Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no tak, a potem wątek speed modellingowy świeci pustkami :>

łądnie to wygląda, ale łądniej by wyglądał z zębami i oczami ;] uśmiech od ucha do ucha nabiera nowego znaczenia :)

Napisano

Kris_R -> OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG............. EXTRA SUPERANCKIE :O

 

edit: o już jest w rekomenacjach :P, nie tylko mi sie to tak podoba strasznie bardzo niesamowicie

Napisano

Cieszę się, że się podoba :) Dla mnie to zawsze miło choć na chwilę się oderwać od pracy i różnych innych głupot, a szeczrze, to też lubię takie klimaciki, więc tak mi jakoś wyszło :)

pozdrawiam

Napisano

Bardzo fajna mordka, ładnie konsekwentnie ją wydłubałeś, nie rozumiem tylko czemu zrobiłeś dolną wargę taką ostrą :), ale może kwestia gustu. Ja chyba bym jej nie kończył, ma błędy ale razem z faktem że to speed- dodają uroku ;).

 

PS. Kto jest autorem konceptu? bo mordka mi się kołacze a nie mogę skojarzyć...

Napisano

Kurcze kurcze :)

Swoją drogą ciekaw jestem jak by się pracowało na takim modelu wyplutym z ZBrusha... zaraz wam powiem ile ma poly...208 896 faców... hmm.. ")

Jeśli bym użył displaca i pracował na obiekcie low-poly nie byłoby problemu... teraz jednak trzeba to ugryźć inaczej... jakieś sugestie?

Mi na razie przebiega przez głowę myśl o modyfikatorach Optimize i Skin Wrap... no i Kości... nie wiem czy tworzenie Morph Targetów wchodzi tu w ogóle w grę...

Napisano

na podstawie tego modelu stworz base mesh w max, wygeneruj "roznice" zbrushem i bedziesz mial displacement map.

 

Inna metoda to po prostu robic morphy w z brushu ;]. Widzialem pare dobrych prob.

 

BTW. Fajna glowa, nigdy bym nie zgadl ze to zbrush.

Napisano

Inspirowałem się wyobraźnią... tak z głowy mi wyskoczyło. Komiksu nie znam, ale moje gały widziały już dużo różnych rzeczy i pewno gdzieś to zostało we łbie. No i jest.

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności