Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pomysl jest taki: wyobrazcie sobie tego kolesia ze zdjecia tylko jako jakiegos undead\'a :D Chodzi mi glownie o to zeby byl gruby, brzydki, pokaleczony i mial te kultowa koszulke :-) Zaczne cos robic dopiero dzis wieczorem, ale chce zebyscie sie wypowiedzieli na temat pomyslu :-)

Z gory dzieki za wszelkie sugestie/komentarze. [lol][lol][lol]

 

[Edited on 13-4-2003 by Tesaurus]

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem dlaczego ale zupelnie nie wychodzi mi modelowanie glowki :(

Zalaczam moja poprzednia glowke, ktora mi wyszla o niebo lepiej (ale i tak slabo)

Meshsmooth 2 iteracje. Jak mi dalej nie bedzie wychodzilo to mozliwe ze jej uzyje.

Napisano

no dobrze ci idzie nawet całkiem niezle , w kierunku do raju , ale zauwarz hehe że ona ma byc gruby chyba ciom nie ?? wiec niech spuchnie mu głowa zeby było realnie hehe :P

Napisano

Hmm...taka rada odemne przy dawaniu mesch smootha: pamiętaj aby przed daniem tego modyfikatora nieco zagęścić siatke przy miejscach ,gdzie są jakieś zgięcia ale jednoczesnie nie ma zadnych vertexow i linii przy tych zgięciach(tzn może i jest tam troche face\'ów ale lepij potnij tą część cut\'em- ja tak robie)...mam nadzieje ze zrozumiales:) .U ciebie jest to widoczne przy nosie , tam jest taka brzydka linia...właście w tym miejscu to zrób najlepiej przy urzyciu opcji cut w opcjach edit meschu....powodzenia

Napisano

Ja nie mam zamiaru uzywac tej glowy do projektu \"fat & ugly\" tylko glupio mi ze jeszcze nic sensownego nie wymodelowalem to pokazalem chociaz jak mi poprzednia glowka wyszla. Dzieki za rady i wiem o co chodzi, po prostu z TA glowa juz nie nie bede robic, wiec nie ma sensu jej poprawiac. Mam nadzieje ze w koncu mi sie uda dobra glowke sprawic, poki co przekopuje sie przez rozne tutoriale. Jakby ktos mial cos interesujacego i najlepiej lopatologicznego to bede wdzieczny. Aha i kiedys na ftp Adka byl fajny videotut o boxmodelingu glowy... Nie wie ktos czasem skad go wziac?

Dzieki za wszystkie rady i opinie.

Napisano

w dobrym dobrym:)..tylko pameitaj abys na koncu dal troche wiecej faldow tluczszu na samej postafci i tez na twarzy...sczegolnie na zyji..

 

pozdro

Napisano

\'A mama mowila nie jedz tyle golonki\' ;)

 

W tym przypadku glowe mozesz chyba troche bardziej przerysowac w koncu to ma byc spaslak, ale narazie jestes na dobrej drodze (tak mi sie wydaje)

Napisano

Uff wszystkie bledy laczenia vertexow, itd poprawione, siatka wyglada juz gladko, brakuje jeszcze uszu, dziurek w nosie [te niekoniecznie]. Z uszami to moze byc problem, dlatego mam pomysl zeby mial cokolwiek obciete, tylko nie wiem jak to ma wygladac, wiec prosze o rady :) Teraz juz pastwcie sie co poprawic, bo ten model chyba wreszcie zaczal jakos wygladac [rotfl] [uczeń]

Napisano

Doom III YEAH! [killer][killer][killer]

Jak mniemam chodzilo ci o te \"indycza\" szyje? czyz nie? spoko zrobi sie, ale ja juz na dzisiaj koncze, mam nadzieje ze jutro tez bede mial taki dobry dzien na 3dsmax\'a [cfaniak]

Napisano

Czemu nikt nic nie pisze? Wrzucam rendery z brazila, od razu lepiej wszystko widac, np znacznie lepiej widac ze gosc ma nos jak ziemniak, ale taki mi sie podoba, w koncu koles jest nieco nieswiezy nie?

Napisano

No odrazu inaczej , tylko nos ma jakis nie foremny a oczy nie trzymaja sie konsystencji całosci oczodołów , ale tak to glowa wypasiona :)

Napisano

wyglada fajnie ... tzn paskudno strasznie :) fajny pomyslunek ale mam pare ale ze SiD em sie zgaszam popraw usta i nos

pozatym cool

Napisano

Ucho jest ok, pod warunkiem ze ma wygladac jak nadepniete przez slonia;) Inaczej mowiac troche za plaskie. No i ta malzowina (to w srodku) jest za mala. Zrob w oczach powieki. pozdr




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności