Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Chce wstawic do mojej pracy postac z Posera jednak nie wiem za bardzo jak. Czy moge pierw ustawic postac w poserze tak jakbym chcial, a pozniej wstawic w maxie??. Jesli tak to w jaki sposob? I co moge do sceny jeszcze wstawic ........

  • Odpowiedzi 101
  • Wyświetleń 9,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moze sie czepiam... ale tak troche mi nie pasuja te drzwiczki z boku.. z kratka.. jakos nie potrafie sobie wyobrazic ze to sie otwiera w sposob ktory umozliwia wejscie do kabiny :/ - nie wiem czy o tym byla mowa bo szczerze mowiac nie chce mi sie czytac tego wszystkiego :P... ale pozaty... to kopara ful wypas :D pozdro

 

jeszcze apropo posera... to proste... exportujesz postac z rozszerzeniem "3ds" i importujesz w maxie o ile o to chodzi

Napisano
  • Autor

Czesc Wam mam do Was prosbe o podanie mi dobrych tutkow dotyczacych unwarpa, gdyz nie moge skonczyc swojego modelu:(. Powod braku obrazkow jest spowodowany chwilowym brakiem dostepu do servera :(. Z gory dziekuje za pomoc

Napisano
  • Autor

a moze macie jeszcze jakies inne tutki posiadacie badz wiecie gdzie moge je znalezc?? :) tak by byl dokladny przyklad zastosowania unwarpu...

Napisano

no piekny model, teraz jeszcze jakas scenka, troche podniszczyc lakier i bedzie full wypas

Napisano

no i lycha zdrowo musi byc odrapana jak takie kamienie podnosi najlepiej z ostrym bumpem w niektorych miejscach

Napisano
  • Autor

Proba z materialami - wiem ze duzo trzeba zmienic!!!... co myslicie o takiej koncepcji...

 

 

 

koparka19.jpg

Napisano

hehe, mikrokosmos ;) przede wszystkim proponowałbym inne ujęcie, może lekko z dołu żeby ukazać wielkość i moc tego sprzętu... i dzięki za zbliżenie :)

 

pozdrawiam

Napisano

Kurde modelik wypasny :). Ostatnia scena nie bardzo mi pasuje ... Moze bys postawil obok tego Cat'a pare(nascie) rurek, a wokol rusztowania badz jakies zbrojenia do murow? Pomysl nad tym, bo ostatnia scenka nie-ten-teges jest :). Pzdr

Napisano

murek ladny :) (model i teksturki)

pojazd... model swietny ale teksturki mi troszku nie pasuja...ajby wygladal z plastiku :)

co do brudu to moze wymieszaj za pomoca mix ta teksturke z odpowidnim noisem? przyda sie tez multi-sub-obj :)

 

pozdrawiam

Napisano

powiedz mi bo jestem poczatkujacym w czym i jak robisz te blekitne rendery... Jak mozesz to jakos dokladniej

Napisano
  • Autor

Lt.Knysha zastanawialem sie nad tym i zobacze co da sie zrobic z tym

rusztowaniem - ale nie obiecuje bo komp mi padnie

 

wesoledi - wiem zmienie jeszcze material koparki :)

 

Szczupal - postaram Ci sie napisac co i jak ale ja jestem laikiem wiec nie wiem czy dokladnie napisze ...

rusztowanie.jpg

 

Rusztowanie bylo robione na szybkosc bo i tak w scenie nie bedzie widac szczegolow!!!

 

V-ray

Image Sampler : Adaptive Subdivision Min rate -1 , Max rate 2

Gi: Irradiance Map Max rate -2

Environment: Gi Environment "on" Multiplayer 1

to tyle wpisywalem te wartosci ktore zmienialem... jak cos to pytaj

Napisano

boję się, że niechcący popsujesz świetny model nieciekawą sceną :( puki co rendery samej koparki wyglądają najlepiej, scenki rażą złym oświetleniem a ujęcie odrzuca koparkę na dalszy plan, a powinna być przecież na pierwszym... poza tym na terenie takiej budowy jest z reguły więcej błota niż bujnej trawy, natomiast błoto oznacza dużo wyjeżdżonych śladów a więc i dużo roboty... może zamiast na terenie budowy umieść tą koparkę na jakiejś lawecie, nie wiem... uważam tylko, że nieźle się wpakowałeś z tą scenką ale może mnie zaskoczysz i coś jeszcze z tego będzie :)

 

powodzenia

Napisano

zacznij od zwiekszenia rozdzielczosci tekstur.. duzego powiekszenia rozdzielczosci tekstur, wygladaja jak z lat '90 ;]

Napisano

hmm...chyba juhs zapuźno na moja uwage ale wg. mnie:

1. ta łycha czy spych troszke szersza mogła by byc wygladało by to jak buldozer :]

2. Scena hmm... ja to widze ze sobie stoi w jakimś błotku w ciemności koło jakiejs budy (takiej jak na budowach mieszkaja pracownicy) np. lampa pokrzywiona oswietlająca ja dodatkowo w tle toytoi dla zartu :] i tyle reszta to ciemność.

Koparka doskonała

P.S Jaki masz komputer ze udzwiga ci ta scenke ? :]

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Wstawiam kolejny pojazd - prosze mnie bardzo nie krytykowac bo robiony na biegu wiec jest w nim bardzo malo detali a i tajk ich nie bedzie bardzo widac wiec po co kompa mulic :)star.jpg

Napisano

wedlug mnie pomysl bardzo fajny, ale jezeli czteroosiówka i CAT będą tak ustawione to ciężarówka będzie na pierwszym planie, a wtedy to ona powinna mieć więcej detali, BTW modelik koparki pierwsza klasa

Napisano

skania - elegancka tylko drzwi dorób zeby była troszke bardziej realistyczna a tak to w sam raz.

Zeczywiście kopakrka powinna iśc na 1 plan. Ale ogolnie scena wyglada ciekawie.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

zmienilem ustawienia kamery i wyglada to tak - mysle ze zostawie takie ustawienia. Co moge dodac jeszcze by jakos scena ladniej wygladala??? czekam na Wasze reflekscje ;)

 

star3.jpg

Napisano

proponowałbym ustawić kamerę mniej więcej na wysokości oczu człowieka i obciąć trochę kadr z lewej, najlepiej żeby Scania była widoczna dopiero od przedniego koła (mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi), w ten sposób nie będzie wątpliwości, że to CAT jest głównym bohaterem :)

 

pozdrawiam

Napisano

jeżeli już skręcasz osie to tak żeby to autko mogło jeździć (scania),

o ile dobrze widze to jest ciężarówka 4 osiowa (2 przód i 2 tył), a w takich obie przednie osie są skrętne, tylko ta druga troszkę słabiej.

Napisano
  • Autor

Loozack - zrobie tak jak napisales i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

slim_sandman - masz racje moje niedopatrzenie :]

Dzieki za uwagi a moze macie jakis pomysl na tekstury??

Napisano

wiesz

akurat mam na codzień taką scene jak jade do budy (budowa wiaduktu na A4, trasa Mikołów-Gliwice), to jak tam wygląda sprzęt można opisać dwoma słowami, kuż i błoto, nic więcej, ledwo widać że te ciężarówki były kiedyś białe. :-)

Napisano
  • Autor

Panowie co mam zrobic Max nie chce mi wczyta sceny. Wypisuje mi komunikat " File Open Failed " :(

Napisano

sprawdz w autobacku czy masz zapisane kopie sceny, ja mam autosejwa co 5min bo im wieksza scena tym czesciej sie wywala, najgorzej jak jest error podczas sejwowania wlasnie..

Napisano

a jak nie masz autobacka to niektórzy polecają zMERGEować uszkodzony plik z pustą sceną, podobno pomaga :)

 

pozdrawiam

Napisano

S.U.P.E.R.

jak bedzie robil ostateczne rendery daj kilka ujec takie jakies magiczne od dolu itp.:D:D

Napisano

Jak dla mnie bardzo fajnie, jednak ustawił bym na twoim miejscu kamere tak przy przedzie tej ciężarówki wtedy był by fajny widok ogromu (łycha tuż przed oczami) :]. To tyle ode mnie, jak dorobisz jakieś fajne teksturki to będzie bardzo ładna scenka :).

Napisano

no teraz jest ekstra :D ale dobrze by było, gdybyś nie skupiał się tylko na jednym ujęciu, oprócz tego jeszcze propozycja Max_1989 wydaje się być ciekawa... przed tobą chyba najgorsze, teksturki i oświetlenie, no ale czekam na pierwsze rendery testowe :)

 

pozdrawiam

Napisano

Wygląda obiecująco, może tą kamerę przesuń odrobinę tak, żeby było widać kawałek przodu cieżarówki, taki mój pomysł (trochę większa potęga samej ładowarki)

A tekstury... Na 3dtotal sa ciekawe zestawy, tylko że płatne...

Ale jak dobrze pokombinujesz...:]

Powodzenia!!

Napisano

hmmmm bardzo skaplikowane ale ładne moze animacje zrobisz? a wydaje mi sie ze łatwo nie bedzie

Napisano
  • Autor

Dziekuje zaa Wasze uwagi - bez was stracilbym zapal do dalszej pracy!!!

Wiem Loozack teksturki i oswietlenie :(

Napisano

ja nie wiem ale nie wyswietla mi niczego. Jakby nie bylo plikow...

Napisano

Wcięło Ci gdzieś wszystkie obrazki z topic'u;] Ja widziałem tylko jeden- pierwszy, reszta to mój ulubiony czerwony krzyżyk na białym tle...;]

Pozdr!

Napisano
  • Autor

Wiem wiem, postaram sie dzis wszystko naprawic. A teraz nowy render...

Mam do Was pytanie do takiej sceny jakie najlepsze byloby swiatlo. Prosze o pomoc i ewentualne ustawienia...

calosc2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności