Napisano 10 Marzec 2021 Dałbyś w opisie czy tytule how to make bitcoin/ ethernum mine, nad wejsćie plakietka z logiem crypto i juz +500% ruchu w kanale 🙂 1
brain Napisano 10 Marzec 2021 Autor Napisano 10 Marzec 2021 Haha, dobry pomysł 😄 muszę kiedyś przetestować hehehe
brain Napisano 11 Marzec 2021 Autor Napisano 11 Marzec 2021 18 godzin temu, KLICEK napisał: o idealny klikbejt XD Muszę się jeszcze wiele nauczyć! 😄 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się