Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Parę kolejnych rzeczy   Próbowałem też coś bardziej anatomicznie poprawnego i stwierdzam, że rzeźbienie boleśnie weryfikuje moją znajomośc anatomii 😄  

  • podłubałem troche  

  • Hej, Dawno mnie tu nie było, głównie przez problemy zdrowotne, no ale teraz powoli wracam do regularnego tworzenia.   Na początek wróciłem do tej scenki z bramą No i parę innych r

Posted Images

Napisano

Fajniutki klimat, nie myślałeś o zbliżeniu kamery do głównego bohatera? Imo obrazek mógłby znacznie zyskać z nieco innym kątem kamery, nabrać monumentalności 😮 

Napisano
  • Autor

@Mortom Dzieki!

@RaVirr Hmm, głownie chciałem pokazac ta brame i most, taki bardziej establishing shot. Moze faktycznie jakby zmniejszyc focal lenght i zblizyc nieco kamere to by lepiej wygladalo. Pokombinuje jeszcze, dzieki!

Napisano
  • Autor

W nowym roku moim postanowieniem jest zrobic więcej skończonych prac. Miałem też wreszcie troche czasu, żeby popróbowac nieco innych kadrów, ale jakieś takie no nie wiem, chyba czas iśc dalej.  

gate_sketches.thumb.jpg.3a22f7c79a04b50d9f22f26e45c667b1.jpg

A i przy okazji pomalowalem i wyrenderowałem sobie taki sculp, który leżał mi na dysku

F_05.thumb.jpg.228191e957efe71b0faa65055e24506e.jpg

Napisano

To jest bardzo fajne kolorystycznie, render jest spoko, czuć głębię, ale kadr imo nieszczęśliwy. Focal point jest na górze obrazka, na te oświetlone filary, zupełnie nie wiadomo, dlaczego. Jest jakaś postać na moście, która zlewa się z tłem. Jest silny podział na pół w pionie, który nie pomaga. Uważam, że prosi się o wyeksponowanie albo bramy (do niej zmierza postać, to niejako naturalny focal point) albo postaci, i rzucenie tam światła. Dałbym też trochę perspektywy dla tej bramy, żeby linie zbiegu szły nieco do góry, to trochę uwydatni skalę. Opcjonalnie spróbowałbym jeszcze kadr zza pleców postaci bardziej.

Napisano
  • Autor

Dzięki @Sewer racja z tym focal pointem za wysoko. Ogólnie zamysł był taki, żeby głównym tematem była ta brama na którą pada pasek światła, tak żeby było bardziej tajemniczo. Postac miala byc takim dodatkiem, zeby było coś więcej w obrazku do odkrycia. Może lepiej byłoby gdyby to światło padało niżej a postac była bardziej w cieniu, bo teraz tam za jasno. Nie wiem czy mi się będzie chciało poprawiac, może jednak warto byłoby wycisnąc z tego więcej. Zobacze jak czas pozwoli.

 

Napisano
  • Autor

Hej,

Dawno mnie tu nie było, głównie przez problemy zdrowotne, no ale teraz powoli wracam do regularnego tworzenia.  

Na początek wróciłem do tej scenki z bramą

Brama_2.thumb.jpg.52ff6a53fe68561b84796e0e389d7418.jpg

No i parę innych rzeczy

 

July_01.thumb.jpg.8c281ee4db38b0e198a5195cf4cc526c.jpg

 

July_03.thumb.jpg.7bec4f134469bc1b924f84eeee40b587.jpg

 

July_05.thumb.jpg.099482435d96e611d700613039e718d6.jpg

 

July_10.thumb.jpg.649414db457fba7d72c8321030c1e6f1.jpg

 

Jul_11.thumb.jpg.92afe8be8cd7a1c8478fc41ab568ddd6.jpg

 

Aug_4.thumb.jpg.abc2fc9df002862aabbe9a363ef9770e.jpg

 

Aug_6_4.thumb.jpg.711a2ce0a81c625343f15e7e1606ddc9.jpg

 

 

Napisano

Ładne malunki.
Co do kadru z bramą, widać, że przerwa się opłaciła 🙂 Jest dużo dużo lepiej!

Napisano
  • Autor

Dzięki!

@RaVirr Przeglądalem twoją teczkę - oj dużo dobrego tam!

@Destroyer No ta Gwen tak średnio udana, wydaje mi się, że głownie z ustami jest nie tak no ale już nie umiałem poprawic 😉

 

Dorzucę jeszcze trochę kolejnych rzeczy

Aug_8.thumb.jpg.f095043893ece9ba5e30eb07ec27d42d.jpg

 

Aug_7.thumb.jpg.da555d8c067ffd7aaec4c0db35e90674.jpg

 

Jul_07.jpg.99de0dfe951615dce9ffd71631d21144.jpg

 

Jul_09.jpg.a4837cbcbaa4eb17563e818d06a5d14e.jpg

 

July_06.thumb.jpg.f4aa8e3db0db6fd850015e3d96d8fd41.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności