Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich ponownie, jakiś czas temu wrzuciłem kilka moich starszych pracy ale tym razem mam coś świeżego ;).

Nie ma sensu się jakoś rozpisywać na temat samego projektu, w skrócie jest to moja wizja nowego pojazdu na bazie Pagani Zondy, przygotowałem renderki jaki i animacje.

Auto projektowałem w 3ds max, renderki statyczne i animacja przygotowana w Unreal Engine, animacja montowana w Davinci. Dodatkowo opracowałem jeszcze własną muzykę na potrzeby animacji w FL Studio.

Ze względu na ograniczenia w dodawaniu załączników podaje link do projektu na BEHANCE gdzie można zobaczyć 26 wizualizacji extrioru i interioru  https://www.behance.net/gallery/216839079/PAGANI-Blade-Concept-Car-Design

 

Link do animacji: 

 

 

 

 

 

PAGANI_BLADE_01_MINI.jpg

PAGANI_BLADE_03_MINI.jpg

PAGANI_BLADE_INTERIOR_01_MINI.jpg

Edytowane przez Piotr Czyżewski
  • Like 4
Napisano

Renderki spoko. Na temat wizji samochodu trudno mi cokolwiek powiedzieć, po za tym, że wygląda dość obło jak na dzisiejsze standardy w projektowaniu nadwozi. Ale nie znam sie, więc nie traktuj tego co napisze dalej jako wadę 🙂 Po prostu zamiast adrenaliny bardziej czuję, że musze się do tego samochodu przytulić 🙂 No ale to raczej chyba jednostkowy przypadek więc potrzebujesz większej grupy focusowej 🙂 

Co do animacji to powiem, że jak na mój gust ma zbyt szybkie tempo w cieciach. Trochę jak teledysk ale to nie teledysk. Myślę, że miejscami spokojnie mógłbyś skorzystać ze zwolnienia czasu z optical flow w Davinchi... no chyba, że korzystasz z darmowej wersji to nie ma tematu. Nawet da się zmusić Davinchi do niemal 50% zwolnienia klipu bez większych problemów... szczególnie przy spokojnych ujęciach - aż szok co to potrafi wygenerować i oszukać że to "prawdziwa" klatka. 
W początkowej części animacji jest też IMO trochę za ciemno - szczególnie we wnętrzu. Ogólnie nie prezentujesz tam też całej sylwetki w mocnym świetle. Trochę jak byś się wstydził 😉 Nie ma tego BIG REVAL. 

Fabuła w drugiej fazie też może by nie zaszkodziła... choć tu rozumiem, produkcja czegoś większego zeszła by w pojedynkę chyba z rok, więc tu już niepotrzebnie marudzę 🙂 
Jako referencje podsyłam linki do paru reklamówek super aut - kolo co robił oświetlenie z kadru miniaturki Ferrari F80 ma mój szacunek... matko ile tam musiało być biegania i ustawiania światełek aby wydobyć te kontury! Aż chyba nawet trochę TO MUCH... .no ale efekciarko!

 

 

 

 

Napisano

Dzięki Mortom za komentarz ;).

 

Jeżeli chodzi o design to bryła była wzorowana na modelu Pagani Zonda, mój koncept może się wydawać obły ze względu na zadaszenie kokpitu które właśnie wyobliłem i zaczyna się wcześniej i idzie dalej ponieważ oryginalnie w Pagani kokpit jest dość skoncentrowany do środka i krótki co też dziwnie wygląda.

 

Co do animacji to nawet jej nie miało być ;), ale stwierdziłem że zrobię coś więcej niż same statyczne renderki i tutaj oczywiście można by się bawić z tą animacją, ale nie miałem na to czasu ponieważ to był projekt osobisty i bardzo szybko go zrealizowałem, no i też musiałem go zrealizować szybko.

Odnośnie pierwszej części animacji że chciałem coś ukryć :D, nie nic nie chciałem ukryć na Behance wstawiłem 26 renderów z exterioru i interioru w rozdzielczości 2560 x 1440 gdzie też pokazuje różne detale ;). Taki miałem zamysł aby na początku zbudować napięcie przed dynamiczną częścią animacji.

  • +1 1
Napisano (edytowane)
W dniu 16.01.2025 o 09:26, Piotr Czyżewski napisał(a):

Dzięki Mortom za komentarz ;).

 

Jeżeli chodzi o design to bryła była wzorowana na modelu Pagani Zonda, mój koncept może się wydawać obły ze względu na zadaszenie kokpitu które właśnie wyobliłem i zaczyna się wcześniej i idzie dalej ponieważ oryginalnie w Pagani kokpit jest dość skoncentrowany do środka i krótki co też dziwnie wygląda.

 

Co do animacji to nawet jej nie miało być ;), ale stwierdziłem że zrobię coś więcej niż same statyczne renderki i tutaj oczywiście można by się bawić z tą animacją, ale nie miałem na to czasu ponieważ to był projekt osobisty i bardzo szybko go zrealizowałem, no i też musiałem go zrealizować szybko.

Odnośnie pierwszej części animacji że chciałem coś ukryć :D, nie nic nie chciałem ukryć na Behance wstawiłem 26 renderów z exterioru i interioru w rozdzielczości 2560 x 1440 gdzie też pokazuje różne detale ;). Taki miałem zamysł aby na początku zbudować napięcie przed dynamiczną częścią animacji.

Rozumiem... może to ze względu na skrócenie i podwyższenie "nosa" samochodu. Co do KABINY (nie cierpię używania tego zangielsczenia "kokpit"  odnoszącego do istniejącego juz terminu jakim jest "kabina" 🙂) to masz racje, trochę klaustrofobicznie w oryginale to wygląda.  
Ogólnie na motoryzacji się nie znam, a na projektowaniu to jeszcze mniej 🙂 Więc co ja tam będę mistrza poprawiał 🙂 
Z animacją to kumam... mam czasami podobnie, robię coś co mam nadzieję w miarę szybko wypchać z siebie, wyrenderować i nie spędzać wielu godzin na głaskaniu detali czy innych rzeczy... co innego gdyby to było fabularne dzieło... ale to tylko pokazówka modelu więc nie ma się co spinać 🙂👍

Edytowane przez Mortom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności