Napisano 18 Maj18 Maj Cześć, wgryzam się w Majkę i Vraya (pracując od lat na Maxie i Coronie więc momentami jest rzeźba) i walczę z drobnym babolem. Otóż robię clay'a z widoczną siatką (geometria lowpoly renderowana z subdividem poprzez Vay Subdivision Attribute) i niektóre linie siatki liczą się pogrubione i zniekształcone. Screen tłumaczy wszystko. Czemu to tak?
Napisano 19 Maj19 Maj skala jest na 1,1,1 i czy historia jest usunięta z mesha? Edytowane 19 Maj19 Maj przez Skyrush
Napisano 19 Maj19 Maj Autor Tak, chyba że powinno to być zrobione inaczej niż Delete by Type -> History + Freez Transformations
Napisano 19 Maj19 Maj Autor Problem powoduje Vray Subdivision Attribute i opcja Render as subdivision surface. Rzecz w tym że to jest główny punkt programu - chcę móc pokazać bazową siatkę low poly na modelu po subdividzie
Napisano 19 Maj19 Maj Może pokombinuj z tymi ustawieniami, Geometry generation, Classic Catmull Clark, itd.
Napisano 19 Maj19 Maj Autor Przeklikałem wszystko, nie pomaga. Internet mówi, że to napotkany już wcześniej bug w połączeniu Maya+Vray. Wygląda na to że w dalszym ciągu nie rozwiązany. Edytowane 19 Maj19 Maj przez Sok
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto