Jump to content

Teczka 2D: Sewer


Sewer

Recommended Posts

Ok, nie będę bez sensu zakładał nowych wątków dla poszczególnych prac, więc wrzucam tutaj.

Na pierwszy ogień obrazek potwora do portfolio, żeby pokazać coś efektownego na targi growe - takie przynajmniej było założenie. Szkic nie jest mój, robił go jeden z moich współpracowników - Antoni. Zdolna bestia swoją drogą (tu jego artstation: https://www.artstation.com/antoni_kuzniarz). Ja robiłem render, jak widać. 

Pracę uważam za more or less skończoną. Mógłbym oczywiście dać mu jeszcze jeden render pass, ale nie wiem, czy ma to sens. Wydaje mi się, że wyszło to całkiem nieźle, ale w dużej mierze dzięki temu, że nie miałem też okazji skopać dramatycznie anatomii. Taka praca zespołowa idzie też całkiem sprawnie, bo art od konceptu do tej formy zamyka się mniej więcej w dniu roboczym.

Zastanawiam się, czy nie pociągnąć tematu dalej, bo mamy porobione sporo całkiem fajnych konceptów stworów do naszego projektu do folio, i możnaby je pociągnąć do końca. Celem takiego działania miałoby być oczywiście zbudowanie portfolio, które załatwi nam dobre zlecenia z zagramanicy. Póki co, formowe folio wygląda tak: https://cvltstudio.art/projects

Krytykę postaram się przyjąć na klatę, byle nie za ostrą, bo jeszcze nie zdążyłem zaopatrzyć się w valium.

Wormguy Concept 2.jpg

Wormguy Concept.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, Sewer napisał:

Ok, nie będę bez sensu zakładał nowych wątków dla poszczególnych prac, więc wrzucam tutaj.

Na pierwszy ogień obrazek potwora do portfolio, żeby pokazać coś efektownego na targi growe - takie przynajmniej było założenie. Szkic nie jest mój, robił go jeden z moich współpracowników - Antoni. Zdolna bestia swoją drogą (tu jego artstation: https://www.artstation.com/antoni_kuzniarz). Ja robiłem render, jak widać. 

Pracę uważam za more or less skończoną. Mógłbym oczywiście dać mu jeszcze jeden render pass, ale nie wiem, czy ma to sens. Wydaje mi się, że wyszło to całkiem nieźle, ale w dużej mierze dzięki temu, że nie miałem też okazji skopać dramatycznie anatomii. Taka praca zespołowa idzie też całkiem sprawnie, bo art od konceptu do tej formy zamyka się mniej więcej w dniu roboczym.

Zastanawiam się, czy nie pociągnąć tematu dalej, bo mamy porobione sporo całkiem fajnych konceptów stworów do naszego projektu do folio, i możnaby je pociągnąć do końca. Celem takiego działania miałoby być oczywiście zbudowanie portfolio, które załatwi nam dobre zlecenia z zagramanicy. Póki co, formowe folio wygląda tak: https://cvltstudio.art/projects

Krytykę postaram się przyjąć na klatę, byle nie za ostrą, bo jeszcze nie zdążyłem zaopatrzyć się w valium.

Wormguy Concept 2.jpg

Wormguy Concept.jpg

Fajna praca. Nie skrytykuję bo z konceptami na takim poziomie pracuję na co dzień i mi się podoba.  Wersja szara też jest bardzo dobra. Taki inkowe tematy zawsze mnie "poruszają" 🙂 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bym trochę pozmieniał, w szczególności z anatomii właśnie. Chodzi mo o dłonie i głowę, bo w takich pracach zazwyczaj te części ciała zwracają największą uwagę. Gdzieś słyszałem ale nie pomnę kiedy i od kogo, że jak namalujesz dobrze głowę i dłonie, to reszta się wybroni, nawet jeśli będzie o wiele gorsza od tychże. Oprócz tego tak całokształtowo to uspokoiłem detal w zacienionych częściach i zmniejszyłem kontrast w miejscach gdzie było go więcej niż w głównym punkcie skupienia, za który obrałem okolice głowy. Mam nadzieję, że pomogło i że nie trzeba valium 😉

Sewer_01.thumb.jpg.7f341a1522b737a6007bd2a36d5ff494.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@EthicallyChallenged Czaszka małpoluda zdecydowanie mi się nie widzi. Łapy zdecydowanie na plus, prawa łapa z dłonią, która skopałem i lewa w zgięciu łokcia, i to faktycznie wypadałoby poprawić. Aczkolwiek ta jego lewa piąstka w twoim overze wygląda mi dziwnie i zdaje się nieproporcjonalnie mała. Nieco zgaszony dół też pomaga.

@SebastianSz nie powiedziałbym, że idziemy stricte w koncepty. W tej chwili bardziej zajmujemy się produkcją grafiki całościowo, z tym, że chcę zmienić klientów na takich, którzy będą płacić kilka razy więcej i dla których nie trzeba będzie robić takiego rozstrzału prac - od konceptów przez UI i assety po kodowanie. Ja bardziej czuję się w renderze i ilustracji niż stricte w konceptach.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy