rzuq Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 Hej Spotkalem sie z problemem zaniku smoothing groups w czasie exportu z maxa (6) do plikow .3ds badz .x (Panda DirectX) - nie wiem czy to wina silnika jakiego uzywam (TrueVision3D) czy moze jakiegos bledu ktory popelniam w czasie exportu. Prosilbym Was o pomoc. pozdrawiam rzuq
rzuq Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 Jeszcze nie rozwiazalem tego problemu - musze sie wglebic w dokumentacje samego engine'u oraz w inne formaty jakie toleruje (wiem ze nie tylko ja mam taki problem - pytanie czy tworcy silnika temu zaradzili (zaradza?), ma wyjsc jego nowa wersja wiec bycmoze tam bede szukal odpowiedzi.) Poki co rzucam pod wasze oko wlasnie powstajace postacie, bylbym wdzieczny za komentarze. Co do samego projektu widok ma byc podobny jak w diablo2 - przy nieco zwiekszonej skali, charakter hack&slash. pozdrawiam
spinoza Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 nom , całkiem przyjemne siateczki ... ale i tak glowna role w takim rzucie bedą odgrywać textury ...
rzuq Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 prawda - niewspomnialem ze niektore ujcecia beda prezentowane w 3 osobie ( dialogi, kluczowe wezly fabuly ) - narazie sa takie zalozenia gdyz zalezy nam na w miare wysokim fps wiec uzaleznione jest to w wielkiej mierze od jakosci naszej pracy. Tekstury beda niebawem zaraz po tym jak zorientuje sie z animacja postaci ( kilka pierwszych z kilkadziesieciu sekwencji ruchu). Do te pory animowalem w CS - tu przyjdzie mi pracowac na bonesach. W opcjach planujemy bumpmapy - lecz to jeszcze czas pokaze na ile sa potrzebe - najprawdopodobniej beda opcjonalne.
Marcin Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 female jak dla mnie na za wielkie bicepsy ;) i motyle ... ;)
tomek Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 No i jak to ma byc cos ala D2 to ilosc postaci na ekranie nie przekracza 10(max 15) wiec czy nie za bardzo low poly , bo za pol roku twoja gra bedzie smigac takszybko ze nie nadazysz za postacia :)
rzuq Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 to jedno z pierwszy moich low poly wiec wlasnie po to zamieszczalem tutaj ten watek - zagescic owszem mozna - i to calkiem na zdrowie wyjdzie. Z drugiej strony chcialbym jak najbardziej zoptymalizowac sprawe pod wzgledem ilosci face'ow a przylozyc wiekszy nacisk na takie rzeczy jak animacja (tu bede wiedzial czy nie za bradzo oszczedzalem zaraz po rigu) oraz na dynamiczne cieniowanie + co tam silnik daje.
rzuq Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 musze poprawic dlonie, cale nogi jeszcze przede mna - potem detale. model podzielony na 6 tekstur - beda dynamicznie zmianiane w grze.
Hatred Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 hyhy jakie smieszny koles :) ale klimatyczny :) fajna ta jego glowa :) jak skoncze wlasnego pakera to porownamy sobie ich dobra?
rzuq Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 Hatred: jasne ;D - po tym jak tego skoncze robie dzien odpoczynku - nastepnie przyjemnosci - model gl bohaterki - bedzie troche na ostro ;D ale jeszcze w dobrym guscie
Raven Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 Myślałem że Deamoneth bedzie w 2D, zmieniacie silnik na 3d?? Co do obiektów, czemu panienka jak i facet mają identyczne talie?? Pozatym szyja za gruba troszkę. Mapowanie też bym poprawił bo widać dużo błędów. Pozdrawiam i życzę postępów przy projekcie.
rzuq Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 Dzieki Raven; a co do twojej wypowiedzi - jezeli widzicie jakies bledy bede wdzieczny za podsuwanie mi ich pod nos - po tym jak zdecydowalismy sie na pelne 3D ( prostym powodem byla mozliwosc realizacji naszych pomyslow ) zaczynamy wszystko od nowa - co niestety takze polaczone jest ze zmiana technik. Od tej pory siedze caly czas w tutach, pewnych rzeczy nie widze badz po prostu o nich nie wiem. Wiec jezeli macie minute wolnego czasu bede wdzieczny jak wezmiecie do reki czerwony marker. pozdrawiam ps. co do formy jest raczej przemyslana / nie rzuca sie w oczy ale proporcje szerokich barkow i wezszych bioder sa odwrocone u panienki - podkresle to przy robieniu tekstury; szyja: zalezalo mi na nieco zbiciu glowy z tulowiem (cos ja hiena ;D ) / jak narazie to nagi bohater - wyglad pewnie ulegnie zmianie gdy dojdzie ubranie oraz zbroja
Raven Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 Moim zdaniem o takim kształcie jak narysowałem wygladałby naturalniej. Pozatym bedziesz miał ogromne problemy z rigowaniem ramion jeśli rece bedą tak ustawione (biceps pionowo) skręci Ci się cała siatka rąk jak ustawisz go w pozycji "ręcę wzdłóż ciała". Co do samej dłoni jesli chcecie wrzucić animacje szkieletową do palcy to moze tak zostać jeśli nie, ustaw ja w pozycji - palce lekko zgięte, kciuk "podwiniety" (jakby postać trzymała nieduże jabłko :) ).
Hatred Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 nom ale taka figura to mial byc zamierzony ksztalt? bo ja myslalem ze tak, masz jakiegos koncepta?
haliq Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 Fajne ma gość spodenki :) Tylko dziurawe z tyłu ;) Ale tak na poważnie - korpus jegomościa wygląda trochę karykaturalnie. Żaden człowiek (a co dopiero paker) nie ma tak cienkiej talii - oczywiście mówię tu o mężczyznach. Choć jeśli gra będzie miała charakter radosnej rąbanki to może być.
rzuq Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 haliq: wspominalem wczesniej ze chcialbym go troche przerysowac; ten model powstal w calosci z pamieci - zawsze sie staram dodac cos charakterystycznego - nie robic kolejnego klonu tymbardziej ze ma to byc glowny bohater; czesto w glowie mam zarys zachowania i atutow jakimi ma sie charakteryzowac moja postac - to one z reguly sa kontrastujace. Jak sam stwierdziles "żaden człowiek (a co dopiero paker)" ... gdybym chcial kopiowac rzeczywistosc nie bralbym sie za 3d.
rzuq Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 Narazie daje sobie spokoj, stopy zostawie na kiedy indziej - malo istotny detal. Po jutrze zabieram sie za panienke, teraz musze sie zaznajomic nieco z bipedem. 3mta sie
Petrik Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 odchudz mu rece , a bedziesz mial obcego z x-files...
prabab Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 To facet czy baba? Bo tak właściwie to trudno mi to określić... A tak na serio, to głowę ma jak dres (Zamierzone to to?)... No i talię osy.
darkelf Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 pokaz go moze w izometryku, albo jakkolwiek m sie prezentowac :)
rzuq Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 zaraz jak tylko go zriguje zamieszcze przyklad
rzuq Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 a teraz cos smiesznego ;D http://rzuq.mine.nu/max3d/1.avi (postac jeszcze nie zrigowana, pojde za waszmy glosem i odchudze mu troche rece oraz popracuje nad korpusem nieco)
veri_jr Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 Hehe, świetne :) Podoba mi się ta animka (mimo, że wolał bym bohaterkę, zamiast bohatera ;) )
spinoza Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 hyhy ...fajny kolo ... dorób mu afro jeszcze bedzie git ;)
rzuq Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Wprowadzilem troche poprawek - dzieki za podpowiedzi. Dzis zabieram sie za panienke. Efekty niebawem.
rzuq Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 model bohaterki narazie zarys glowy - z tego co widze musze popracowac nieco nad ustami oraz linia dolnej szczeki.
Hatred Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 Rzuku 4:30? ;) hmm jakos by cos zrobil z ta siatka przy szczece dziewczyny, bo dziwnie tam cien pada i wyglada jak by to szczeka faceta (od przodu) byla
rzuq Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 narazie korpus, kwadratowe piersi i barki zostawiam sobie na jutro. Z szyja cos jest nie tak ale jeszcze nie wiem co. Hatred: jakos tak wyszlo ze mam czas tylko noca, przy dobrej muzyce i kawie mozna tak do 6 ale potem sa problemy ze wstawaniem... wiec dzis wczesniej pojde spac ;P Jezeli ktos z Was ma zdjecie plecow kobiety przy frontalnym ustawieniu - wazne aby rece spoczywaly wzdluz tulowia - bylbym bardzo wdzieczny. pozdrawiam
polka dot Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 ten pan nie ma przyrodzenia :P a w obu postaciach glowy sa za waskie tudziez tekstura twarzy za szeroka ale podoba mi sie ;)
rzuq Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 ;D - trafne spostrzezenie - KOME - troche glupio mi tworzyc wykastrowanego bohatera ale w grze postac bedzie niewiele wieksza od tych w diablo2, zblizenia bycmoze beda w czasie cutscenek... bycmoze - narazie nie widze powodu aby dbac - to glupio zabrzmi ;] - o takie detale Co do twarzy - postaram sie poprawic usta, chyba one tak gryza - choc mam male zboczenie na punkcie duzych oczu i pelnych ust wiec odbiore sobie przyjemnosc ;P
Hatred Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 a ja bym pani troszke piersi skierowal na zewnacz bo teraz jakos dziwnie nienaturlane sa :)
Dark Hunter Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 zgadzalm sie hatred. Poza tym za płaska jest troszke... Dodałbym troszenke poly...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się