Kalais Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Witam, Po pierwsze chcialem przywitac wszystkich na forum, to moj pierwszy post tutaj :) Po drugie, hmm, no wlasnie... wlasciwie to pewnie nie powinienem tego tu wrzucac, tylko sobie zatrzymac na dysku, ale strasznie sie ciesze z tego, gdyz to moja pierwsza w pelni 3d animacja jaka zrobilem (no chyba ze liczyc moja stronke i te kilka drobnych motionow na niej zawartych)... poza tym uzylem tu pierwszy raz bones, dzieki czemu troche je poznalem, ale daleko mi do stanu, kiedy bede mogl stwierdzic, iz opanowalem bones w stopniu zadowalajacym... Kilka faktow: - animka zostala wymyslona gdy mialem 39 stopni goraczki - po calym dniu spedzonym z 39-cioma uroczymi stopniami, ktory obfitowal w spanie, przewalanie sie z boku na bok i spory bol glowy, stwierdzilem ze juz nie moge wytrzymac w lozku, i zaczolem w nocy realizowac swoj pomysl w 3d studio max... - goraczka zdawala sie troche ustapic, lub po prostu chcialem tak myslec... http://kalais.spik.swps.edu.pl/!/time-3d_animation_by_kalais.avi (19,7 MB, xvid codec, 640x380, 30fps, 1min02sec) (soundtrack wmontowalem w 3d maxie i mocno jakosc sie popsula... przy okazji, gdzie tam sie zmienia kompresje dzwieku i wybiera kodek do dzwieku?) jakby ktos mial problem z xvidami to polecam stad - http://www.koepi.org/ --------- dalej czytac lepiej po obejrzeniu (chyba) :P --------- Inne fakty (bugi, jakies glupoty oraz SPOILER ;) ) - nienaturalny ruch i fizyka zachowania postaci - nie widac (chyba) ze to zegar strzela w naszego bohatera - kamera czasami za bardzo szaleje, i nie widac mojej wypasionej animacji postaci ;) np. jak siedzi na pufie i kiwa sie w przod i w tyl (gdy krzyczy) - brak montazu, wszytko na jednym ruchu kamery zrobione - nawet plansze z tytulem, logo i napisy koncowe w maxie renderowane O_O - czesto konczyny nachodza na powierzchnie, przez ktore zdecydowanie nie powinny przenikac... - nogi stolu sa specjalnie kazda w innym kolorze i grubosci... - malo skomplikowane modele stolu, zegara, brak tekstur na scianach pokoju... - pewnie tragiczne oswietlenie, nie wiem, nie znam sie na tym, ale pewnie za mocno oswietlilem sciany a kanapa i pufa sa niedoswietlone w niektorych miejscach... - z "czerwonej sceneri" jestem naprawde dumny (haha :P ) nie mam zastrzezen do niej... no ale pewnie jestem jedyny, haha - nie bylem w stanie dokladnie kontrolowac ruchu, bo mi strasznie rzebilo w viewportach, nawet jak powylaczalem wszytkie fajerwerki... spowodowane to jest tym ze moja karta graficzna jakos nie wspolgra z reszta kompa, i musze wylaczac obsluge openGL i directx :/ zeby komp pracowal bez zwiech... zmieniam karte oczywiscie jak wyzdrowieje, bo zmiana sterownikow nic nie daje (z 10 wersji testowalem) - nie bede nic poprawial w tej animce, bo to taki "szybki" freestyle i swego rodzaju nauka... - moim glownym problem z kosciami bylo to, iz gdy konczylem ustawiac juz ostatnie keyframe IK solverow zauwazylem ze we wczesniejszych klatkach postac sie kreci dookola wlasnej osi i wszytko sie pokopalo... gdy probowalem to naprawic i kopiowalem keyframey z nieobkrecona postacia w miejsca gdzie sie psula, nie bardzo to pomagalo... co moglo byc powodem tego dziwnego obracania sie kosci? ale sie rozpisalem, :P pozdrawiam, Dominik Skarbek-Kruszewski aka Kalais
KLICEK Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 1) 1min 20 mb ? ;] przesada bo jakosc nie jest fajna. 2) dziwne wykonanie i modele ale musze przyznac ze ta prostota cos w sobie ma 3) najlepsze jest chyba to ujecie jak przechodzi przez telewizor do 2 wymiaru 4) pozniej leci do gory wsadziles mu reke w mur 5) wiecej grzechow nie pamietam ogolnie ujdzie :)
asblaze Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 CZeść... łyka się ;) A co do stronki ;) to zabrakło mi dowcipu ;) jak trafiasz myszka na robota... to podnosi w strachu rece do góry... po kliknięciu mógłby explodować i rozpaśćsiena cześci pierwsze.... a potem poskładać ;) Taki tylko comment ;) zaraz zobacze prackę :) Edit1 .. jeszce siesciaga... Odpowiedź na pytanie... Brak targetów dla IK (tak myslę) ;) EDIT2 Hm...... widziałem..... comment??? nocomment ;)...walcz dalej ;) pierwsze koty za płoty (kurde... chyba dzisiaj dobry dzień mam)
Piotr Dobosz Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 poczatek straszny w tym mieszkaniu ale gdy juz przeleci przez tv zaczyna sie robic bardzoo Ciekawa od tamtego momentu bardzo mi sie podoba, pozatym bardzo ciekawy jest ten najazd kamera gdy on wlatuje w ten tunel, animacja ma swoj klimacik mi sie podobalo:) pozdrawiam
Reanimator Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Nawet nie chce sie zastanawiac coz takiego chciales przekazac. "Money fot nothing" z lat `80 (?) mial lepsze modele i animacje;P Bylo zatrzymac na dysku, bo to taka 'kulka z GI' wsrod animacji. ;)
F/X Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Hmmmm...OCO CHODZI!? Takie troche dziwne/chaotyczne. Ścieszka dźwiękowa fajna tylko te strzały troche odbiegają od reszty. I mam jedno pytanie. Czy tą twarz zakopaną w ziemi sam zrobiłeś?
Kris_R Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 Niezła jatka :D Cóż... sam sobie zrobiłeś krytykę i wypisałeś co i jak :) Mi pozostaje powiedzieć, że może kiedyś... innym razem.
Damian Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 :) mi pozostaje podpisac sie pod wypowiedzia kolegi moderatora powyzej ;)
Kalais Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 hihi, thx za komentarze - te 20 mb to nie wiem jak wyszlo, wiem ze to za duzo... :/ - co do glowy w piasku, to tak, robilem ja sam, ale nie w 3d maxie, tylko poser... btw. ten teledysk byl wypasiony, to klasyka :P
asblaze Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Kalais.... sprecyzuj.. to nie ty zrobiłeś głowę w Pozerze, tylko Poser zrobił ją zgodznie z Twoimi ustawieniami :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się