Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

wgryzam się w Majkę i Vraya (pracując od lat na Maxie i Coronie więc momentami jest rzeźba) i walczę z drobnym babolem. Otóż robię clay'a z widoczną siatką (geometria lowpoly renderowana z subdividem poprzez Vay Subdivision Attribute) i niektóre linie siatki liczą się pogrubione i zniekształcone. Screen tłumaczy wszystko. Czemu to tak?

wire_lines_01.jpg

wire_lines_02.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 140
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Skyrush
    Skyrush

    skala jest na 1,1,1 i czy historia jest usunięta z mesha?

Posted Images

Napisano

skala jest na 1,1,1 i czy historia jest usunięta z mesha?

Edytowane przez Skyrush

Napisano
  • Autor

Tak, chyba że powinno to być zrobione inaczej niż Delete by Type -> History + Freez Transformations

transforms.jpg

Napisano
  • Autor

Problem powoduje Vray Subdivision Attribute i opcja Render as subdivision surface. Rzecz w tym że to jest główny punkt programu - chcę móc pokazać bazową siatkę low poly na modelu po subdividzie

subdiv_attribute.jpg

Napisano
  • Autor

Przeklikałem wszystko, nie pomaga. Internet mówi, że to napotkany już wcześniej bug w połączeniu Maya+Vray. Wygląda na to że w dalszym ciągu nie rozwiązany.

Edytowane przez Sok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności