Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

e tam textura gitens! co do poly to sie juz nie wypowiadam :)

 

(aha a co do trojkatow ulozonych w koleczko to czytalem gdzies ze lepiej to zorganizowac troszke inaczej tak od boku do boku a nie do srodkowego punktu chyba)

Napisano

tak jak Hatred mówi, nie inaczej. Lepiej się rozkłada wówczas oświetlenie i jest kilka trisów mniej. Poza tym super.

Napisano

mozecie blizej powiedziec o tym tricku z koleczkami? Jak te trojkaciki ulozyc zeby mniej bylo? Siedze w tym temacie wiec przyda mi sie taka wiedza...

Napisano

Mój dziadek miał identyczną lornetke (nawet podobnie zniszczoną :D ). Teksturka super, szkoda że odbicie lustrzane widac, głównie od przodu może rzucać się w oczy. Jeśli chodzi o rozłożenie trójkącikow w koło to chodzi o to:

Napisano
  • Autor

..dzieki za komentarze ....co do liczby trisow jak na bron do fpp to jest ok (kurka moglem pokazac siatke z co 2-im edge'm :) ... co do ułożenia cap'ów na cylindrze ,zależało mi żeby były troche wypukłe z tąd nie zrezygnowałem ze środkowego vertexa ...co do reszty ekkhh .. lornetke zrobiłem totalnie na żywioł (mam taki egzemblarz w szafie) , zamiast zrobic sobie referki modelowałem z bata :) pierwsze zaniedbanie które potem sie mściło ...textura ... ahhh zamiast zrobić jak należy myśle sobie popstrykam fotki i robota z glowy ... drugie zaniedbanie ... nie licząc 4 sesji fotograficznych jakie zrobiłem (ponad 60 fotek w sumie :) z ktorych tak naprawde nie byłem zadowolony,obmyślania rozpraszacza światła do flesha :) i czekania na ładną słoneczną pogode ...zeszło mi na nią cały dzień ... :) wyszło dość niesamowicie ale czy ja wiem ... włożyłem do gry i chyba za fotorealistycznie jak na BF1942 ...ponizej screeny ingame ...

ingame_binoc_01.jpg

ingame_binoc_02.jpg

ingame_binoc_03.jpg

Napisano

Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

heh mam 6 stopniowego lod'a do niej :)... wypnę chyba tego co ma 1364 (przyda sie od renderów) , nastepny jest juz ponizej 1000 ...

..postacie są juz fazie produkcji ... mam zamiar w święta dłuzej nad nimi posiedzieć , do tego czasu chce sie uporać z jednym pojazdem jeszcze i tą armatką którą tu juz pokazywałem ...

Luke3D : gra to battlefield 1942 ...

Napisano

Bardzo ładna, tylko:

Teraz widać że można było uprościć geometrię lornetki, jest za dokładna do reszty obiektów, nawet w widoku fpp. Przydałoby się teraz postaci powymieniać :D. Pozdrawiam
Napisano

ładna texturka, ale siatka za duża- powinna być tylko co druga linia!!!- używaj do takich modeli meshtools!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności