Skocz do zawartości

Modele do gry Deamoneth


rzuq

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Spotkalem sie z problemem zaniku smoothing groups w czasie exportu z maxa (6) do plikow .3ds badz .x (Panda DirectX) - nie wiem czy to wina silnika jakiego uzywam (TrueVision3D) czy moze jakiegos bledu ktory popelniam w czasie exportu.

 

Prosilbym Was o pomoc.

 

pozdrawiam

rzuq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeszcze nie rozwiazalem tego problemu - musze sie wglebic w dokumentacje samego engine'u oraz w inne formaty jakie toleruje (wiem ze nie tylko ja mam taki problem - pytanie czy tworcy silnika temu zaradzili (zaradza?), ma wyjsc jego nowa wersja wiec bycmoze tam bede szukal odpowiedzi.)

 

Poki co rzucam pod wasze oko wlasnie powstajace postacie, bylbym wdzieczny za komentarze.

 

Co do samego projektu widok ma byc podobny jak w diablo2 - przy nieco zwiekszonej skali, charakter hack&slash.

 

pozdrawiam

 

rzuq_modele.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda - niewspomnialem ze niektore ujcecia beda prezentowane w 3 osobie ( dialogi, kluczowe wezly fabuly ) - narazie sa takie zalozenia gdyz zalezy nam na w miare wysokim fps wiec uzaleznione jest to w wielkiej mierze od jakosci naszej pracy.

 

Tekstury beda niebawem zaraz po tym jak zorientuje sie z animacja postaci ( kilka pierwszych z kilkadziesieciu sekwencji ruchu). Do te pory animowalem w CS - tu przyjdzie mi pracowac na bonesach.

 

W opcjach planujemy bumpmapy - lecz to jeszcze czas pokaze na ile sa potrzebe - najprawdopodobniej beda opcjonalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jedno z pierwszy moich low poly wiec wlasnie po to zamieszczalem tutaj ten watek - zagescic owszem mozna - i to calkiem na zdrowie wyjdzie.

 

Z drugiej strony chcialbym jak najbardziej zoptymalizowac sprawe pod wzgledem ilosci face'ow a przylozyc wiekszy nacisk na takie rzeczy jak animacja (tu bede wiedzial czy nie za bradzo oszczedzalem zaraz po rigu) oraz na dynamiczne cieniowanie + co tam silnik daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że Deamoneth bedzie w 2D, zmieniacie silnik na 3d?? Co do obiektów, czemu panienka jak i facet mają identyczne talie?? Pozatym szyja za gruba troszkę. Mapowanie też bym poprawił bo widać dużo błędów. Pozdrawiam i życzę postępów przy projekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Raven; a co do twojej wypowiedzi - jezeli widzicie jakies bledy bede wdzieczny za podsuwanie mi ich pod nos - po tym jak zdecydowalismy sie na pelne 3D ( prostym powodem byla mozliwosc realizacji naszych pomyslow ) zaczynamy wszystko od nowa - co niestety takze polaczone jest ze zmiana technik. Od tej pory siedze caly czas w tutach, pewnych rzeczy nie widze badz po prostu o nich nie wiem.

 

Wiec jezeli macie minute wolnego czasu bede wdzieczny jak wezmiecie do reki czerwony marker.

 

pozdrawiam

 

ps. co do formy jest raczej przemyslana / nie rzuca sie w oczy ale proporcje szerokich barkow i wezszych bioder sa odwrocone u panienki - podkresle to przy robieniu tekstury; szyja: zalezalo mi na nieco zbiciu glowy z tulowiem (cos ja hiena ;D ) / jak narazie to nagi bohater - wyglad pewnie ulegnie zmianie gdy dojdzie ubranie oraz zbroja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem o takim kształcie jak narysowałem wygladałby naturalniej. Pozatym bedziesz miał ogromne problemy z rigowaniem ramion jeśli rece bedą tak ustawione (biceps pionowo) skręci Ci się cała siatka rąk jak ustawisz go w pozycji "ręcę wzdłóż ciała". Co do samej dłoni jesli chcecie wrzucić animacje szkieletową do palcy to moze tak zostać jeśli nie, ustaw ja w pozycji - palce lekko zgięte, kciuk "podwiniety" (jakby postać trzymała nieduże jabłko :) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne ma gość spodenki :) Tylko dziurawe z tyłu ;)

Ale tak na poważnie - korpus jegomościa wygląda trochę karykaturalnie. Żaden człowiek (a co dopiero paker) nie ma tak cienkiej talii - oczywiście mówię tu o mężczyznach. Choć jeśli gra będzie miała charakter radosnej rąbanki to może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haliq: wspominalem wczesniej ze chcialbym go troche przerysowac; ten model powstal w calosci z pamieci - zawsze sie staram dodac cos charakterystycznego - nie robic kolejnego klonu tymbardziej ze ma to byc glowny bohater; czesto w glowie mam zarys zachowania i atutow jakimi ma sie charakteryzowac moja postac - to one z reguly sa kontrastujace.

 

Jak sam stwierdziles "żaden człowiek (a co dopiero paker)" ... gdybym chcial kopiowac rzeczywistosc nie bralbym sie za 3d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie korpus, kwadratowe piersi i barki zostawiam sobie na jutro. Z szyja cos jest nie tak ale jeszcze nie wiem co.

 

Hatred: jakos tak wyszlo ze mam czas tylko noca, przy dobrej muzyce i kawie mozna tak do 6 ale potem sa problemy ze wstawaniem... wiec dzis wczesniej pojde spac ;P

 

Jezeli ktos z Was ma zdjecie plecow kobiety przy frontalnym ustawieniu - wazne aby rece spoczywaly wzdluz tulowia - bylbym bardzo wdzieczny.

 

pozdrawiam

 

 

female.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;D - trafne spostrzezenie - KOME - troche glupio mi tworzyc wykastrowanego bohatera ale w grze postac bedzie niewiele wieksza od tych w diablo2, zblizenia bycmoze beda w czasie cutscenek... bycmoze - narazie nie widze powodu aby dbac - to glupio zabrzmi ;] - o takie detale

 

Co do twarzy - postaram sie poprawic usta, chyba one tak gryza - choc mam male zboczenie na punkcie duzych oczu i pelnych ust wiec odbiore sobie przyjemnosc ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności