Napisano 5 Grudzień 200420 l Witam. Chciałbym pokazać efekty swojej pracy nad moim żołnierzem lowpoly (1690 trójkątów). Tym razem nie siedziałęm zbyt długo nad konceptem ... :D ażeby mi nikt nie powiedział, że jest on lepszy od efektu końcowego hueh (jak widać model różni się ciuteczkę od konceptu początkowego). Oto efekt końcowy, poniżej zamieszczam pozostałe materiały. -------------------------- update'a zrobiłęm małego :P
Napisano 6 Grudzień 200420 l Jakiś taki... gliniasty. . Najładniejsza klatka piersiowa i kark- reszta IMHO po prostu za mocno się zlała.
Napisano 6 Grudzień 200420 l Normal mapa to nie wszystko, trzeba jeszcze troszkę posiedzieć nad txt koloru. Jak na razie wyglada na pomnik porośniety glonami. Wszystko jest za obłe bez wyrazistości, nie jestem ekspertem w z-brushu, ale nie wydaje mi się on odpowiednim modelerem do tego typu obiektu. Pozdrawiam
Napisano 6 Grudzień 200420 l no wlasnie pierwsze co sie rzuca w oczy to kiepska texturka (a moze jej brak?) model podobny do tego zombiego, czyli znowy zlewa sie w (bez)ksztaltna mase ogolnie in minus :( a za to bron mi sie bardzo podoba!!
Napisano 6 Grudzień 200420 l wygląda strasznie plastikowo - fak mała figurka na półce:D No i strasznbie rozmazana teksturka - w zbrusgu robiony ten model?? pozdr giorgione
Napisano 6 Grudzień 200420 l jak dla mnie potencjalnie moze byc piekny ale musial bys go troche wykontrastowac! mam tu na mysli wyrazistrze tekstury jak i krztal bo miejscami rzeczywiscie za okragly i jeszcze popraw twarz bo w pierwszej chwili nie wiedzialem czy on jest z przodu czy z tylu.
Napisano 7 Grudzień 200420 l ...hej podstawowe pytanie jak Ty to renderujesz ??? tzn to co pokazujesz na forum ??? Wyglada jakbyś podpiął normal mape do kanału bump w maxie i przejechał scanlinem , moze się myle ??? Sam koncept i detale na bumpie sa bardzo fajne ale z tych renderów od razu widać mapa koloru kuleje , wyglada jak by to był jeden czysty kolor np. zielony i nic wiecej , zadnej faktury na tym nie ma ...nie mowiąc juz o jakiś zabrudzeniach, przetarciach czy nawet fake'owych cieniach ... to że modelik ma normal mape nie znaczy ze nie można koloru troche podbake'ować ...
Napisano 7 Grudzień 200420 l fake'owych cieniach ... to że modelik ma normal mape nie znaczy ze nie można koloru troche podbake'ować ... mozecia mi wijasnic oc to oznacza bo nie kumam totalnie. 1. fakeowych 2. podbakeowac moze PAINbringer tez nie wie;) to juz bedzie wiedzial jak napiszecie.
Napisano 7 Grudzień 200420 l Ogólnie spoko, może trochę za "skurczony", jak krasnolud, może jakby był trochę wyższy... Ale texturka jest wg b.dobra, bo nie widać tak bardzo że to LP.
Napisano 8 Grudzień 200420 l hhehe no to zesmy oslodzili troche prace :) Painbringer nie obrazaj sie przypadkiem tylko namaluj texturke jakas :)
Napisano 8 Grudzień 200420 l @ Kulki fake- fałszywy, udawany, sztuczny, imitowany. Malowane cienie czy promienie światła na geometrii (zwłaszcza w grach często się tego używa) zawsze możesz nazwać "fake" bake- dosłownie- wypiekać. W niektórych programach kiedy się jest już pewnym że atrybuty przekształceń mają zostać takie a nie inne można je "zapiec" na stałe. Na takiej zasadzie można też "zapiec" cienie na teksturze. Inna rzecz że nie wiem jak można "podbake'ować" akurat kolor... @Painbringer - jak krytyka to krytyka. Nie przejmuj się i do przodu- i tak jesteś technicznie daleko przede mną.
Napisano 8 Grudzień 200420 l RK -> nie będź taki skromny. W maksie można bejkować kolor. Bierzesz texturkę (choćby jakąś proceduralną) w 'render to texture' wystarczy wybrać 'diffuse' i tyle. Bitmapkę też można wypiekać.
Napisano 8 Grudzień 200420 l chyba chodzilo o bake jako proces tworczy :)... czyli podbejkowac to znaczy popracowac nad tekstura[tutaj mape koloru].
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor uhh dawno mnie nie było, a tutaj postów przybyło... Poprawiłęm kilka błędów i myśle, że można to już pokazać. Ta poprzednia wersja to nie powinna ujrzeć nigdy światła dziennego ... tak to jest gdy ma się 'złe dni'. PS: Jeżeli ktoś by był zainteresowany animowaniu postaci takich jak mp. ta do modyfikacji do gry (hl) to bardzo proszę o kontakt.
Napisano 13 Grudzień 200420 l szczerze? o niebo lepiej! czekam na kolejne updajty/nowe postacie bo zapowiada sie dobrze
Napisano 14 Grudzień 200420 l Szczere? (IMO) Jest gorzej! Jeśli nie pomyliłem obrazków (a sprawdzałem 2 razy!) to może mi się gust skopał. O ile tamten, nawet pomijając jego nieciekawą texturkę, jeszcze jako tako miał ciekawą, jednolitą kolorystykę, to po nowym updacie wygląda nie najlepiej. Jego kolory są zbyt rozstrzelone. Na plus idzie to, ze przynajmniej wyostrzyłeś teksturę. Dobrze by było, gdybyś pochwycił tą zieloną kolorystykę z HiPoly
Napisano 14 Grudzień 200420 l Autor Oh.. myślę jednak, że jest lepiej, bo na to teraz chociaż teraz jakoś patrzeć mogę - na poprzednią wersję to już nie i nigdy afe.
Napisano 15 Grudzień 200420 l Tekstury świetne. Ale jakbym go zobaczył to nie weim czy skojazyłbym go z marinsem. Bardziej potworka jakiegoś złowieszczego przypomina jak dla mnie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto