Szania Napisano 15 Sierpień 2021 Napisano 15 Sierpień 2021 (edytowane) Cześć! 🙂 Jestem tu nowa, postanowiłam założyć konto bo forum jest wręcz legendarne w moich oczach po wysłuchaniu opowieści pewnych ludziów, widzę jak wielu dobrych z niego wyszło i jak surowa krytyka tu otrzymana pomogła im polepszyć poziom ich pracek ^^" Chciałabym znieczulić się na otrzymywanie konstruktywnej krytyki oraz posłuchać Waszych opinii na temat tego, nad czym mogę pracować. Wrzucam na pierwszy ogień kilka pracek w realiźmie i cartoonowych. Nie zostawiajcie na mnie suchej nitki 🙂 Edytowane 15 Sierpień 2021 przez Szania 5
EthicallyChallenged Napisano 16 Sierpień 2021 Napisano 16 Sierpień 2021 Witamy na forum! Prace są bardzo fajne ale poprawiłbym sprzączki: 2
Szania Napisano 16 Sierpień 2021 Autor Napisano 16 Sierpień 2021 Dziękuję za radę! Faktycznie nie przykładałam większej uwagi do sprzączek z myślą, że nie są one focal pointem 😄 Ale poprawność w szczegółach się sprowadza do jakości całego obrazka, więc będę to mieć na uwadze rysując kolejne, tutorial zapisuję 🙂 Mam głównie cartoony, ale za niedługo postaram się wrzucić też trochę realizmu. Poniżej portret ze zdjęcia wykonany promarkerami i kredkami, uczyłam się mierzyć proporcje 🙂 plus niewykorzystane szkice koncepcyjne do jednej gry i template logo motocyklowego
Szania Napisano 20 Sierpień 2021 Autor Napisano 20 Sierpień 2021 Dobra, tak jak się zapowiedziałam, wrzucam traditional 🙂 najstarsza pracka, z 2019/2020 chyba: i dwa ostatnie ćwiczenia na mierzenie proporcji 🙂 (wybaczcie kalkulatorową jakość) na koniec ćwiczenie z 2019 🙂 4
Szania Napisano 23 Sierpień 2021 Autor Napisano 23 Sierpień 2021 Dzień dobry! A raczej noc dobra hihi 😬 właśnie pracuję nad konceptem postaci w stylu sci-fi, chciałam Wam pokazać pierwszą ktora jest bardzo „work in progress”, ogólnie podoba mi się efekt ale pomimo korzystania z refek jest coś do poprawy. Tu Wasza spostrzegawczość, co się najbardziej negatywnie rzuca w oczy? prosz o konstruktywny krytyk :’)
blood_brother Napisano 23 Sierpień 2021 Napisano 23 Sierpień 2021 Nie znam się, ale duże problemy z perspektywą powodują problemu z proporcjami i odwrotnie 🙂 Polecam poprosić kogoś albo samemu sobie zrobić zdjęcie z podobnego ujęcia w podobnej pozie.
EthicallyChallenged Napisano 23 Sierpień 2021 Napisano 23 Sierpień 2021 Trochę dziwnie wygląda ten wysoce zaawansowany technologicznie kombinezon w połączeniu z widłami. Po kimś ubranym w ten sposób spodziewałbym się przerzucania nawozu czymś w stylu gravity gun'a z half-life 2. 1
michalo Napisano 23 Sierpień 2021 Napisano 23 Sierpień 2021 Mi tam sięakurat podoba połaczenie czegoś futurystecznego z prymitywem 😉 SIekiera w quaku np 😛 Miecze w cyberpunkach, a więc i narzędzia. Bardziej mnie gryzie anatomia - rejon ramiona, plecy, szyja. Coś nie tak z konstrukcją tego chyba
Destroyer Napisano 23 Sierpień 2021 Napisano 23 Sierpień 2021 Nie umiem w 2d ale może coś tam doradzę 🙂 Na pierwszym obrazku torba i liczydło za bardzo odciągają wzrok od postaci, część obrazka jest cieniowana, część jest bardzo płaska jak wektor np to liczydło, torba jest za postacią ale jest ostra jak ona, gdyby zblurować całe tło to postać zacznie się wybijać, można też dać jakieś obiekty blisko kamery wtedy zbuduje się jakąś przestrzeń i kilka planów i postać będzie siedziała pośrodku ciasnego ulicznego bazaru. nad okularami jest ostra pionowa linia, dziwnie to wygląda jakby przypadkowo pocięte tło które jest rozmyte a cięcie już ostre, i te cięcia zaburzają odbiór okularów, coś tam niedobrego się dzieje. Kapturek z wilkiem całkiem fajny, kobieta na tygrysie też, cień z ogona na twarzy fajnie gra i nieco bardziej kontrastowy obrazek. Dzieciaki na wilku fajne. Kobieta na strusiu ok ale pióra na ogonie wyglądają jak z ciężkiego kamienia 🙂 i może dalsze tło można by nieco rozmyć jak pierwszy plan z wilkiem przy kamerze. Kapelusz piratki wygląda jak głaz, można się domyślić jaki powinien mieć kształt ale nie wynika to z kresek i światłocienia, odcina się od reszty postaci. Rysunki chałupek i logo motocyklowe fajne. Postacie realistyczne sporo rzeczy tam nie siedzi, dziewczyna Aperture chyba najlepsza ale widać, że potrzebujesz dużo poćwiczyć budowanie twarzy, całych postaci czy dłoni w różnych perspektywach z prostych brył i płaszczyzn bo za szybko chcesz gotowy obrazek zrobić. Zbuduj postać z prostych kresek, cylindrów czy prostopadłościanów i jak będzie siedziało to dopiero wykańczaj i idź w kolor i detal Filmiki znalezione na szybko i pewnie są lepsze ale wyglądają przyzwoicie 🙂 Na Artstation masz też lepsze prace ale na nie też pewnie przyjdzie tutaj pora 🙂 3
Kalberos Napisano 25 Sierpień 2021 Napisano 25 Sierpień 2021 Bardzo fajnie, będę tutaj zaglądał co jakiś czas bo kolorki i stylistyka są po prostu rewelka. Jak powyżej, ogarnij sobie anatomie, kompozycje to tylko ułatwi Ci pozniej życie 😄
Szania Napisano 29 Sierpień 2021 Autor Napisano 29 Sierpień 2021 Hej! Dzięki bardzo za konstruktywne komentarze! 😄 bardzo pomocne uwagi zamieściliście. Próbowałam zrobić zdjęcie pod podobnym kątem jak dziewczyna „rolniczka” wyżej ale perspektywa/ światło coś nie grało, na razie odłożyłam ten projekt, ale na pewno wrócę w końcu 🙂 Sam pomysł wideł - po prostu narzędzie, doszłam do wniosku że w futurystycznej kolonii mimo iż pracę wykonują maszyny też używa się ręcznych narzędzi, tak jak w drukarni gdzie papier tną gilotyny również używa się nożyczek 😄 wielkie dzięki za poradniki też, obadam 🙂 Faktycznie chciałabym opanować trójwymiarowość i poprawnie odwzorowywać kształty anatomiczne. szybki rysunek dzisiaj, photo study, chciałam skupić się na brushworku bo ostatnio przy tworzeniu portretu coś mi się rozjechało 😅 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się