kamil3d Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 jest to mój ostatni projekcik - jestem tu nowy i wiem ze robicie duzo lepsze grafiki co niektórzy ode mnie i ze mam problemy z oswietlaniem moich scenek niekiedy :) ale licze na jakies konstruktywne uwagi a moze jakies rady :) pozdrawiam Kamil - niestety nie udało mi się wrzucic tu obrazka bo zajmuje mi ponad 100 kb:( ale to jest link do galerii gdzie jest projekcik kuchni oraz inne pracki które także zachęcam do komntowania:) http://strefa3d.gry-online.pl/galeria.php?ac=show&id=14
chveti Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 Modeling jest dobry Materiały średnie Render do niczego (pewnie przez oświetlnenie) CZYM RENDEROWAŁEŚ? :)
Vorek Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 Zniszczona podłoga gryzie się ze sterylnymi ścianami i meblami, no i ściany strasznie pstrokate :) Render faktycznie nie ciekawy, można by posiedzieć nad światełkiem ale to też w dużej mierze "zasługa" materiałów. Tak pozatym Witamy na forum :)
kamil3d Napisano 30 Listopad 2004 Autor Napisano 30 Listopad 2004 Renderowane było(kuchnia) w 3ds max 6 mental rayem - ale dopiero się go uczę i z oswietleniem to zawsze mam problemy:) moze macie jakies rady ? jak oswietlic realistycznie na przyklad taką kuchnię? czego użyc jako swiatła i w ogóle:) bo ja tegototalnie nie umiem opanowac:) pozostale prace renderowane standardowym renderem z maxa - scanline czy cos:) Pozdrawiam:)
La R Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 Spoko prace bratku tzn. modele i ogólne rozplanowanie, jednak kompozycja tekstur kuleje, niebardzo wygląda zniszczona podłoga z "nieskazitelnymi" ścianami, poza tym to oświetlenie kuchni wygląda jakby żródłem światła był np. reflektor i jest troche za "sterylne", światło dzienne wygląda inaczej podobnie jak światło np, lampy kuchennej, pokojowej... Tips:zastosuj w kątach, rogach, tam gdzie siatki Ci się załamują etc. dodatkowo światła ujemne tzn. z ujemnym ustawieniem parametru Multipler (np.-1).
chveti Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 kamil3d- zajrzyj na WIP na Interior Lighting Contest , możesz się tam dowiedzieć jakie są potrzebne prarametry oświetleniowe ;) Widzę że się nikt nie przyczepił więc ja to zrobie :> Przeczytaj regulamin w galerii dotyczący nazewnictwa wątków.
Ufol Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 pracki jak pracki jeśli sie uczysz to dobrze wypadłeś moim zdaniem chociaż podobaja mi sie tylko dwie popielniczka tylko że te trzy kiepy są takie same i w ten sam sposób pogięte - mógłby być hoć jeden zgięty w pół lub zmiażdżony ;) i ten misiek - tam mam pretensje tylko do swiatła - ciut niżej światło bys dał to by na domek cień żucał. Tyle pozdro
Ufol Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 la radoslawe- dobrze że dałeś tego tipsa bo nigdy bym sie nie dowiedział że tak można ;) thx
kamil3d Napisano 1 Grudzień 2004 Autor Napisano 1 Grudzień 2004 Dzięki za komentarzxe a przede wszystkim za tego TIP'sa:) w 3ds maxie narazie sie ucze - choc robie to juz dosc dlugo, ale z przerwami, poniewaz cieżko pogodzic to ze studiami:( Teraz własnie staram się poprawić ostatnią prackę i pracuje nad oświetleniem w mental ray'u ale moj komp strasznie dlugo przelicza szczegolnie jak dam indirect ilumination... PS: zmienilem nazwe watku - mam nadzieje,ze teraz ujdzie:)
Baton Napisano 2 Grudzień 2004 Napisano 2 Grudzień 2004 Kuchnia nawet mi sie podoba, chociaz albo zmien podloge na sterylna albo podniszcz sciany , sufit i meble.
kamil3d Napisano 2 Grudzień 2004 Autor Napisano 2 Grudzień 2004 W sprawie tej podłogi ;) juz jest zmiweniona, lecz render jeszcze nie powstał, gdyż pracuję nad oświetleniem - na moim kompie duron1600 512ram strasznie długo się robi w mental rayu cokolwiek... ale na pewno w koncu opanuje te oswietlenie i będzie lepiej:) - wczesniejsze grafiki robione były na eleronie 366 wiec tam o indirect ilumiantion mozna było pomarzyc:) Pozdrawiam i dzięki za komentarze i uwagi.
Rekomendowane odpowiedzi