Napisano 8 Grudzień 200420 l Hej Spotkalem sie z problemem zaniku smoothing groups w czasie exportu z maxa (6) do plikow .3ds badz .x (Panda DirectX) - nie wiem czy to wina silnika jakiego uzywam (TrueVision3D) czy moze jakiegos bledu ktory popelniam w czasie exportu. Prosilbym Was o pomoc. pozdrawiam rzuq
Napisano 9 Grudzień 200420 l Autor Jeszcze nie rozwiazalem tego problemu - musze sie wglebic w dokumentacje samego engine'u oraz w inne formaty jakie toleruje (wiem ze nie tylko ja mam taki problem - pytanie czy tworcy silnika temu zaradzili (zaradza?), ma wyjsc jego nowa wersja wiec bycmoze tam bede szukal odpowiedzi.) Poki co rzucam pod wasze oko wlasnie powstajace postacie, bylbym wdzieczny za komentarze. Co do samego projektu widok ma byc podobny jak w diablo2 - przy nieco zwiekszonej skali, charakter hack&slash. pozdrawiam
Napisano 9 Grudzień 200420 l nom , całkiem przyjemne siateczki ... ale i tak glowna role w takim rzucie bedą odgrywać textury ...
Napisano 9 Grudzień 200420 l Autor prawda - niewspomnialem ze niektore ujcecia beda prezentowane w 3 osobie ( dialogi, kluczowe wezly fabuly ) - narazie sa takie zalozenia gdyz zalezy nam na w miare wysokim fps wiec uzaleznione jest to w wielkiej mierze od jakosci naszej pracy. Tekstury beda niebawem zaraz po tym jak zorientuje sie z animacja postaci ( kilka pierwszych z kilkadziesieciu sekwencji ruchu). Do te pory animowalem w CS - tu przyjdzie mi pracowac na bonesach. W opcjach planujemy bumpmapy - lecz to jeszcze czas pokaze na ile sa potrzebe - najprawdopodobniej beda opcjonalne.
Napisano 9 Grudzień 200420 l No i jak to ma byc cos ala D2 to ilosc postaci na ekranie nie przekracza 10(max 15) wiec czy nie za bardzo low poly , bo za pol roku twoja gra bedzie smigac takszybko ze nie nadazysz za postacia :)
Napisano 9 Grudzień 200420 l Autor to jedno z pierwszy moich low poly wiec wlasnie po to zamieszczalem tutaj ten watek - zagescic owszem mozna - i to calkiem na zdrowie wyjdzie. Z drugiej strony chcialbym jak najbardziej zoptymalizowac sprawe pod wzgledem ilosci face'ow a przylozyc wiekszy nacisk na takie rzeczy jak animacja (tu bede wiedzial czy nie za bradzo oszczedzalem zaraz po rigu) oraz na dynamiczne cieniowanie + co tam silnik daje.
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor musze poprawic dlonie, cale nogi jeszcze przede mna - potem detale. model podzielony na 6 tekstur - beda dynamicznie zmianiane w grze.
Napisano 13 Grudzień 200420 l hyhy jakie smieszny koles :) ale klimatyczny :) fajna ta jego glowa :) jak skoncze wlasnego pakera to porownamy sobie ich dobra?
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor Hatred: jasne ;D - po tym jak tego skoncze robie dzien odpoczynku - nastepnie przyjemnosci - model gl bohaterki - bedzie troche na ostro ;D ale jeszcze w dobrym guscie
Napisano 14 Grudzień 200420 l Myślałem że Deamoneth bedzie w 2D, zmieniacie silnik na 3d?? Co do obiektów, czemu panienka jak i facet mają identyczne talie?? Pozatym szyja za gruba troszkę. Mapowanie też bym poprawił bo widać dużo błędów. Pozdrawiam i życzę postępów przy projekcie.
Napisano 14 Grudzień 200420 l Autor Dzieki Raven; a co do twojej wypowiedzi - jezeli widzicie jakies bledy bede wdzieczny za podsuwanie mi ich pod nos - po tym jak zdecydowalismy sie na pelne 3D ( prostym powodem byla mozliwosc realizacji naszych pomyslow ) zaczynamy wszystko od nowa - co niestety takze polaczone jest ze zmiana technik. Od tej pory siedze caly czas w tutach, pewnych rzeczy nie widze badz po prostu o nich nie wiem. Wiec jezeli macie minute wolnego czasu bede wdzieczny jak wezmiecie do reki czerwony marker. pozdrawiam ps. co do formy jest raczej przemyslana / nie rzuca sie w oczy ale proporcje szerokich barkow i wezszych bioder sa odwrocone u panienki - podkresle to przy robieniu tekstury; szyja: zalezalo mi na nieco zbiciu glowy z tulowiem (cos ja hiena ;D ) / jak narazie to nagi bohater - wyglad pewnie ulegnie zmianie gdy dojdzie ubranie oraz zbroja
Napisano 14 Grudzień 200420 l Moim zdaniem o takim kształcie jak narysowałem wygladałby naturalniej. Pozatym bedziesz miał ogromne problemy z rigowaniem ramion jeśli rece bedą tak ustawione (biceps pionowo) skręci Ci się cała siatka rąk jak ustawisz go w pozycji "ręcę wzdłóż ciała". Co do samej dłoni jesli chcecie wrzucić animacje szkieletową do palcy to moze tak zostać jeśli nie, ustaw ja w pozycji - palce lekko zgięte, kciuk "podwiniety" (jakby postać trzymała nieduże jabłko :) ).
Napisano 14 Grudzień 200420 l nom ale taka figura to mial byc zamierzony ksztalt? bo ja myslalem ze tak, masz jakiegos koncepta?
Napisano 14 Grudzień 200420 l Fajne ma gość spodenki :) Tylko dziurawe z tyłu ;) Ale tak na poważnie - korpus jegomościa wygląda trochę karykaturalnie. Żaden człowiek (a co dopiero paker) nie ma tak cienkiej talii - oczywiście mówię tu o mężczyznach. Choć jeśli gra będzie miała charakter radosnej rąbanki to może być.
Napisano 14 Grudzień 200420 l Autor haliq: wspominalem wczesniej ze chcialbym go troche przerysowac; ten model powstal w calosci z pamieci - zawsze sie staram dodac cos charakterystycznego - nie robic kolejnego klonu tymbardziej ze ma to byc glowny bohater; czesto w glowie mam zarys zachowania i atutow jakimi ma sie charakteryzowac moja postac - to one z reguly sa kontrastujace. Jak sam stwierdziles "żaden człowiek (a co dopiero paker)" ... gdybym chcial kopiowac rzeczywistosc nie bralbym sie za 3d.
Napisano 14 Grudzień 200420 l Autor Narazie daje sobie spokoj, stopy zostawie na kiedy indziej - malo istotny detal. Po jutrze zabieram sie za panienke, teraz musze sie zaznajomic nieco z bipedem. 3mta sie
Napisano 15 Grudzień 200420 l To facet czy baba? Bo tak właściwie to trudno mi to określić... A tak na serio, to głowę ma jak dres (Zamierzone to to?)... No i talię osy.
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor a teraz cos smiesznego ;D http://rzuq.mine.nu/max3d/1.avi (postac jeszcze nie zrigowana, pojde za waszmy glosem i odchudze mu troche rece oraz popracuje nad korpusem nieco)
Napisano 15 Grudzień 200420 l Hehe, świetne :) Podoba mi się ta animka (mimo, że wolał bym bohaterkę, zamiast bohatera ;) )
Napisano 16 Grudzień 200420 l Autor Wprowadzilem troche poprawek - dzieki za podpowiedzi. Dzis zabieram sie za panienke. Efekty niebawem.
Napisano 17 Grudzień 200420 l Autor model bohaterki narazie zarys glowy - z tego co widze musze popracowac nieco nad ustami oraz linia dolnej szczeki.
Napisano 17 Grudzień 200420 l Rzuku 4:30? ;) hmm jakos by cos zrobil z ta siatka przy szczece dziewczyny, bo dziwnie tam cien pada i wyglada jak by to szczeka faceta (od przodu) byla
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor narazie korpus, kwadratowe piersi i barki zostawiam sobie na jutro. Z szyja cos jest nie tak ale jeszcze nie wiem co. Hatred: jakos tak wyszlo ze mam czas tylko noca, przy dobrej muzyce i kawie mozna tak do 6 ale potem sa problemy ze wstawaniem... wiec dzis wczesniej pojde spac ;P Jezeli ktos z Was ma zdjecie plecow kobiety przy frontalnym ustawieniu - wazne aby rece spoczywaly wzdluz tulowia - bylbym bardzo wdzieczny. pozdrawiam
Napisano 19 Grudzień 200420 l ten pan nie ma przyrodzenia :P a w obu postaciach glowy sa za waskie tudziez tekstura twarzy za szeroka ale podoba mi sie ;)
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor ;D - trafne spostrzezenie - KOME - troche glupio mi tworzyc wykastrowanego bohatera ale w grze postac bedzie niewiele wieksza od tych w diablo2, zblizenia bycmoze beda w czasie cutscenek... bycmoze - narazie nie widze powodu aby dbac - to glupio zabrzmi ;] - o takie detale Co do twarzy - postaram sie poprawic usta, chyba one tak gryza - choc mam male zboczenie na punkcie duzych oczu i pelnych ust wiec odbiore sobie przyjemnosc ;P
Napisano 19 Grudzień 200420 l a ja bym pani troszke piersi skierowal na zewnacz bo teraz jakos dziwnie nienaturlane sa :)
Napisano 21 Grudzień 200420 l zgadzalm sie hatred. Poza tym za płaska jest troszke... Dodałbym troszenke poly...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto