Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

e tam textura gitens! co do poly to sie juz nie wypowiadam :)

 

(aha a co do trojkatow ulozonych w koleczko to czytalem gdzies ze lepiej to zorganizowac troszke inaczej tak od boku do boku a nie do srodkowego punktu chyba)

Napisano

mozecie blizej powiedziec o tym tricku z koleczkami? Jak te trojkaciki ulozyc zeby mniej bylo? Siedze w tym temacie wiec przyda mi sie taka wiedza...

Napisano

Mój dziadek miał identyczną lornetke (nawet podobnie zniszczoną :D ). Teksturka super, szkoda że odbicie lustrzane widac, głównie od przodu może rzucać się w oczy. Jeśli chodzi o rozłożenie trójkącikow w koło to chodzi o to:

Napisano

..dzieki za komentarze ....co do liczby trisow jak na bron do fpp to jest ok (kurka moglem pokazac siatke z co 2-im edge'm :) ... co do ułożenia cap'ów na cylindrze ,zależało mi żeby były troche wypukłe z tąd nie zrezygnowałem ze środkowego vertexa ...co do reszty ekkhh .. lornetke zrobiłem totalnie na żywioł (mam taki egzemblarz w szafie) , zamiast zrobic sobie referki modelowałem z bata :) pierwsze zaniedbanie które potem sie mściło ...textura ... ahhh zamiast zrobić jak należy myśle sobie popstrykam fotki i robota z glowy ... drugie zaniedbanie ... nie licząc 4 sesji fotograficznych jakie zrobiłem (ponad 60 fotek w sumie :) z ktorych tak naprawde nie byłem zadowolony,obmyślania rozpraszacza światła do flesha :) i czekania na ładną słoneczną pogode ...zeszło mi na nią cały dzień ... :) wyszło dość niesamowicie ale czy ja wiem ... włożyłem do gry i chyba za fotorealistycznie jak na BF1942 ...ponizej screeny ingame ...

ingame_binoc_01.jpg

ingame_binoc_02.jpg

ingame_binoc_03.jpg

Napisano

Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam

Napisano

heh mam 6 stopniowego lod'a do niej :)... wypnę chyba tego co ma 1364 (przyda sie od renderów) , nastepny jest juz ponizej 1000 ...

..postacie są juz fazie produkcji ... mam zamiar w święta dłuzej nad nimi posiedzieć , do tego czasu chce sie uporać z jednym pojazdem jeszcze i tą armatką którą tu juz pokazywałem ...

Luke3D : gra to battlefield 1942 ...

Napisano

Bardzo ładna, tylko:

Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności