Luke3D Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 troszke tekstury nie pasują i w siatce za dużo trójkątów
ChaoSMakeR Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 fajna texturka :) mi sie model podoba ale chyba jezeli ma to byc lp to odrobina za duzo poly.
Hatred Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 e tam textura gitens! co do poly to sie juz nie wypowiadam :) (aha a co do trojkatow ulozonych w koleczko to czytalem gdzies ze lepiej to zorganizowac troszke inaczej tak od boku do boku a nie do srodkowego punktu chyba)
_michal Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 tak jak Hatred mówi, nie inaczej. Lepiej się rozkłada wówczas oświetlenie i jest kilka trisów mniej. Poza tym super.
Edi Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 mozecie blizej powiedziec o tym tricku z koleczkami? Jak te trojkaciki ulozyc zeby mniej bylo? Siedze w tym temacie wiec przyda mi sie taka wiedza...
Raven Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Mój dziadek miał identyczną lornetke (nawet podobnie zniszczoną :D ). Teksturka super, szkoda że odbicie lustrzane widac, głównie od przodu może rzucać się w oczy. Jeśli chodzi o rozłożenie trójkącikow w koło to chodzi o to:
spinoza Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 ..dzieki za komentarze ....co do liczby trisow jak na bron do fpp to jest ok (kurka moglem pokazac siatke z co 2-im edge'm :) ... co do ułożenia cap'ów na cylindrze ,zależało mi żeby były troche wypukłe z tąd nie zrezygnowałem ze środkowego vertexa ...co do reszty ekkhh .. lornetke zrobiłem totalnie na żywioł (mam taki egzemblarz w szafie) , zamiast zrobic sobie referki modelowałem z bata :) pierwsze zaniedbanie które potem sie mściło ...textura ... ahhh zamiast zrobić jak należy myśle sobie popstrykam fotki i robota z glowy ... drugie zaniedbanie ... nie licząc 4 sesji fotograficznych jakie zrobiłem (ponad 60 fotek w sumie :) z ktorych tak naprawde nie byłem zadowolony,obmyślania rozpraszacza światła do flesha :) i czekania na ładną słoneczną pogode ...zeszło mi na nią cały dzień ... :) wyszło dość niesamowicie ale czy ja wiem ... włożyłem do gry i chyba za fotorealistycznie jak na BF1942 ...ponizej screeny ingame ...
Luke3D Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 fajnie, naprawde fajnie wygląda w akcji (co to za gra ??)
Raven Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam
spinoza Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 heh mam 6 stopniowego lod'a do niej :)... wypnę chyba tego co ma 1364 (przyda sie od renderów) , nastepny jest juz ponizej 1000 ... ..postacie są juz fazie produkcji ... mam zamiar w święta dłuzej nad nimi posiedzieć , do tego czasu chce sie uporać z jednym pojazdem jeszcze i tą armatką którą tu juz pokazywałem ... Luke3D : gra to battlefield 1942 ...
greg_jg Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 Bardzo ładna, tylko: Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam
kurt_hectic Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 ładna texturka, ale siatka za duża- powinna być tylko co druga linia!!!- używaj do takich modeli meshtools!!!!
Luke3D Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 a czy do grzy polygony muszą być trójkątami ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się