PAINbringer Napisano 5 Grudzień 2004 Share Napisano 5 Grudzień 2004 Witam. Chciałbym pokazać efekty swojej pracy nad moim żołnierzem lowpoly (1690 trójkątów). Tym razem nie siedziałęm zbyt długo nad konceptem ... :D ażeby mi nikt nie powiedział, że jest on lepszy od efektu końcowego hueh (jak widać model różni się ciuteczkę od konceptu początkowego). Oto efekt końcowy, poniżej zamieszczam pozostałe materiały. -------------------------- update'a zrobiłęm małego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 6 Grudzień 2004 Oto i są pozostałe pliki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 Jakiś taki... gliniasty. . Najładniejsza klatka piersiowa i kark- reszta IMHO po prostu za mocno się zlała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 powiedzmy ujdzie :) i oczywiscie tjw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 Normal mapa to nie wszystko, trzeba jeszcze troszkę posiedzieć nad txt koloru. Jak na razie wyglada na pomnik porośniety glonami. Wszystko jest za obłe bez wyrazistości, nie jestem ekspertem w z-brushu, ale nie wydaje mi się on odpowiednim modelerem do tego typu obiektu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 no wlasnie pierwsze co sie rzuca w oczy to kiepska texturka (a moze jej brak?) model podobny do tego zombiego, czyli znowy zlewa sie w (bez)ksztaltna mase ogolnie in minus :( a za to bron mi sie bardzo podoba!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheSimon Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 Fakt, jak zaczal mi sie wczytywac screen to sadzilem ze to zombiak :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 wygląda strasznie plastikowo - fak mała figurka na półce:D No i strasznbie rozmazana teksturka - w zbrusgu robiony ten model?? pozdr giorgione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 jak dla mnie potencjalnie moze byc piekny ale musial bys go troche wykontrastowac! mam tu na mysli wyrazistrze tekstury jak i krztal bo miejscami rzeczywiscie za okragly i jeszcze popraw twarz bo w pierwszej chwili nie wiedzialem czy on jest z przodu czy z tylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 a pozatym ustawiles go jak jakiegos stwora rodem z Frankesztajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LISEK Napisano 6 Grudzień 2004 Share Napisano 6 Grudzień 2004 Powiem tak... Unreal 2005... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 6 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 6 Grudzień 2004 uuhh, ale mi kiszkę zjechaliście :o Dzieki za uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 7 Grudzień 2004 Share Napisano 7 Grudzień 2004 you welcome :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheSimon Napisano 7 Grudzień 2004 Share Napisano 7 Grudzień 2004 Coś nie tak z Unrealem ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinoza Napisano 7 Grudzień 2004 Share Napisano 7 Grudzień 2004 ...hej podstawowe pytanie jak Ty to renderujesz ??? tzn to co pokazujesz na forum ??? Wyglada jakbyś podpiął normal mape do kanału bump w maxie i przejechał scanlinem , moze się myle ??? Sam koncept i detale na bumpie sa bardzo fajne ale z tych renderów od razu widać mapa koloru kuleje , wyglada jak by to był jeden czysty kolor np. zielony i nic wiecej , zadnej faktury na tym nie ma ...nie mowiąc juz o jakiś zabrudzeniach, przetarciach czy nawet fake'owych cieniach ... to że modelik ma normal mape nie znaczy ze nie można koloru troche podbake'ować ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 7 Grudzień 2004 Share Napisano 7 Grudzień 2004 fake'owych cieniach ... to że modelik ma normal mape nie znaczy ze nie można koloru troche podbake'ować ... mozecia mi wijasnic oc to oznacza bo nie kumam totalnie. 1. fakeowych 2. podbakeowac moze PAINbringer tez nie wie;) to juz bedzie wiedzial jak napiszecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Witcher Napisano 7 Grudzień 2004 Share Napisano 7 Grudzień 2004 Ogólnie spoko, może trochę za "skurczony", jak krasnolud, może jakby był trochę wyższy... Ale texturka jest wg b.dobra, bo nie widać tak bardzo że to LP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 hhehe no to zesmy oslodzili troche prace :) Painbringer nie obrazaj sie przypadkiem tylko namaluj texturke jakas :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 @ Kulki fake- fałszywy, udawany, sztuczny, imitowany. Malowane cienie czy promienie światła na geometrii (zwłaszcza w grach często się tego używa) zawsze możesz nazwać "fake" bake- dosłownie- wypiekać. W niektórych programach kiedy się jest już pewnym że atrybuty przekształceń mają zostać takie a nie inne można je "zapiec" na stałe. Na takiej zasadzie można też "zapiec" cienie na teksturze. Inna rzecz że nie wiem jak można "podbake'ować" akurat kolor... @Painbringer - jak krytyka to krytyka. Nie przejmuj się i do przodu- i tak jesteś technicznie daleko przede mną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 RK -> nie będź taki skromny. W maksie można bejkować kolor. Bierzesz texturkę (choćby jakąś proceduralną) w 'render to texture' wystarczy wybrać 'diffuse' i tyle. Bitmapkę też można wypiekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 chyba chodzilo o bake jako proces tworczy :)... czyli podbejkowac to znaczy popracowac nad tekstura[tutaj mape koloru]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 Moja niewiedza- przepraszam. Max... max... a, to ten konwerter ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2004 uhh dawno mnie nie było, a tutaj postów przybyło... Poprawiłęm kilka błędów i myśle, że można to już pokazać. Ta poprzednia wersja to nie powinna ujrzeć nigdy światła dziennego ... tak to jest gdy ma się 'złe dni'. PS: Jeżeli ktoś by był zainteresowany animowaniu postaci takich jak mp. ta do modyfikacji do gry (hl) to bardzo proszę o kontakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 13 Grudzień 2004 Share Napisano 13 Grudzień 2004 szczerze? o niebo lepiej! czekam na kolejne updajty/nowe postacie bo zapowiada sie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
haliq Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 Szczere? (IMO) Jest gorzej! Jeśli nie pomyliłem obrazków (a sprawdzałem 2 razy!) to może mi się gust skopał. O ile tamten, nawet pomijając jego nieciekawą texturkę, jeszcze jako tako miał ciekawą, jednolitą kolorystykę, to po nowym updacie wygląda nie najlepiej. Jego kolory są zbyt rozstrzelone. Na plus idzie to, ze przynajmniej wyostrzyłeś teksturę. Dobrze by było, gdybyś pochwycił tą zieloną kolorystykę z HiPoly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAINbringer Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2004 Oh.. myślę jednak, że jest lepiej, bo na to teraz chociaż teraz jakoś patrzeć mogę - na poprzednią wersję to już nie i nigdy afe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheSimon Napisano 15 Grudzień 2004 Share Napisano 15 Grudzień 2004 Tekstury świetne. Ale jakbym go zobaczył to nie weim czy skojazyłbym go z marinsem. Bardziej potworka jakiegoś złowieszczego przypomina jak dla mnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się