Napisano 26 Marzec 20213 l Hmm pierwsze słyszę o tym ale wygląda legitymacyjnie 🙂 też jestem ciekawy jak to się sprawdza w praktyce
Napisano 26 Marzec 20213 l Autor 27 minut temu, Destroyer napisał: wygląda legitymacyjnie 🙂 też jestem ciekawy jak to się sprawdza w praktyce To może rzeczywiście całkiem nieźle hulać, skoro działa na engine Unreala. Dane pewnie idą przez FBX, a od M2020.3 FBX przemyca arnoldowy Standard Surface, więc jest teraz spore pole do popisu.
Napisano 27 Marzec 20213 l robi mega wrazenie, ale nic w necie nie moge znalezc na temat tego pluginu a to jest 1.5? macie jakies linczory? ile takie cud kosztowac?
Napisano 27 Marzec 20213 l Autor 9 godzin temu, KLICEK napisał: robi mega wrazenie, ale nic w necie nie moge znalezc na temat tego pluginu a to jest 1.5? macie jakies linczory? ile takie cud kosztowac? Normalnie kosztuje 170$ /mc przy rocznym planie, albo 200$ /mc przy miesięcznym. Ale robią czasem promocje i wychodzi wtedy 600$ / rok co daje 50$ /mc, czyli mniej więcej tyle, co np. Vray. Ściągnąłbym trial, bo mnie bardzo korci żeby się pobawić, ale jest miesięczny, więc poczekam chyba jeszcze te parę dni na wersję 1.5 z obiecanymi arnoldowymi szaderami.
Napisano 9 Wrzesień 20213 l przypomniałem sobie o tym, @ca mel testowałeś już? Jakiśczas temu jak sprawdzałem na stronie to była informacja gdzieś że jeszcze nie ma wersji 1.5 dostępnej, pod filmikiem na youtube ktoś jęczał 2 tygodnie temu że nie może się dostać do triala a twórcy nie odpisują więc tak średnio zachęcające, takim tempie to zaraz epic sam wyda jakiegoś bridga i będzie pozamiatane 😛 https://www.pisquare.com.tw/
Napisano 10 Wrzesień 20213 l Dostałem dostęp do trialów, nie ma wersji 1.5 a na forum też wiele się nie dzieje https://forum.pisquareus.com/forums można się rozejść 🙂
Napisano 12 Wrzesień 20213 l Autor W dniu 10.09.2021 o 10:32, Destroyer napisał: Dostałem dostęp do trialów, nie ma wersji 1.5 a na forum też wiele się nie dzieje https://forum.pisquareus.com/forums można się rozejść 🙂 No właśnie też dostałem jakiś czas temu dostęp, ale odłożyłem zabawy, póki nie zrobią obiecanego wsparcia dla standard surface shadera. Mayka zaczęła go wypuszczać przez fbx dopiero niedawno, bo w update 3 do wersji 2020. Poczekam, to chyba dość mała ekipa, wiec prace najpewniej idą powoli. Podobnie było z RealFlow czy Pulldownit - wersję o numer większą robili średnio co rok/dwa, bo małą ekipą. Na githubie jeszcze trwają poprawki otwartej implementacji standard surface dla innych programów, więc może o to tu chodzi. Swoją drogą Unity ma zaimplementowany standard surface arnoldowy, tylko nie bardzo jest go chyba jak automatycznie przenosić bez przypisywania go w samym Unity.https://docs.unity3d.com/Packages/[email protected]/manual/arnold-standard-surface-shader.html Edytowane 12 Wrzesień 20213 l przez ca mel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto