spinoza Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 ...kolejny grat do mojego addona ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 wyyyyyyyyyyyyyyyyyyyypas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 troszke tekstury nie pasują i w siatce za dużo trójkątów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChaoSMakeR Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 fajna texturka :) mi sie model podoba ale chyba jezeli ma to byc lp to odrobina za duzo poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 e tam textura gitens! co do poly to sie juz nie wypowiadam :) (aha a co do trojkatow ulozonych w koleczko to czytalem gdzies ze lepiej to zorganizowac troszke inaczej tak od boku do boku a nie do srodkowego punktu chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 tak jak Hatred mówi, nie inaczej. Lepiej się rozkłada wówczas oświetlenie i jest kilka trisów mniej. Poza tym super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edi Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 mozecie blizej powiedziec o tym tricku z koleczkami? Jak te trojkaciki ulozyc zeby mniej bylo? Siedze w tym temacie wiec przyda mi sie taka wiedza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 13 Grudzień 2004 Share Napisano 13 Grudzień 2004 Mój dziadek miał identyczną lornetke (nawet podobnie zniszczoną :D ). Teksturka super, szkoda że odbicie lustrzane widac, głównie od przodu może rzucać się w oczy. Jeśli chodzi o rozłożenie trójkącikow w koło to chodzi o to: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinoza Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2004 ..dzieki za komentarze ....co do liczby trisow jak na bron do fpp to jest ok (kurka moglem pokazac siatke z co 2-im edge'm :) ... co do ułożenia cap'ów na cylindrze ,zależało mi żeby były troche wypukłe z tąd nie zrezygnowałem ze środkowego vertexa ...co do reszty ekkhh .. lornetke zrobiłem totalnie na żywioł (mam taki egzemblarz w szafie) , zamiast zrobic sobie referki modelowałem z bata :) pierwsze zaniedbanie które potem sie mściło ...textura ... ahhh zamiast zrobić jak należy myśle sobie popstrykam fotki i robota z glowy ... drugie zaniedbanie ... nie licząc 4 sesji fotograficznych jakie zrobiłem (ponad 60 fotek w sumie :) z ktorych tak naprawde nie byłem zadowolony,obmyślania rozpraszacza światła do flesha :) i czekania na ładną słoneczną pogode ...zeszło mi na nią cały dzień ... :) wyszło dość niesamowicie ale czy ja wiem ... włożyłem do gry i chyba za fotorealistycznie jak na BF1942 ...ponizej screeny ingame ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 13 Grudzień 2004 Share Napisano 13 Grudzień 2004 fajnie, naprawde fajnie wygląda w akcji (co to za gra ??) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano 13 Grudzień 2004 Share Napisano 13 Grudzień 2004 Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinoza Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2004 heh mam 6 stopniowego lod'a do niej :)... wypnę chyba tego co ma 1364 (przyda sie od renderów) , nastepny jest juz ponizej 1000 ... ..postacie są juz fazie produkcji ... mam zamiar w święta dłuzej nad nimi posiedzieć , do tego czasu chce sie uporać z jednym pojazdem jeszcze i tą armatką którą tu juz pokazywałem ... Luke3D : gra to battlefield 1942 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 Bardzo ładna, tylko: Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 ładna texturka, ale siatka za duża- powinna być tylko co druga linia!!!- używaj do takich modeli meshtools!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 14 Grudzień 2004 Share Napisano 14 Grudzień 2004 a czy do grzy polygony muszą być trójkątami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się