Napisano 11 Czerwiec11 Cze Hej, Co jest przyczyną brzydkiego bakowania w SPP, okolice rowków. Sitaka wydaje się rozłożona prawidłowo nie ma overlappingu 4096x4096
Napisano 11 Czerwiec11 Cze Próbowałeś zmienić Baker z gpu na cpu? Błędy są tylko na ao czy na innych mapach też?
Napisano 11 Czerwiec11 Cze Poka low poly i hi poly, co to za model, i nastawy. Może masz cienkie powierzchnie double sided i to się krzaczy, patrząc na to nie sposób oszacować
Napisano 12 Czerwiec12 Cze Autor Dzięki Panowie za pomoc! Na tą chwilę udało mi się z tym poradzić, podbiłem AA do 64x i wydaje się git. Jednak dalej eksperymentuje, więc pewnie niebawem będę miał jakieś pytania :)
Napisano 12 Czerwiec12 Cze Mi takie bugi zaczęły wychodzić po updacie sterów karty graficznej. Ale ja używam chyba pierwszej wersji Paintera jaka się ukazała. Nie pamiętam jednak, żebym miał podobne problemy wcześniej.
Napisano 12 Czerwiec12 Cze Autor Dzięki za info. mam nadzieję że problem nie powróci, ale warto widzieć na co zwrócić uwagę na przyszłość.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto