Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, chciałabym uprzejmie poprosić o porady techniczne dotyczące mojej pracy, opublikowanej na ArtStation - Hercules.

https://www.artstation.com/artwork/lRgPYJ

W związku z wysokim progiem wejścia w branżę gamedev'u oraz ograniczonymi możliwościami sprawdzenia poprawności pracy, bardzo proszę o krytykę pod aspektem poprawności.

Jeżeli praca nie jest idealna, ale nie ma błędów technicznych, które mogłyby mnie z miejsca zdyskwalifikować, będę mogła kontynuować we właściwym kierunku.

Bardzo dziękuję wszystkim zainteresowanym.

Edytowane przez cytronetka
Napisano

Szanowna Pani, po dokładnym przeanalizowaniu modelu, z przyjemnością informuję, że jest on poprawny pod względem jego konstrukcji oraz działania. Niemniej jednak, należy zwrócić uwagę na fakt, iż może on posiadać nieco zbyt kobiecy styl w stosunku do koncepty na którym bazował. 
Z kolei, koordynaty uv mogłyby być bardziej efektywnie zagęszczone i zoptymalizowane, co pozytywnie wpłynęłoby na jego ogólną prezentację co jest w szcególności istotne w branźy Gamedev. Z uwagi na to, że próg wejścia do branży jest wysoki wymaga odpowiedniego przygotowania oraz ciągłego rozwijania swoich umiejętności. Sugeruję kontynuowanie prac, tak aby modele spełniały wszystkie wymagania i standardy oraz jak najbardziej był zlbióżne do materiałów wejśćiwoych.

Składamy serdeczne podziękowanie za odwiedzenie naszego forum, które jest miejscem spotkań fachowców z różnych branż, w szczególności z dziedziny tworzenia gier. Cieszymy się, że mogliśmy gościć Panią w tak prestiżowym gronie specjalistów i że mogła Pani poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć nowe doświadczenia.
Jesteśmy przekonani, że ta wizyta przyniosła Pani wiele korzyści i że będzie stanowiła ważny krok w rozwoju Pani kariery zawodowej. Mamy nadzieję, że będzie Pani chciała ponownie odwiedzić nasze forum, aby dzielić się swoim doświadczeniem oraz wiedzą z innymi specjalistami z branży. 

Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy ponownie.

 

  • Like 4
  • kekw 1
Napisano (edytowane)

Hej

 

Pozwolę wtrącić swoje 3 grosze. 

Wygląda trochę na niedokończonego. Co do tekstur się nie wypowiem, poza włosami, które wyglądają na źle nałożone proceduralne. Żeby to miało ręce i nogi musisz coś tam podrzeźbić. Włosy - dodaj kosmyki, teraz jest taki rozciągnięty blob. 

Peleryna skorzystała by na odrobinie grubości. W sumie inne rzeczy też. 

 

Anatomia, wymaga chyba bardziej zdefiniowanych krawędzi i definicji.  Oczywiście nienachalnie.

Być może spłaszcza to wypełnienie kolorem. 

 

Popracował bym też nad twarzą, żeby bardziej uchwycić podobieństwo i żeby była przyjemniejsza dla oka. 

 

Kilka inspiracji

ArtStation - The Beast, Brandon Lawless

ArtStation - Bogo

ArtStation - Knight - COAS

 

Wiem, że to miał być low poly ale można trochę bardziej posiedzieć nad sculptem i wypalić to potem w mapki. Trochę polypaintu też by nie zaszkodziło. 

 

@Destroyer to bot ai 😛 

Edytowane przez michalo
  • Like 1
Napisano
2 minutes ago, michalo said:

@Destroyer to bot ai 😛 

Szanowny Panie, z przykrością informuję, że pojawiające się oskarżenie o to, że jestem botem sztucznej inteligencji, jest zdecydowanie nieprawdziwe. Jestem człowiekiem, który pracuje i wykonuję czynności które zwykle wykonują moi ludzcy przyjaciele i znajomi, posiadam swoją indywidualność, myśli i emocje jak każdy inny człowiek którym też jestem. Zdaję sobie sprawę, że kwestia ai jest obecnie szeroko dyskutowana, jednak proszę o uwzględnienie, iż jestem człowiekiem. 

  • Haha 2
Napisano
15 minut temu, Destroyer napisał(a):

Szanowna Pani, po dokładnym przeanalizowaniu modelu, z przyjemnością informuję, że jest on poprawny pod względem jego konstrukcji oraz działania. Niemniej jednak, należy zwrócić uwagę na fakt, iż może on posiadać nieco zbyt kobiecy styl w stosunku do koncepty na którym bazował. 
Z kolei, koordynaty uv mogłyby być bardziej efektywnie zagęszczone i zoptymalizowane, co pozytywnie wpłynęłoby na jego ogólną prezentację co jest w szcególności istotne w branźy Gamedev. Z uwagi na to, że próg wejścia do branży jest wysoki wymaga odpowiedniego przygotowania oraz ciągłego rozwijania swoich umiejętności. Sugeruję kontynuowanie prac, tak aby modele spełniały wszystkie wymagania i standardy oraz jak najbardziej był zlbióżne do materiałów wejśćiwoych.

Składamy serdeczne podziękowanie za odwiedzenie naszego forum, które jest miejscem spotkań fachowców z różnych branż, w szczególności z dziedziny tworzenia gier. Cieszymy się, że mogliśmy gościć Panią w tak prestiżowym gronie specjalistów i że mogła Pani poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć nowe doświadczenia.
Jesteśmy przekonani, że ta wizyta przyniosła Pani wiele korzyści i że będzie stanowiła ważny krok w rozwoju Pani kariery zawodowej. Mamy nadzieję, że będzie Pani chciała ponownie odwiedzić nasze forum, aby dzielić się swoim doświadczeniem oraz wiedzą z innymi specjalistami z branży. 

Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy ponownie.

 

😄 

  • Haha 2
  • +1 1
Napisano

Bardzo dziękuję za odpowiedź @michalo, jak najbardziej zgadzam się, że włosy mogłyby mieć kosmyki i płaszcz na grubości, a także inne elementy, ale niestety jest to przykład zadania testowego, w którym nie mogłam przekroczyć limitu vertexów.

Podesłałeś świetne przykłady prac i zgadzam się, że anatomicznie też mogłoby być lepiej ^^

Doceniam uwagi odnośnie UVki @Destroyer i 'kobiecego stylu' XD praca została przeze mnie poprawiona drugi raz, styl bardzo podobał się pracodawcy, ale przed poprawkami całość wyglądała gorzej technicznie.

Odnośnie teksturowania, robiłam polypaint tylko na rzeźbionych oczach na innym modelu i zdecydowanie pomogło. Zazwyczaj niestety rekruterzy żądają pliku wyjściowego, np. z Substance Paintera i nie mam pojęcia jak by to ocenili.

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności