Skocz do zawartości

Sceny3d-różne


kamil3d

Rekomendowane odpowiedzi

jest to mój ostatni projekcik - jestem tu nowy i wiem ze robicie duzo lepsze grafiki co niektórzy ode mnie i ze mam problemy z oswietlaniem moich scenek niekiedy :) ale licze na jakies konstruktywne uwagi a moze jakies rady :) pozdrawiam Kamil - niestety nie udało mi się wrzucic tu obrazka bo zajmuje mi ponad 100 kb:( ale to jest link do galerii gdzie jest projekcik kuchni oraz inne pracki które także zachęcam do komntowania:) http://strefa3d.gry-online.pl/galeria.php?ac=show&id=14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zniszczona podłoga gryzie się ze sterylnymi ścianami i meblami, no i ściany strasznie pstrokate :) Render faktycznie nie ciekawy, można by posiedzieć nad światełkiem ale to też w dużej mierze "zasługa" materiałów.

 

Tak pozatym Witamy na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renderowane było(kuchnia) w 3ds max 6 mental rayem - ale dopiero się go uczę i z oswietleniem to zawsze mam problemy:) moze macie jakies rady ? jak oswietlic realistycznie na przyklad taką kuchnię? czego użyc jako swiatła i w ogóle:) bo ja tegototalnie nie umiem opanowac:) pozostale prace renderowane standardowym renderem z maxa - scanline czy cos:) Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko prace bratku tzn. modele i ogólne rozplanowanie, jednak kompozycja tekstur kuleje, niebardzo wygląda zniszczona podłoga z "nieskazitelnymi" ścianami, poza tym to oświetlenie kuchni wygląda jakby żródłem światła był np. reflektor i jest troche za "sterylne", światło dzienne wygląda inaczej podobnie jak światło np, lampy kuchennej, pokojowej...

 

Tips:zastosuj w kątach, rogach, tam gdzie siatki Ci się załamują etc. dodatkowo światła ujemne tzn. z ujemnym ustawieniem parametru Multipler (np.-1).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamil3d- zajrzyj na WIP na Interior Lighting Contest , możesz się tam dowiedzieć jakie są potrzebne prarametry oświetleniowe ;)

 

Widzę że się nikt nie przyczepił więc ja to zrobie :> Przeczytaj regulamin w galerii dotyczący nazewnictwa wątków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracki jak pracki jeśli sie uczysz to dobrze wypadłeś moim zdaniem chociaż podobaja mi sie tylko dwie popielniczka tylko że te trzy kiepy są takie same i w ten sam sposób pogięte - mógłby być hoć jeden zgięty w pół lub zmiażdżony ;) i ten misiek - tam mam pretensje tylko do swiatła - ciut niżej światło bys dał to by na domek cień żucał. Tyle

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarzxe a przede wszystkim za tego TIP'sa:) w 3ds maxie narazie sie ucze - choc robie to juz dosc dlugo, ale z przerwami, poniewaz cieżko pogodzic to ze studiami:( Teraz własnie staram się poprawić ostatnią prackę i pracuje nad oświetleniem w mental ray'u ale moj komp strasznie dlugo przelicza szczegolnie jak dam indirect ilumination...

PS: zmienilem nazwe watku - mam nadzieje,ze teraz ujdzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie tej podłogi ;) juz jest zmiweniona, lecz render jeszcze nie powstał, gdyż pracuję nad oświetleniem - na moim kompie duron1600 512ram strasznie długo się robi w mental rayu cokolwiek... ale na pewno w koncu opanuje te oswietlenie i będzie lepiej:) - wczesniejsze grafiki robione były na eleronie 366 wiec tam o indirect ilumiantion mozna było pomarzyc:) Pozdrawiam i dzięki za komentarze i uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności