Napisano 12 Grudzień 200420 l fajna texturka :) mi sie model podoba ale chyba jezeli ma to byc lp to odrobina za duzo poly.
Napisano 12 Grudzień 200420 l e tam textura gitens! co do poly to sie juz nie wypowiadam :) (aha a co do trojkatow ulozonych w koleczko to czytalem gdzies ze lepiej to zorganizowac troszke inaczej tak od boku do boku a nie do srodkowego punktu chyba)
Napisano 12 Grudzień 200420 l tak jak Hatred mówi, nie inaczej. Lepiej się rozkłada wówczas oświetlenie i jest kilka trisów mniej. Poza tym super.
Napisano 12 Grudzień 200420 l mozecie blizej powiedziec o tym tricku z koleczkami? Jak te trojkaciki ulozyc zeby mniej bylo? Siedze w tym temacie wiec przyda mi sie taka wiedza...
Napisano 13 Grudzień 200420 l Mój dziadek miał identyczną lornetke (nawet podobnie zniszczoną :D ). Teksturka super, szkoda że odbicie lustrzane widac, głównie od przodu może rzucać się w oczy. Jeśli chodzi o rozłożenie trójkącikow w koło to chodzi o to:
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor ..dzieki za komentarze ....co do liczby trisow jak na bron do fpp to jest ok (kurka moglem pokazac siatke z co 2-im edge'm :) ... co do ułożenia cap'ów na cylindrze ,zależało mi żeby były troche wypukłe z tąd nie zrezygnowałem ze środkowego vertexa ...co do reszty ekkhh .. lornetke zrobiłem totalnie na żywioł (mam taki egzemblarz w szafie) , zamiast zrobic sobie referki modelowałem z bata :) pierwsze zaniedbanie które potem sie mściło ...textura ... ahhh zamiast zrobić jak należy myśle sobie popstrykam fotki i robota z glowy ... drugie zaniedbanie ... nie licząc 4 sesji fotograficznych jakie zrobiłem (ponad 60 fotek w sumie :) z ktorych tak naprawde nie byłem zadowolony,obmyślania rozpraszacza światła do flesha :) i czekania na ładną słoneczną pogode ...zeszło mi na nią cały dzień ... :) wyszło dość niesamowicie ale czy ja wiem ... włożyłem do gry i chyba za fotorealistycznie jak na BF1942 ...ponizej screeny ingame ...
Napisano 13 Grudzień 200420 l Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor heh mam 6 stopniowego lod'a do niej :)... wypnę chyba tego co ma 1364 (przyda sie od renderów) , nastepny jest juz ponizej 1000 ... ..postacie są juz fazie produkcji ... mam zamiar w święta dłuzej nad nimi posiedzieć , do tego czasu chce sie uporać z jednym pojazdem jeszcze i tą armatką którą tu juz pokazywałem ... Luke3D : gra to battlefield 1942 ...
Napisano 14 Grudzień 200420 l Bardzo ładna, tylko: Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam
Napisano 14 Grudzień 200420 l ładna texturka, ale siatka za duża- powinna być tylko co druga linia!!!- używaj do takich modeli meshtools!!!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto