Napisano 8 Luty 20214 l Autor 3 minuty temu, wujek_kane napisał: Piękne! Ile Ci to zajęło w czasie rzeczywistym? Tego typu rzeczy gdzieś średnio 3-6h 😉
Napisano 8 Luty 20214 l btw. bo nie pytalem 🙂 pracujesz gdzies zawodowo? czy caly swoj czas wrzucasz w te rzeczy?
Napisano 8 Luty 20214 l Autor W sumie miałem takie miesiące gdzie pracowałem nad swoją grą od pon-soboty (czasami po 16h dziennie :P), robiłem YT, swoje paczki i robiłem jeszcze zlecenia 😛 aktualnie nie mam zleceń bo skupiam się przede wszystkim na grze (czyli można powiedzieć, że mam "zlecenie") 🙂 Edytowane 8 Luty 20214 l przez brain
Napisano 8 Luty 20214 l Autor pracujemy nad demem właśnie 😛 jeszcze zejdzie sporo czasu zanim coś wrzucimy do testowania niestety 😛
Napisano 8 Luty 20214 l Autor ja nie programuję gry 😄 robię całą grafikę od modeli, tekstury po UI i materiały reklamowe i trailery 😛
Napisano 11 Luty 20214 l Autor Można bardzo szybko dodać nowy kształt tarczy, dodać na tarczę jakieś symbole / ornamenty - bardzo szybko można po prostu wprowadzać zmiany i testować to od razu w silniku gry. Nie trzeba tego wszystkiego modelować od zera w programie jak blender, tworzyć UV, później exportować to wszystko do substance i sprawdzać, czy w ogóle te nowe wymodelowane elementy będą dobrze wyglądać na tarczy - ogólnie wszystko ma swoje plusy i minusy, ale jak masz zrobić bardzo dużo tarcz do gry (np. jakiś RPG) to takie rozwiązanie może przyspieszyć masakrycznie pracę. Kolejna zaleta, masz 3ch różnych artystów od modelowania i teksturowania, każdy z nich może dostać ten sam plik substance designera i tworzyć własne tarcze, na podstawie tego co zostało już zrobione, więc wszystko w grze będzie wyglądać "podobnie" (jeżeli chodzi o styl tekstur).
Napisano 28 Luty 20214 l Bardzo miłe dla oka modele, gratuluję dobrego wyczucia koloru i formy - zawsze lubiłem lowpoly art 🙂 muszę kiedyś spróbować 🙂 Pozdr!
Napisano 1 Marzec 20214 l Autor 18 godzin temu, Mortom napisał: Bardzo miłe dla oka modele, gratuluję dobrego wyczucia koloru i formy - zawsze lubiłem lowpoly art 🙂 muszę kiedyś spróbować 🙂 Pozdr! Dziękuję 😉 Polecam się pobawić, nie trzeba myśleć o teksturowaniu i unwrapping-u, więc można podejść do pracy bardziej "Artystycznie" 😛 Nowy filmik
Napisano 10 Marzec 20214 l Dałbyś w opisie czy tytule how to make bitcoin/ ethernum mine, nad wejsćie plakietka z logiem crypto i juz +500% ruchu w kanale 🙂
Napisano 11 Marzec 20214 l Autor 18 godzin temu, KLICEK napisał: o idealny klikbejt XD Muszę się jeszcze wiele nauczyć! 😄
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto