Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zdecydowalem sie troche powalczyc. Podaruje sobie objasnianie, poniewaz glownym zalozeniem jest stworzyc cos nowego. Cos, co bedzie sie roznic od zombies, skeletons itp. Takie grzebanie we wlasnej wyobrazni. To tutaj to wczesny WiP, nawet swiatla mi sie nie chcialo ustawiac jeszcze.

 

bitwa_001.jpg

 

[Edited on 9-4-2003 by Tesaurus]

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widze, ze bez opisu sie nie obejdzie. Wiec prosze sobie wyobrazic, ze postac z fantasy, rodzaju feministycznego umarla kilkaset wiekow temu i teraz odzyla.

 

PS: Draperia recznie modelowana.

Napisano

No jessu alez musze sie postarac , hehe dzis bede modelował jak dziki wq mnie tlyko to ze juz jest jeden model podobny do tego mojego :(

Napisano

Hehe.. Fajnie się zapowiada. Myśle, że sporo roboty czeka Cie przy texturach. Mam wrazenie, ze bedziesz musiał tam umieścić duzo masek i innych takich, które będą symulowały stary materiał. Ta postać może trochę za mięsista? Co myślisz, skoro ona nie żyje od setek lat, to chyba powinna być such jak gałązka?

Podoba mi się, w jaki sposób pokazałeś to... Hm, zdziwienie? To fajny pomysł, ale musisz go też dobrze ograć, bo twarz chyba winna być strasznie wysuszona...

 

Trzymam kciuki :))

 

Pozdrawiam

Napisano

Hi,

 

Wspomniana już drapeperia wygląda ekstra :), pomysł też jest super.

 

Świetnie rokuje na potężny klimat!!! Ale na to trzeba jeszcze poczekać...

 

Inaczej rzecz ujmując. Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg!

Napisano

Dziekuje za slowa krytyki. Co do braku anatomizmu to odpowiem w ten sposob. Cala panna ma byc draperia (i nie tylko) potraktowana, wiec wtedy po prostu sie poprawi ew. bledy.

Gotham: mam nadzieje, ze przez ten modelik bedzie sie przebijac Klimat przez duze \'K\' [mruga], ale masz racje...troche trzeba bedzie poczekac, moze nawet do momentu, gdy zaczne ja teksturowac. Nie ułatwia to sprawy fakt, ze musze teraz troche przydziobac z historii sztuki, czas ta szkole skonczyc ostatecznie. Mimo wszystko, maly kroczek do przodu, pogmatwalem w sprawie draperii.

 

 

bitwa_002.jpg

 

[Edited on 8-4-2003 by Pinionist]

 

[Edited on 8-4-2003 by Pinionist]

Napisano

anatomia anatomią ale popraw ten nadgarstek, bo wyglada hmm, smiesznie :). I rece tez do poprawy.

 

Ale w sumie super ultra maderfakerski pomysl, oryginalny namaxa. :D

 

pracuj dalej, powodzenia.

Napisano

hehehe :D dobre fajna dłon hihi torszku taka płaska poprow to trosze co i te piersi jakies mało kształtne widze chyba jakies kanty albo mam omamy hihi

 

3 maj sie i dalej rób rób

Napisano

Ostatni update w tym tygodniu, tak mi sie wydaje ;). Poprawilem swiatelka, no i namieszalem w draperii..teraz przychodzi moment, gdzie bede staral sie rozwijac pomysl concepcyjnie, malujac w photoshopie. Troche sama panne meczylem, zaznaczylem pepek, biodra no i to tam na srodku :D

 

 

bitwa_003.jpg

Napisano

hmmm tylko sie nie smiejcie z tego pytania..bo tak to mowisz..a ja wcale nie wiem o co chodzi..tzn co to jest ta Draperia??[urwanie glowy]

Napisano

Draperia nazywamy te wszystkie zalamania tkanin, np. jak masz w szkole zrobic studium draperii, to badz pewny, ze dadza Ci pognieciona szmate do narysowania/namalowania.

Napisano

czyli ta szmata jest hmm jakby to powiedziec...polaczona z cialem tej postaci jako jednosc? czy normalnie tam jest postac i na to szmata polzona?

Napisano

Glownym zalozeniem bylo pobawic sie forma, czyli jednym z pomyslow bylo to, zeby pewne czesci ciala byly jakby przykryte, albo nawet czescia tkaniny. Po prostu pretekst, zeby sie popisac modelowaniem [mruga]

Napisano

No fajnie Ci to wychodzi. Ale ja nie mogę doczekać się już na textury :))

Zaczepiście wygląda to prześcieradło, tylko mam pytanie, czy ona (ta postać) ma na nogach jakieś buty na koturnie??? Tak to wygląda na lewej nodze, a na prawej zupełnie inaczej :|

 

No to lecimy z tym dalej... Trzymam kciuki :))

 

Powodzenia :)

Napisano

Hey Pavle!! Bardzo obiecujaco sie zaczyna :) Pomysl urzekajacy :) Ucieczka od ciezkich przekombinowanych istotek horroropodobnych w kierunku wyrafinowanej prostoty i subtelnosci. Postawilbym teraz na mozliwie jak najglebsza integracje cialka z tkanina ... Tkaniny z tkanka :) Teksturki niech spokojnie czakaja na dopieszczenie modelunku - nie daj sie poganiac OgOtayowi hehe - to diabelskie nasienie :) heehehe Co do koturny - fakt - moze warto by sie jej pozbyc ? Keep working! Kawalek drogi jeszcze do pokonania :)

 

pzdr

szymon

 

[Edited on 10-4-2003 by Kaszubas]

 

[Edited on 10-4-2003 by Kaszubas]

Napisano

Jestem pełen podziwu dla wykonania tych fałd. Są bardzo realistyczne. A wogóle to cały model jest bardzo klimatyczny, oddziałujący na wyobraźnię. Ma się wrażenie jakby materiał przybierał określony kształt (mniej więcej jak T1000:)Nie trzeba nic poprawiać. Jestem ciekaw jakim modyfikatorem można uzyskać taki efekt ??

Napisano

Zadnych modifikatorow. To bylo robione w XSI. No i recznie, polygonek po polygonku. :D.

 

PS: Uzywalem 3dsmax\'a latami, ale od paru miesiecy robie na XSI i musze przyznac, ze wrescie przestalem sie martwic pierdolami jak np ilosc polygonow, czy workflow.

Napisano

Jeśli ten program ma takie możliwości jakie widziałem w galerii na tej stronce, to nie do pomyślenia jest co teraz możesz zrobić zr swoim modelem. Już z góry zakładam że pracka będzie bardzo realistyczna, świetnie oświetlona i oteksturowana!![spox]

Napisano

Gotham, masz racje. Mialem na mysli to, ze po prostu ja nie mam takiego samozaparcia, zeby to robic w Maxie, ale widze, ze duzo sie zmienilo, chociazby w ostatnich miesiacach, pojawily sie fajne skrypty...ja po prostu uwielbiam workflow w XSI ktory mi pozwala sie bardziej skupic na samym modelu, niz na sprawach technicznych.

Napisano

Nio wlasnie sie zastanawiam, czy je robic, bo musialem usunac poprzednie. Ciekawie wyglada postac, bez oczu, ale chyba postaram sie zrobic takie wcisniete, zamkniete.

Napisano

Polecam XSI, aczkolwiek trzeba miec z kolei determinacje, zeby sie nei zniechecic. A czym EXP od normalnego XSI sie rozni to zapraszam na strone softimage.com, tam sa szczegoly.

