Jump to content

Postać3d: SpaceMarine


PAINbringer

Recommended Posts

Witam. Chciałbym pokazać efekty swojej pracy nad moim żołnierzem lowpoly (1690 trójkątów). Tym razem nie siedziałęm zbyt długo nad konceptem ... :D ażeby mi nikt nie powiedział, że jest on lepszy od efektu końcowego hueh (jak widać model różni się ciuteczkę od konceptu początkowego).

Oto efekt końcowy, poniżej zamieszczam pozostałe materiały.

 

--------------------------

 

update'a zrobiłęm małego :P

Link to comment
Share on other sites

Normal mapa to nie wszystko, trzeba jeszcze troszkę posiedzieć nad txt koloru. Jak na razie wyglada na pomnik porośniety glonami. Wszystko jest za obłe bez wyrazistości, nie jestem ekspertem w z-brushu, ale nie wydaje mi się on odpowiednim modelerem do tego typu obiektu. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie potencjalnie moze byc piekny ale musial bys go troche wykontrastowac! mam tu na mysli wyrazistrze tekstury jak i krztal bo miejscami rzeczywiscie za okragly i jeszcze popraw twarz bo w pierwszej chwili nie wiedzialem czy on jest z przodu czy z tylu.

Link to comment
Share on other sites

...hej podstawowe pytanie jak Ty to renderujesz ??? tzn to co pokazujesz na forum ??? Wyglada jakbyś podpiął normal mape do kanału bump w maxie i przejechał scanlinem , moze się myle ??? Sam koncept i detale na bumpie sa bardzo fajne ale z tych renderów od razu widać mapa koloru kuleje , wyglada jak by to był jeden czysty kolor np. zielony i nic wiecej , zadnej faktury na tym nie ma ...nie mowiąc juz o jakiś zabrudzeniach, przetarciach czy nawet fake'owych cieniach ... to że modelik ma normal mape nie znaczy ze nie można koloru troche podbake'ować ...

Link to comment
Share on other sites

fake'owych cieniach ... to że modelik ma normal mape nie znaczy ze nie można koloru troche podbake'ować ...

 

mozecia mi wijasnic oc to oznacza bo nie kumam totalnie.

1. fakeowych

2. podbakeowac

 

moze PAINbringer tez nie wie;) to juz bedzie wiedzial jak napiszecie.

Link to comment
Share on other sites

@ Kulki

 

fake- fałszywy, udawany, sztuczny, imitowany. Malowane cienie czy promienie światła na geometrii (zwłaszcza w grach często się tego używa) zawsze możesz nazwać "fake"

 

bake- dosłownie- wypiekać. W niektórych programach kiedy się jest już pewnym że atrybuty przekształceń mają zostać takie a nie inne można je "zapiec" na stałe. Na takiej zasadzie można też "zapiec" cienie na teksturze. Inna rzecz że nie wiem jak można "podbake'ować" akurat kolor...

 

@Painbringer - jak krytyka to krytyka. Nie przejmuj się i do przodu- i tak jesteś technicznie daleko przede mną.

Link to comment
Share on other sites

uhh dawno mnie nie było, a tutaj postów przybyło... Poprawiłęm kilka błędów i myśle, że można to już pokazać. Ta poprzednia wersja to nie powinna ujrzeć nigdy światła dziennego ... tak to jest gdy ma się 'złe dni'.

 

PS: Jeżeli ktoś by był zainteresowany animowaniu postaci takich jak mp. ta do modyfikacji do gry (hl) to bardzo proszę o kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Szczere? (IMO) Jest gorzej! Jeśli nie pomyliłem obrazków (a sprawdzałem 2 razy!) to może mi się gust skopał. O ile tamten, nawet pomijając jego nieciekawą texturkę, jeszcze jako tako miał ciekawą, jednolitą kolorystykę, to po nowym updacie wygląda nie najlepiej. Jego kolory są zbyt rozstrzelone. Na plus idzie to, ze przynajmniej wyostrzyłeś teksturę. Dobrze by było, gdybyś pochwycił tą zieloną kolorystykę z HiPoly

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy