Jacek12 Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 witam ostatnio sobie dubie taki projekcik sugestie mile widziane pozdrawiam Jacek
uncle Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 ustaw displace na tych ceglowkach z boku bo sa tragiczne;) i chyba masz za blisko okna punkt swiatla ustawiony tak dziwnie te cienie wyszly
MareG Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 Technicznie bardzo dobrze - nawet cokół nieco odstaje od ściany, bardzo mi się taka staranność podoba! Przyjemnie oświetlone i bez przepaleń, jedynie cienie jakieś podejżane bo wydają się nie równoległe (mylę się?) Co do funkcji: strasznie mnie ciekawi po diabła schody prowadzą na podest (dostępność wyłącznie dla pań rozbierających się? - w sumie to tylko knajpa i powinny być schodki od podłogi właściwej - a jak tam perkusję wniosą? (eh komplikujemy sobie życie chyba;). A w ogóle po co podest jakikolwiek na tak małej powierzchni? Wyznaczyć strefę zróżnicowaniem posadzki pozostając na poziomie +/- 0,00 i to wszystko... Ale chyba zamilknę bo to przecież WIP Pozdro
Jacek12 Napisano 3 Grudzień 2004 Autor Napisano 3 Grudzień 2004 MarkuG podest musi zostać ponieważ jest to strop a schody będą prowadzić na sam dół tylko zastanawiam jak to zrobić przy tej wysokości niema możliwości wsadzenia innych schodów jak są teraz co do pomieszczenia jest to tylko przedsionek knajpy schody prowadzą na góre ponieważ w przyszłści będzie jakieś pomieszczenie inwidualne dla klijęta pozdrawiam Jacek
Jacek12 Napisano 3 Grudzień 2004 Autor Napisano 3 Grudzień 2004 MarkuG ps jką ogniskową kamery njlepiej ustawić
Pierzak Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 jestem ciekaw w czym renderujesz i ile czasu sie renderowalo
Jacek12 Napisano 3 Grudzień 2004 Autor Napisano 3 Grudzień 2004 Render V ray global lumination plus pchotony około 15 minut jest około 6 siael f ray i iedno omi
MareG Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 MarkuG ps jką ogniskową kamery njlepiej ustawić 28mm to minimum, którego lepiej nie przekraczać, lepiej jesli się da w 35mm, a jeśli coś umknie z kadru to go zrób bardziej WIDE. W górę do 50mm zależnie od pokazywanego detalu (wpływ na zniekształcenia perspektywy lub ich brak). Tak jak masz jest dobrze.
Virk Napisano 4 Grudzień 2004 Napisano 4 Grudzień 2004 no teraz schodki jak sie patrzy :) a okna sa otwierane? jesli tak to klamki brakuje :) i na tym ostatnim renderze chyba jednak przesadziles z rozciagnieciem perspektywy, slup za ostro sie wychyla... reszta lezy mi jak ulal :) pozdr.
Jacek12 Napisano 4 Grudzień 2004 Autor Napisano 4 Grudzień 2004 okna są nie otwierne więc nie będzie tam klamek
Jacek12 Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Napisano 6 Grudzień 2004 A tu następny z tej seri tym razem sala
Pierzak Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 czad jak dla mnie. bardziej konstruktywnie tego nie ujme.
Piotr Dobosz Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 wszystko swietnie ale ta podloga na ostatnim renderze wyglada troszke jak swierzo myta:D choc moze to poprostu czysta knajpa:) pozdrawiam
Jacek12 Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Napisano 6 Grudzień 2004 Podłoga będzie wymieniana pują jakieś wzorki no i więcej matu niż połysu
Predator Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 swietna knajpka bardzo mi sie podoba niemam w oczach proporcji wiec na ten temat sie nie wypowiem :) wyglada bardzo ladnie wqoncu cos ciekawego z wizualki sie pojawilo :) bo pokuj kibel lazienka sie troche przejadly :) plus dla ciebie . !!
Predator Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 moglbym prosic o siatke sceny calej ??? dzieki z gory :)
MareG Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 Tekstura cegły na słupie z lewej się rozciągnęła;) I gdybyś przygasił nieco ten "żar" za okienkami z lewej - było by zdecydowanie bardziej naturalnie np. w oknie po prawej jest zupełnie dobrze - tak też powinno być z lewej. Poza tym praca mimo iż w fazie PROJ/BUD trzyma wysoki poziom - tylko tak dalej! Pozdr
Jacek12 Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Napisano 6 Grudzień 2004 A tu upadate ze stołami mile widziane komentaże
Fr3d3k Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 Pierwsze rendery były fajne ... te ostatnie juz mi sie nie podobają ... Nie pasuja mi te stoły i krzesła...ten materiał drewna wydaje mi sie zbyt żółty... Czuc w tym wnetrzu zimno.. nie wiem taki zamysł ? Te lampy na scianach do tych stołów tez mi nie pasują-imo jesli takie stoły to lamki w podobnym stylu..jakies swieczniki czy cus;p(a moze to okna?=])... No i ten podwieszany sufit...kompletnie mi nie lezy... choc moze to wina tylko innego materiału niz tego na blacie baru... Czekam na uptade... gl&hf
F/X Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 Te cegły są tragiczne! Po pierwsze brzydko wyglądają, a po drugie jakoś wogule mi nie pasują do sceny. I zrób jakieś przejście między ścianą a sufitem np.Jakąś listwę
Jacek12 Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 a tu jeszcze jeden upadate ale niewiem czy idę w dobrym kierunku pozdrawiam Jacek
jasioz Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 moze by te słupy zrobic z surowych bali drewna...nawet z korą:P
Jacek12 Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 No niewiem bo te supy już istnieją i są potrzebne ponieważ czymją konstrukcje górną pozdrawiam Jacek
Luke3D Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 Moim zdaniem fajnie ale podpowiedź: troche podłoga sie za bardzo błyszczy(no chyba że knajpa jest prosto przed otwarciem i jakaś sprzątaczka przejechała mopem)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się