Skocz do zawartości

postać 3D:Virtual Smile


Kris_R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bardzo fajna mordka, ładnie konsekwentnie ją wydłubałeś, nie rozumiem tylko czemu zrobiłeś dolną wargę taką ostrą :), ale może kwestia gustu. Ja chyba bym jej nie kończył, ma błędy ale razem z faktem że to speed- dodają uroku ;).

 

PS. Kto jest autorem konceptu? bo mordka mi się kołacze a nie mogę skojarzyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze kurcze :)

Swoją drogą ciekaw jestem jak by się pracowało na takim modelu wyplutym z ZBrusha... zaraz wam powiem ile ma poly...208 896 faców... hmm.. ")

Jeśli bym użył displaca i pracował na obiekcie low-poly nie byłoby problemu... teraz jednak trzeba to ugryźć inaczej... jakieś sugestie?

Mi na razie przebiega przez głowę myśl o modyfikatorach Optimize i Skin Wrap... no i Kości... nie wiem czy tworzenie Morph Targetów wchodzi tu w ogóle w grę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na podstawie tego modelu stworz base mesh w max, wygeneruj "roznice" zbrushem i bedziesz mial displacement map.

 

Inna metoda to po prostu robic morphy w z brushu ;]. Widzialem pare dobrych prob.

 

BTW. Fajna glowa, nigdy bym nie zgadl ze to zbrush.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności