Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam od jakiegoś trochę rzeźbie sobie w 3ds max ( zaznaczam , że hobbistycznie dlatego moja wiedza nie jest zbyt duża)
Chce ostatnio nałożyć sobie tekstury terenu dlatego chciałem ogarnąć jak korzysta się z modyfikatora unwrap UVW, ale przeglądam pokolei dostępne tutoriale i nie mogę wybrnąć dlatego proszę o pomoc.
Gdy robię nawet najprostszy sztandarowy przykład "kwadrat" dzieje się tak, że dodaje modyfikator mapuje obiekt ustawiam sobie siatkę. Następnie renderuje do .jpg i ją edytuje graficznie. Według wszelkich tutoriali potem dodaje materiał i ma być pięknie. u mnie tak się nie dzieje. tekstura nakłada się jak by była całkowicie zebrana ta część która jest poza siatką. Czy wie ktoś jak z tego wybrnąć?  Gdy ustawie teksture jako tło edytora UVWs i widać, że jest wszystko na siatce to i tak kwadrat zostaje cały czarny. nie wiem czemu tak się dzieje.
Pozdrawiam

porada.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Może to wina tego ustawienia powinno być tj. tu żeby tekstura była widoczna w viewporcie a nie kolor obiektu. unwrap.jpg.82c70ba713d8061ba18172ff1ee1ea50.jpg

Edytowane przez jarox
Napisano

pomogło przeinstalowanie aplikacji 3ds max dopiero. Czyli nie wiadomo co było. Chciał bym od razu jeszcze zapytać nie robiąc nowego wątku. 
Zainstalowałem V-ray i wszystkie rendery  mam białe. ktoś może mi coś podpowiedzieć? kłódka przy view to render jest odznaczona. Szukam , ale nic nie mogę znaleźć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności