Napisano 27 Listopad 200420 l Taki speedek dzisiaj rano... w końcu weekend to można trochę się oderwać :) Głowa - Z Brush. Czapa - Max Render - Brazil czas: ok. 1,5h
Napisano 27 Listopad 200420 l fajnie ... dodal bys jeszcze prowizoryczne zęby to by bylo extra ... dobry poczatek na fajna postac ...
Napisano 27 Listopad 200420 l no tak, a potem wątek speed modellingowy świeci pustkami :> łądnie to wygląda, ale łądniej by wyglądał z zębami i oczami ;] uśmiech od ucha do ucha nabiera nowego znaczenia :)
Napisano 27 Listopad 200420 l Kris_R -> OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG............. EXTRA SUPERANCKIE :O edit: o już jest w rekomenacjach :P, nie tylko mi sie to tak podoba strasznie bardzo niesamowicie
Napisano 27 Listopad 200420 l NO nie próżnujesz widzę..... a bitwa lezy.... albo tak mi siezdaje ;) Pozdrawiam.... :)
Napisano 27 Listopad 200420 l holly molly:] superanckie. Moze niezbyt skomplikowane, ale ma charakter.
Napisano 27 Listopad 200420 l Autor Cieszę się, że się podoba :) Dla mnie to zawsze miło choć na chwilę się oderwać od pracy i różnych innych głupot, a szeczrze, to też lubię takie klimaciki, więc tak mi jakoś wyszło :) pozdrawiam
Napisano 27 Listopad 200420 l Bardzo fajna mordka, ładnie konsekwentnie ją wydłubałeś, nie rozumiem tylko czemu zrobiłeś dolną wargę taką ostrą :), ale może kwestia gustu. Ja chyba bym jej nie kończył, ma błędy ale razem z faktem że to speed- dodają uroku ;). PS. Kto jest autorem konceptu? bo mordka mi się kołacze a nie mogę skojarzyć...
Napisano 27 Listopad 200420 l qrde! nic tylko dołożyć ząbki, oczka i możesz pobawić się mimiką twarzy :D
Napisano 27 Listopad 200420 l kurcze... "misiowe" (przyjemne) truszke mi sie z gumisiami kojarzy, chyba takie czapki miały... kurcze... słodziutki...
Napisano 28 Listopad 200420 l Autor Kurcze kurcze :) Swoją drogą ciekaw jestem jak by się pracowało na takim modelu wyplutym z ZBrusha... zaraz wam powiem ile ma poly...208 896 faców... hmm.. ") Jeśli bym użył displaca i pracował na obiekcie low-poly nie byłoby problemu... teraz jednak trzeba to ugryźć inaczej... jakieś sugestie? Mi na razie przebiega przez głowę myśl o modyfikatorach Optimize i Skin Wrap... no i Kości... nie wiem czy tworzenie Morph Targetów wchodzi tu w ogóle w grę...
Napisano 28 Listopad 200420 l na podstawie tego modelu stworz base mesh w max, wygeneruj "roznice" zbrushem i bedziesz mial displacement map. Inna metoda to po prostu robic morphy w z brushu ;]. Widzialem pare dobrych prob. BTW. Fajna glowa, nigdy bym nie zgadl ze to zbrush.
Napisano 30 Listopad 200420 l Autor Inspirowałem się wyobraźnią... tak z głowy mi wyskoczyło. Komiksu nie znam, ale moje gały widziały już dużo różnych rzeczy i pewno gdzieś to zostało we łbie. No i jest. pozdrawiam