Napisano

Draperia.... ladna... ale jak sie meczyles polygon po polygonie to zmarnowales duzo czasu. Identyczny efekt osigniesz w maxsie w przeciezgu godzin.... wystarczy quad patch z dzielnikiem 5x5 + edit mesh/soft selection/vertex i cala filozofi. Greetz

Napisano

Wiesz..XSI ma wbudowany b. dobry symulator tkanin. Ale nie o to chodzi. Nie chodzilo o sam fakt, ze to ma byc tkanina, ale o to, ze ona ma byc w bardzo specificzny sposob ulozona. Anyway, nikomu nie zaszkodzi troche praktyki. Bez przesady, polygon po polygonie to ja dziekuje. Mam swoje sposoby, zrobienie tej draperii zajelo mi 2 wieczory po 3-4 godziny.

Napisano

scagnolem tego Softimage EXP .... i mowie yyyyy za co sie tutaj wziasc hehe...znasz jakies dobre trokni z tutkami do niego??

 

pozdr[piwo]

Napisano

Wlasnie te drobne smaczki w nosie i uszach, i wydluzonej brodzie sprawily, ze zaczyna sie taki gotycki klimacik robic. Mi sie podoba, sprobooje dalej to pociagnac. [mruga]

Napisano

Sou :)

 

Pavle, jak by Ci tu napisać. No po prostu fajne. Widać, że długo myślisz nim postawisz każdy poly. Fajna robota.

Podobają mi się zdecydowane kształty tego gościa, jednocześnie wygląda dośc delikatnie.

 

Dobra, przestaję słodzić ;)

 

W dalszym ciągu nie wiem co jest ze stopami. Rozumię, że tam będą jakieś buty, ale na razie trochę się w tym gubię i generalnie nieco mi te \"koturny\" przeszkadają...

 

Siatka naprawdę superextra, mam tylko pytania - robisz poly to poly???

A możesz pokazać siatkę przed SubDiv???

 

O.k. Nie marudzę już więcej...

 

Aha - myślę, że jednak oczy można sobie darować. Teraz ma superklimat :)

 

Serdeczności

Napisano
Originally posted by OgOtaY

Sou :)

 

Pavle, jak by Ci tu napisać. No po prostu fajne. Widać, że długo myślisz nim postawisz każdy poly. Fajna robota.

Podobają mi się zdecydowane kształty tego gościa, jednocześnie wygląda dośc delikatnie.

 

 

Staram sie jak moge...czesto jest to kwestia przesuniecia jakiegos vertexa, moze dwoch doslownie o milimetr, i jest to cos...tak samo ze swiatlem...dzieki Bogu jest cos takiego jak interactive rendering w XSI, super sie oswietla, mozna tak godzinami jasnosci i inne parametry ustawiac...tak milimetr po milimetrze, az sie uzyska odpowiedni efekt.

 

 

W dalszym ciągu nie wiem co jest ze stopami. Rozumię, że tam będą jakieś buty, ale na razie trochę się w tym gubię i generalnie nieco mi te \"koturny\" przeszkadają...

 

 

Zrobie mu takie takie wlasnie buciorki, z tym, zeby bylo smieszniej, jeden jest wiekszy, drugi mniejszy...

 

Siatka naprawdę superextra, mam tylko pytania - robisz poly to poly???

A możesz pokazać siatkę przed SubDiv???

 

Tóż to jest siatka przed wygłądzeniem! ;)...tylko, ze linie sa takie ladnie wygladzone, ze powodu takowego, ze XSI interpoluje linie lowpoly, zostawiajac pomiedzy nimi schowane te dodatkowe. Modeluje uzywajac metod edgeline, edgering, extrude, bevel, slice, cut, weld, collapse...Czyli standardowo ;).

 

Aha - myślę, że jednak oczy można sobie darować. Teraz ma superklimat :)

 

A jednak zrobie oczy, zobaczysz, coz to za klimat bedzie :)

 

Serdeczności

 

[piwo]

 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności