Skocz do zawartości

Postać3d: SpaceMarine


PAINbringer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym pokazać efekty swojej pracy nad moim żołnierzem lowpoly (1690 trójkątów). Tym razem nie siedziałęm zbyt długo nad konceptem ... :D ażeby mi nikt nie powiedział, że jest on lepszy od efektu końcowego hueh (jak widać model różni się ciuteczkę od konceptu początkowego).

Oto efekt końcowy, poniżej zamieszczam pozostałe materiały.

 

--------------------------

 

update'a zrobiłęm małego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Normal mapa to nie wszystko, trzeba jeszcze troszkę posiedzieć nad txt koloru. Jak na razie wyglada na pomnik porośniety glonami. Wszystko jest za obłe bez wyrazistości, nie jestem ekspertem w z-brushu, ale nie wydaje mi się on odpowiednim modelerem do tego typu obiektu. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie potencjalnie moze byc piekny ale musial bys go troche wykontrastowac! mam tu na mysli wyrazistrze tekstury jak i krztal bo miejscami rzeczywiscie za okragly i jeszcze popraw twarz bo w pierwszej chwili nie wiedzialem czy on jest z przodu czy z tylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...hej podstawowe pytanie jak Ty to renderujesz ??? tzn to co pokazujesz na forum ??? Wyglada jakbyś podpiął normal mape do kanału bump w maxie i przejechał scanlinem , moze się myle ??? Sam koncept i detale na bumpie sa bardzo fajne ale z tych renderów od razu widać mapa koloru kuleje , wyglada jak by to był jeden czysty kolor np. zielony i nic wiecej , zadnej faktury na tym nie ma ...nie mowiąc juz o jakiś zabrudzeniach, przetarciach czy nawet fake'owych cieniach ... to że modelik ma normal mape nie znaczy ze nie można koloru troche podbake'ować ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fake'owych cieniach ... to że modelik ma normal mape nie znaczy ze nie można koloru troche podbake'ować ...

 

mozecia mi wijasnic oc to oznacza bo nie kumam totalnie.

1. fakeowych

2. podbakeowac

 

moze PAINbringer tez nie wie;) to juz bedzie wiedzial jak napiszecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Kulki

 

fake- fałszywy, udawany, sztuczny, imitowany. Malowane cienie czy promienie światła na geometrii (zwłaszcza w grach często się tego używa) zawsze możesz nazwać "fake"

 

bake- dosłownie- wypiekać. W niektórych programach kiedy się jest już pewnym że atrybuty przekształceń mają zostać takie a nie inne można je "zapiec" na stałe. Na takiej zasadzie można też "zapiec" cienie na teksturze. Inna rzecz że nie wiem jak można "podbake'ować" akurat kolor...

 

@Painbringer - jak krytyka to krytyka. Nie przejmuj się i do przodu- i tak jesteś technicznie daleko przede mną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uhh dawno mnie nie było, a tutaj postów przybyło... Poprawiłęm kilka błędów i myśle, że można to już pokazać. Ta poprzednia wersja to nie powinna ujrzeć nigdy światła dziennego ... tak to jest gdy ma się 'złe dni'.

 

PS: Jeżeli ktoś by był zainteresowany animowaniu postaci takich jak mp. ta do modyfikacji do gry (hl) to bardzo proszę o kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczere? (IMO) Jest gorzej! Jeśli nie pomyliłem obrazków (a sprawdzałem 2 razy!) to może mi się gust skopał. O ile tamten, nawet pomijając jego nieciekawą texturkę, jeszcze jako tako miał ciekawą, jednolitą kolorystykę, to po nowym updacie wygląda nie najlepiej. Jego kolory są zbyt rozstrzelone. Na plus idzie to, ze przynajmniej wyostrzyłeś teksturę. Dobrze by było, gdybyś pochwycił tą zieloną kolorystykę z HiPoly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności