Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

po glebszym przemysleniu niech juz bedzie jak zrobiles, coby latwiej bylo oceniac teksturke a nie jakistam model. wez tylko jakos pronouncuj bitwe czy ki cholera bo nie wiadomo czy zaczynac czy nie ;)

  • Odpowiedzi 137
  • Wyświetleń 18,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No oczywiście że zaczynaj.

Nie rozumiem słowa "pronouncuj" :P

Napisano
  • Autor

Acha - dobrze wiedzieć :D Ale gdzie moge to ogłosić, jak nie tutaj... :/

Napisano

fajny temacik, az sobie modelik z ciekawosci sciaglem, a videotutki juz mi leca dzieki chlopaki :)

Napisano
  • Autor

Naprawde bomba dresiu! :D Postaram się coś wykombinować w najbliższym terminie.

Napisano

nyga.JPG

wrzucam maly poglad dla leniow. dzieki chris. i na wiecej opinii czekam do cholery :/

Napisano
neifortunny makaronizm - pronounce == oglosic

 

 

niefortunny, zgadza sie; chciales powiedziec announce jak mniemam :)

Napisano

pronounce (Ectaco-Poland)

v,

1 oświadczać

2 zdeklarować się

3 wymawiać

4 ogłosić

5 orzec

6 osądzać

 

bliskoznaczny wyraz jak mniemam. aczkolwiek nie chcialbym sie klocic z mistrzem :)...

Napisano

chyba cos z tymi cyferkami ci sie pomylilo, bo wg mojej skromnej wiedzy to pronounce przede wszystkim znaczy 'wymawiac' 'akcentowac'. oznacza to tez 'oglaszac' (np. oglaszam was mezem i zona) i 'wyrazac opinie' ale oba te znaczenia sa baaardzo formalne i malo uzywane (przynajmniej ja nigdy nie slyszalem takiego uzycia tego slowa) ;)

pzdr

Napisano

to jest ze slownika, aczkolwiek zgodze sie, ze announce bardziej by tu pasowalo. wlasnie znaczenie "oglaszam was mezem i zona" zgubilo mnie.

Napisano
  • Autor

No to skończyłem :) Wprawdzie teksturka nie jest tak dobra jak darkelfa, ale co mi tam :) - podtrzymuje temat :)

sdk.jpg

Klicek i Salvator - będziecie robili?

 

Pozdro!

Napisano

mi sie podoba - przemapowales cos czapeczke czy mi sie wydaje :D bede musial cos z nia zrobic ;)... jakbys mogl, to mozesz dalej dawac modele - spodobala mi sie zabawa :P.

Napisano
  • Autor

Nic z mapą nie robiłem. A modele co jakiś czas bede robił.

Napisano

Fajne. Ja narazie męczę moją mangę i na nic innego nie mam czasu :/ Na nią w sumie też nie mam czasu :/

Napisano

...ciekawa facjata ale moim zdaniem zbyt duzy kontrast, popracuj nad złagodzeniem przejść miedzy tonami skóry ....

Napisano

...na pierwszy rzut oka bardzo wyraziście :) , jednak po dokładniejszym oblookaniu stwierdzam ze broda ma się ni jak do włosów ...

Napisano

Jeśli ktoś zrobi jakiś video tutorial to z miłą chęcią bym go pobrał z sieci :)

Napisano

Mi się dziś urodziło coś takiego. Około 4 godzin, pokazuje bez wygładzania.

Napisano
  • Autor

Klicek:

No to czekamy..

Empeck:

Szkoda.. Wiesz - ale jak byś znalazł chwilkę... :D

Spnoza:

1.Kontrast specjalnie zwiększyłem bo wtedy było za matowo i jednolicie

2.Włosy ma spuszczone na baki i może dlatego to tak nijak wygląda

Witcher:

Zamieściłem niedawno progress robienia 2 głowy w tym temacie, jak chcesz to se looknij :)

RK:

No ładnie.

Ile poly? teksturę będziesz robił?

Acha - wzorowałeś się troche na Joasi D'Arc czy mi się zdaje?

 

Czy ktoś chciałby zobaczyć moją teksturke w całej okazałości? :)

 

Pozdro!

Napisano

@ --Chris--

 

Nie, to nie Joanna- blueprint w załączniku ;) Dla wprawki zrobiłem magowe ciałko i pomyślałem że skoro tak to twarz też spróbuję. 906 triangli, teksturę oczywiście dodam.

Napisano

szybki jak na mnie (chyba w godzinie sie zmiescilem) crapzorek, chialem wyczaic pare nowych rzeczy co sie nauczylem.. nic dalej z tym nie bede robil

 

72-01-speed_head.jpg

Napisano
  • Autor

No b. ładnie oDD :D

Tak poza tym to z twoimi zdolnościami mógłbyś się postarać i zrobić teksturki :)

Napisano

dzieks, no narazie robie te szybkie głowki potem pewnie beda bardziej skomplikowane rzeczy i teksturki, bo jak chce zrobic wszystko naraz to sie zapycham :P Pozatym tekstury postaci trzaskam w robocie wiec dla odmiany takie modelowanie jest miłe.

 

y4z03speedhead.jpg

 

weee, to jak ktos cos jeszcze pokaze ? :P

Napisano

joł dzięks, przemyślałem miejsce na oczy ! :O zrobił bym je na teksturze tak jak to robilem w przeszłości:

 

m0vhead.jpg

 

trzepnołem jeszcze jedną łepetynke:

 

w0x04speedhead.jpg

Napisano

To moja ostatnia głowa. około 1,2k (jakieś 1 - 2h). Na głowę chcę przeznaczyć jakieś 4 - 5k, na całą postać mam 15k. Model robię na contest na cgtalk

Napisano

no to dzis z 4h spedzilem na modelowaniu glowy patrzcie co wyszlo

 

edit: a juz zmienilem wiec ok nie trudzcie sie z odpowiedzia ;P

Napisano

trzeba ruszyc ten temat :) model ten co wyzej lekko poprzsowany i jakies 10min retuszu zdjecia, wiem ze malo sie popisalem ale nudzi mi sie :)

 

chcialem umiescic mala animke tej twazy ale zaduzo zajmuje ;P

Napisano

trenuje skilla :) glowa 512 trojkatow texturka 256x256 (porozciagana jest wiem ale kiedys tam beda kcieli zrobic normal mape, wtedy texturka pojdzie do kosza ale trudno)

Napisano

Skoro ciągle się w to bawimy... Jakaś godzina- nie patrzyłem na zegarek.

Napisano

No niby miał być Batou ale wyszła jakaś taka kartoflana morda... poseł granatem od pługa oderwany albo ruski gieroj.

Napisano

nom RK niezly desing, glowka ma cos szczegolnego nie to co te moje jajo, musze pomyslec nad jakims fajnym konceptem glowy cobym jaja nie dal nastepnego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności