Skocz do zawartości

Pi-Stage 1.5 i szadery z Arnolda


ca mel

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, Destroyer napisał:

 wygląda legitymacyjnie 🙂 też jestem ciekawy jak to się sprawdza w praktyce 

To może rzeczywiście całkiem nieźle hulać, skoro działa na engine Unreala.
Dane pewnie idą przez FBX, a od M2020.3 FBX przemyca arnoldowy Standard Surface, więc jest teraz spore pole do popisu.
 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, KLICEK napisał:

robi mega wrazenie, ale nic w necie nie moge znalezc na temat tego pluginu a to jest 1.5? macie jakies linczory? ile takie cud kosztowac? 

Normalnie kosztuje 170$ /mc przy rocznym planie, albo 200$ /mc przy miesięcznym.
Ale robią czasem promocje i wychodzi wtedy 600$ / rok co daje 50$ /mc, czyli mniej więcej tyle, co np. Vray.

Ściągnąłbym trial, bo mnie bardzo korci żeby się pobawić, ale jest miesięczny,
więc poczekam chyba jeszcze te parę dni na wersję 1.5 z obiecanymi arnoldowymi szaderami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypomniałem sobie o tym, @ca mel testowałeś już? Jakiśczas temu jak sprawdzałem na stronie to była informacja gdzieś że jeszcze nie ma wersji 1.5 dostępnej, pod filmikiem na youtube ktoś jęczał 2 tygodnie temu że nie może się dostać do triala a twórcy nie odpisują więc tak średnio zachęcające, takim tempie to zaraz epic sam wyda jakiegoś bridga i będzie pozamiatane 😛

https://www.pisquare.com.tw/

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2021 o 10:32, Destroyer napisał:

Dostałem dostęp do trialów, nie ma wersji 1.5 a na forum też wiele się nie dzieje https://forum.pisquareus.com/forums 

można się rozejść 🙂

 

No właśnie też dostałem jakiś czas temu dostęp, ale odłożyłem zabawy, póki nie zrobią obiecanego wsparcia dla standard surface shadera.
Mayka zaczęła go wypuszczać przez fbx dopiero niedawno, bo w update 3 do wersji 2020.
Poczekam, to chyba dość mała ekipa, wiec prace najpewniej idą powoli.
Podobnie było z RealFlow czy Pulldownit - wersję o numer większą robili średnio co rok/dwa, bo małą ekipą.
Na githubie jeszcze trwają poprawki otwartej implementacji standard surface dla innych programów, więc może o to tu chodzi.

Swoją drogą Unity ma zaimplementowany standard surface arnoldowy, tylko nie bardzo jest go chyba jak automatycznie przenosić bez przypisywania go w samym Unity.
https://docs.unity3d.com/Packages/[email protected]/manual/arnold-standard-surface-shader.html

Edytowane przez ca mel
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności