Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 765
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Arturborubar
    Arturborubar

    https://www.pisquare.com.tw

  • Hmm pierwsze słyszę o tym ale wygląda legitymacyjnie 🙂 też jestem ciekawy jak to się sprawdza w praktyce 

  • To może rzeczywiście całkiem nieźle hulać, skoro działa na engine Unreala. Dane pewnie idą przez FBX, a od M2020.3 FBX przemyca arnoldowy Standard Surface, więc jest teraz spore pole do popisu.  

Napisano
  • Autor
27 minut temu, Destroyer napisał:

 wygląda legitymacyjnie 🙂 też jestem ciekawy jak to się sprawdza w praktyce 

To może rzeczywiście całkiem nieźle hulać, skoro działa na engine Unreala.
Dane pewnie idą przez FBX, a od M2020.3 FBX przemyca arnoldowy Standard Surface, więc jest teraz spore pole do popisu.
 

Napisano
  • Autor
9 godzin temu, KLICEK napisał:

robi mega wrazenie, ale nic w necie nie moge znalezc na temat tego pluginu a to jest 1.5? macie jakies linczory? ile takie cud kosztowac? 

Normalnie kosztuje 170$ /mc przy rocznym planie, albo 200$ /mc przy miesięcznym.
Ale robią czasem promocje i wychodzi wtedy 600$ / rok co daje 50$ /mc, czyli mniej więcej tyle, co np. Vray.

Ściągnąłbym trial, bo mnie bardzo korci żeby się pobawić, ale jest miesięczny,
więc poczekam chyba jeszcze te parę dni na wersję 1.5 z obiecanymi arnoldowymi szaderami.

 

Napisano

przypomniałem sobie o tym, @ca mel testowałeś już? Jakiśczas temu jak sprawdzałem na stronie to była informacja gdzieś że jeszcze nie ma wersji 1.5 dostępnej, pod filmikiem na youtube ktoś jęczał 2 tygodnie temu że nie może się dostać do triala a twórcy nie odpisują więc tak średnio zachęcające, takim tempie to zaraz epic sam wyda jakiegoś bridga i będzie pozamiatane 😛

https://www.pisquare.com.tw/

Napisano
  • Autor
W dniu 10.09.2021 o 10:32, Destroyer napisał:

Dostałem dostęp do trialów, nie ma wersji 1.5 a na forum też wiele się nie dzieje https://forum.pisquareus.com/forums 

można się rozejść 🙂

 

No właśnie też dostałem jakiś czas temu dostęp, ale odłożyłem zabawy, póki nie zrobią obiecanego wsparcia dla standard surface shadera.
Mayka zaczęła go wypuszczać przez fbx dopiero niedawno, bo w update 3 do wersji 2020.
Poczekam, to chyba dość mała ekipa, wiec prace najpewniej idą powoli.
Podobnie było z RealFlow czy Pulldownit - wersję o numer większą robili średnio co rok/dwa, bo małą ekipą.
Na githubie jeszcze trwają poprawki otwartej implementacji standard surface dla innych programów, więc może o to tu chodzi.

Swoją drogą Unity ma zaimplementowany standard surface arnoldowy, tylko nie bardzo jest go chyba jak automatycznie przenosić bez przypisywania go w samym Unity.
https://docs.unity3d.com/Packages/[email protected]/manual/arnold-standard-surface-shader.html

Edytowane przez ca mel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności