Posted January 14Jan 14 Witam wszystkich ponownie, jakiś czas temu wrzuciłem kilka moich starszych pracy ale tym razem mam coś świeżego ;). Nie ma sensu się jakoś rozpisywać na temat samego projektu, w skrócie jest to moja wizja nowego pojazdu na bazie Pagani Zondy, przygotowałem renderki jaki i animacje. Auto projektowałem w 3ds max, renderki statyczne i animacja przygotowana w Unreal Engine, animacja montowana w Davinci. Dodatkowo opracowałem jeszcze własną muzykę na potrzeby animacji w FL Studio. Ze względu na ograniczenia w dodawaniu załączników podaje link do projektu na BEHANCE gdzie można zobaczyć 26 wizualizacji extrioru i interioru https://www.behance.net/gallery/216839079/PAGANI-Blade-Concept-Car-Design Link do animacji: Edited January 14Jan 14 by Piotr Czyżewski
January 15Jan 15 Renderki spoko. Na temat wizji samochodu trudno mi cokolwiek powiedzieć, po za tym, że wygląda dość obło jak na dzisiejsze standardy w projektowaniu nadwozi. Ale nie znam sie, więc nie traktuj tego co napisze dalej jako wadę 🙂 Po prostu zamiast adrenaliny bardziej czuję, że musze się do tego samochodu przytulić 🙂 No ale to raczej chyba jednostkowy przypadek więc potrzebujesz większej grupy focusowej 🙂 Co do animacji to powiem, że jak na mój gust ma zbyt szybkie tempo w cieciach. Trochę jak teledysk ale to nie teledysk. Myślę, że miejscami spokojnie mógłbyś skorzystać ze zwolnienia czasu z optical flow w Davinchi... no chyba, że korzystasz z darmowej wersji to nie ma tematu. Nawet da się zmusić Davinchi do niemal 50% zwolnienia klipu bez większych problemów... szczególnie przy spokojnych ujęciach - aż szok co to potrafi wygenerować i oszukać że to "prawdziwa" klatka. W początkowej części animacji jest też IMO trochę za ciemno - szczególnie we wnętrzu. Ogólnie nie prezentujesz tam też całej sylwetki w mocnym świetle. Trochę jak byś się wstydził 😉 Nie ma tego BIG REVAL. Fabuła w drugiej fazie też może by nie zaszkodziła... choć tu rozumiem, produkcja czegoś większego zeszła by w pojedynkę chyba z rok, więc tu już niepotrzebnie marudzę 🙂 Jako referencje podsyłam linki do paru reklamówek super aut - kolo co robił oświetlenie z kadru miniaturki Ferrari F80 ma mój szacunek... matko ile tam musiało być biegania i ustawiania światełek aby wydobyć te kontury! Aż chyba nawet trochę TO MUCH... .no ale efekciarko!
January 16Jan 16 Author Dzięki Mortom za komentarz ;). Jeżeli chodzi o design to bryła była wzorowana na modelu Pagani Zonda, mój koncept może się wydawać obły ze względu na zadaszenie kokpitu które właśnie wyobliłem i zaczyna się wcześniej i idzie dalej ponieważ oryginalnie w Pagani kokpit jest dość skoncentrowany do środka i krótki co też dziwnie wygląda. Co do animacji to nawet jej nie miało być ;), ale stwierdziłem że zrobię coś więcej niż same statyczne renderki i tutaj oczywiście można by się bawić z tą animacją, ale nie miałem na to czasu ponieważ to był projekt osobisty i bardzo szybko go zrealizowałem, no i też musiałem go zrealizować szybko. Odnośnie pierwszej części animacji że chciałem coś ukryć :D, nie nic nie chciałem ukryć na Behance wstawiłem 26 renderów z exterioru i interioru w rozdzielczości 2560 x 1440 gdzie też pokazuje różne detale ;). Taki miałem zamysł aby na początku zbudować napięcie przed dynamiczną częścią animacji.
January 17Jan 17 super bryka. rendery tak czyste jakby wyszły z adobe illustrator. gratulacje ukończenia Edited January 17Jan 17 by polka dot
January 17Jan 17 W dniu 16.01.2025 o 09:26, Piotr Czyżewski napisał(a): Dzięki Mortom za komentarz ;). Jeżeli chodzi o design to bryła była wzorowana na modelu Pagani Zonda, mój koncept może się wydawać obły ze względu na zadaszenie kokpitu które właśnie wyobliłem i zaczyna się wcześniej i idzie dalej ponieważ oryginalnie w Pagani kokpit jest dość skoncentrowany do środka i krótki co też dziwnie wygląda. Co do animacji to nawet jej nie miało być ;), ale stwierdziłem że zrobię coś więcej niż same statyczne renderki i tutaj oczywiście można by się bawić z tą animacją, ale nie miałem na to czasu ponieważ to był projekt osobisty i bardzo szybko go zrealizowałem, no i też musiałem go zrealizować szybko. Odnośnie pierwszej części animacji że chciałem coś ukryć :D, nie nic nie chciałem ukryć na Behance wstawiłem 26 renderów z exterioru i interioru w rozdzielczości 2560 x 1440 gdzie też pokazuje różne detale ;). Taki miałem zamysł aby na początku zbudować napięcie przed dynamiczną częścią animacji. Rozumiem... może to ze względu na skrócenie i podwyższenie "nosa" samochodu. Co do KABINY (nie cierpię używania tego zangielsczenia "kokpit" odnoszącego do istniejącego juz terminu jakim jest "kabina" 🙂) to masz racje, trochę klaustrofobicznie w oryginale to wygląda. Ogólnie na motoryzacji się nie znam, a na projektowaniu to jeszcze mniej 🙂 Więc co ja tam będę mistrza poprawiał 🙂 Z animacją to kumam... mam czasami podobnie, robię coś co mam nadzieję w miarę szybko wypchać z siebie, wyrenderować i nie spędzać wielu godzin na głaskaniu detali czy innych rzeczy... co innego gdyby to było fabularne dzieło... ale to tylko pokazówka modelu więc nie ma się co spinać 🙂👍 Edited January 17Jan 17 by Mortom
January 18Jan 18 No powiem panu że czapki z głów 😉obejrzałem wszystkie 26 renderów na behance i powiem, że to robi wrażenie. Interior pojazdu jest jest zajebiście dobrany w zarówno teksturę materiałów jak i ich kolorystykę. Ta czerń współgrająca z błękitem i minimalną kroplą czerwonego jest sztos. Sam chciałbym zasiąść za kierownicą takiego super auta. Co do exteriora to powiem że twoje rendery wyglądają lepiej niż auto na jakim się bazowałeś i faktycznie kabina w oryginale jest klaustrofobiczna a tutaj aż miło się na to patrzy. Sama animacja przypomina strasznie nfs i forze takie ma się odczucie fajne. Animacja super wykonana. Miałbym tylko prośbę mógłbyś pokazać jak wygląda wireframe tego modelu ? Będę bardzo wdzięczny za to i cóż życzę dalszych tak udanych projektów. 🤗
Create an account or sign in to comment