Jump to content

scyguo

Members
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Excellent

1 Follower

About scyguo

  • Rank
    Member
  1. Odsprzedam pakiet Sketchup 2013 + pluginy zakupiony w progrupa.com W skład pakietu wchodzą: - Sketchup pro 2013 - Vray for sketchup (1.x z kluczem sprzętowym) - Lightup 3.0 (http://www.light-up.co.uk) - 1001bit Pro v2 - Instant Wall - Instant Road - Instant Roof - Cabinet Tools Plugin - 3D PDF exporter for SketchUp Możliwość wystawienia faktury vat. Nieodpłatny transfer licencji zapewniony przez Progrupa. http://allegro.pl/sketchup-pro-2013-vray-pluginy-i5982055760.html lub kontakt na prv
  2. Dobre, bardzo dobre. Smok dpuy nie urywał ale Twardowsky trzyma poziom. Gratulacje dla ekipy. Naprawdę fajnie się to ogląda i szkoda, że nie dłuższe, że tylko 8 min.
  3. a drobnym drukiem: Za 64,99€ to jest dostęp do wersji beta, który w przyszłości przekształci się w produkt z licencją do zastosowań niekomercyjnych. Do pełnej wersji trzeba będzie dopłacić równowartość 441$ per seat.
  4. Długo oczekiwany w pełni zintegrowany plug-in OctaneRender dla Blendera w końcu został wydany! Plug-in jest ściśle zintegrowany z Blenderem oferując prędkość, jakość i łatwość obsługi jaką daje Octane Render bezpośrednio w środowisku Blendera. Jest to ogromne usprawnienie workflow opartego na tych dwóch programach. Nareszcie koniec z długimi czasami eksportowania. OctaneRender jest obecnie uznawany przez wielu specjalistów z branży i artystów grafików 3D jak najbardziej zaawansowany i najszybszy silnik renderujący wykorzystujący do obliczeń moc kart graficznych. Jest poprawnym fizycznie silnikiem z zaawansowanym i elastycznym interfejsem użytkownika opartym o przejrzysty systemem nodów. Nowy plug-in zoptymalizowany jest pod interaktywną edycję świateł, kamer i materiałów z poziomu Blendera zapewniając jednocześnie bardzo szybki rendering końcowy zarówno dla animacji jak i statycznych obrazków. Jest to jak na razie wersja BETA działająca pod systemami z rodziny Windows. Demo oraz wersje na Mac'a i Linuxa są w planach. Link do wątku na forum Otoy
  5. Ja tu widzę trochę więcej: dwa fikołki, salto w przód z obrotem, czysto wykonana gwiazda, tresura dzikich zwierząt, lot na orbitę i z powrotem, sztuki walki i bardzo udany pokaz sztuk magicznych, a jak się dobrze przypatrzysz to nawet klauna na widowni znajdziesz :) @Ania, bardzo ładne kadry, kolory i animacja - pro robota. Życzę znalezienia sponsora bo przyjemnie się to ogląda i fajnie jakby powstał z tego mini serial dokumentalny. Czubówna z offu by do tego pasowała.
  6. @Chrupek3D - nie po to zostałeś świętym tureckim żeby siare robić kontynuujcie Panowie, do ciekawych wniosków się dochodzi czytając tą dyskusję
  7. @Baggins: Dzięki za szczere słowa, rzadko się słyszy. Oklasków za to nie oczekiwałem i nie umywam rąk od mojej pracy. Zresztą te napisy i plansza tytułowa do trailerów to cały mój wkład w tą produkcję. Był moment, że mogłem zaproponować swoją wersję napisów ale nie wykorzystałem, zresztą jako podwykonawca podwykonawcy pewnie dużo bym nie zwojował. Tak Liczę się z tym, że o robotę w branży będzie mi max ciężko albo się całkiem skończy - trudno, gorsze rzeczy się w życiu zdarzają. a co do budżetu to takie info znalazłem - też jestem ciekaw w co to poszło http://www.newseria.pl/news/9_mln_zl_na_promocje,p196818557
  8. Co do samych napisów i planszy tytułowej tego trailera i wcześniejszego teasera to akurat moje "dzieło". Wiem, nie ma się czym chwalić.
  9. Poczekać na gk110 od nvidi (mam nadzieję, że pójdzie nie tylko do tesli) albo zainwestować w gtx580 3GB / gtx570 2.5GB (gf110) o ile do renderowania wystarczy ci tyle ramu. Ja mam w tej chwili u siebie jedną gtx590 3GB (po 1.5GB na każdy gf110 w sumie 1024 rdzenie) i do wizek w Octane w 17Mpix wystarcza (6000x3500px). Z tego co można wyczytać na forum refractive to zabawa zaczyna się od 2000 rdzeni w górę czyli 4x gtx580 albo 2x gtx590. Jak masz zamiar wypuszczać passy z animacji liczonych na gpgpu to trzeba pamiętać o tym że każdy pass to "ileśtam" dodatkowej pamięci karty zajęte na bufor (przy 17mpix to coś około 300 mega) no i trzeba oszczędzać ramu na teksturach głównie. Dlatego to technologia nie dla wszystkich. Mówię tu o Octane / Cycles, nigdy nie pracowałem z iray i vrayrt.
  10. *facepalm* z mojej strony eot
  11. Jak chcesz inwestować w renderowanie za pomocą GPGPU to nie inwestuj w nowe nvidie na gk104 - gtx6xx to karty do gier i w obliczeniach wypadają blado np. w Octane wydajnościowo plasują się gdzieś pomiędzy gtx560 a gtx570 i nie zapowiada się, że można z nich dużo więcej wyciągnąć (piszę na podstawie wypowiedzi deweloperów z forum RefractiveSoftware). Z innymi silnikami renderującymi opartymi na cuda jest podobnie. Keplery (gk104) ładnie wyglądają na papierze i newsletterach ze swoimi tysiącami rdzeni ale to nie te same rdzenie co w poprzedniej generacji kart. Nvidia robi teraz co może żeby do profesjonalnych zastosowań ludzie kupowali profesjonalne karty (quadro/tesla) - na najnowszych sterownikach na kartach gtx580/590 w Octane nie działa multigpu i trzeba robić downgrade do starszej wersji. Inwestowanie w tej chwili w karty gtx6xx (gk104) do renderowania to kasa w błoto.
  12. Fajne, jest moc - jak każdy przekaz artystyczny trzeba go sobie samemu poskładać w swojej łepetynie. Każdy widzi co chce widzieć, co mu samemu w głowie siedzi. Dyskusja co artysta miał na myśli jest bez sensu. Jasne, że technicznie mogłoby być lepiej ale nie jest źle.
  13. CMYK w darmowym oprogramowaniu? jasne jasne, a tym to niby kto zapłaci za patenty?
  14. @Skoti: Jak zwykle masz rację. Ale poczekam z zakupem do czasu aż zobaczę, że działa na tym octane i cycles. No i ciekawe jak wypadnie w testach dla tych silniczków w porównaniu do fermi.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy