BlackTalon Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Witam wszystkich. Oto moja nowa pracka zatytułowana eve:) Mam nadzieję że się Wam spodoba. Wesołych Świąt:)
Gheed Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Bardzo fajne, tylko te napisy nieco nie pasują jak dla mnie.
KLICEK Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 oj podoba sie :) tylko usteczka wygladaja tak jak by mnie chcialy pocalowac ;) milo ;D
Vorek Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Super, super, bardzo mi się podoba ta pani :)
proszek Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 moze pokaż jakąś siateczkę albo chociaż info jakieś:)
BlackTalon Napisano 24 Grudzień 2004 Autor Napisano 24 Grudzień 2004 Miło mi że się Wam podoba:) Jest to modyfikowana postać Victorii 3 z Posera... siatka została zmieniona w 3ds max 5.1 DOF i napisy - Photoshop. Wiem, że nie wszyscy graficy akceptują soft typu Poser etc. ale IMHO każde oprogramowanie dające dobre efekty końcowe jest dobrym oprogramowaniem:) Lubię mieszanki typu: dość złożone siatki jakie generuje Poser + fRender czy Brazil i ew. postwork w PS :) Efekty widać. Jeszcze raz wielkie dzięki za C&C:)
Neverwhere Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Buzia rzeczywiście godna podziwu, ale skoro to model z Posera, to właściwie niewiadomo ile jest w tym Twojej pracy. Nie chciałbym tu nikogo głaskać pod włos, więc powiedz może coś więcej o tym co jest Twoje i co możnaby pochwalić albo skomentować... może tekstury? może pokaż dla porównania oryginalny model prosto z Posera, bo jeśli przesunąłeś kilka vertexów, ustawiłeś render i dodałeś napisy... to cóż... przyznaję, efekt w rzeczy samej ładny, ale... to jak "paint by numbers".
kozioo Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 heh, poser... wlasnie dlatego powstrzymalem sie od obszerniejszego komentarza. Teksture sam zrobiles, czy tez poserowa? (pytanie moze byc glupie, nie pamietam, czy poser ma tekstury) Jesli chodzi o post (napisy...) i to rozmycie to powiem szczerze ze są to te elementy, które uwazam za zbędne. Na przyszłość mów, że model (i tekstura?) to gotwce. pozdrawiam kozioo
Kulki Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 plus za wlosy, co to jest ukladane plany? czy jakowys hairFX?
BlackTalon Napisano 25 Grudzień 2004 Autor Napisano 25 Grudzień 2004 Model jak już mówiłem jest modyfikacją oryginalnej siatki typu Victoria v3.0. W zmianie geometrii posłuzyły częściowo modyfikatory Posera, zarówno twarzy jak i całej figury postaci. Modyfikatory takie pozwalają dość swobodnie zmieniać wygląd postaci (w zasadzie to coś podobnego do morphów w maxie). Model "eve" w NICZYM nie przypomina oryginalnej Victorii. Postaram się zamieścić rendery zwykłej Victoria base v3.0 tak dla porównania:) Rozumiem niechęć do programów takich jak Poser, więc trenuję w maxie tutoriale pana Stahlberga:) I, Tak włosy są robione na polygonach. @ kozioo -bez urazy, ale rownie dobrze mozna stwierdzić ze alufele i lakier metallic w Porsche są zbędne... racja są to tylko bajery ale dodają też coś do całości PS. Udało mi się znaleźć obrazek oryginalnej /niemodyfikowanej/ Victorii v2.0 oto on:
Ania Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 troche dziwny wezelek ci wyszedl na gornej wardze. oprocz tego wyglada ladnie. a co do posera, nie chce sie wypowiadac, ale nie daze tego programu sympatia.
Salvator Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 tutoriale Stahlberga Ci się chwalą :) robienie postaci w Poserze ma jednak niewiele wspólnego z 3d. Chciałbym zobaczyć głowę zrobioną w całości w poly ręcznie w twoim wykonaniu...
BlackTalon Napisano 25 Grudzień 2004 Autor Napisano 25 Grudzień 2004 Dziękuję wszystkim za krytykę i komentarze. Jeszcze takie pytanie... trochę z innej beczki. Czy opłaca się tworzyć nowy thread na temat materiałów np. Skin Shader itd.? Widziałem coś takiego na CGTalk i sporo ludzi chciało się podzielić doświadczeniami. zamieszczam sample swojego shadera do maxa 5.1
Piotr Dobosz Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 swietna pracka:) bardzo ladnie zrobiona kobieta:)
tweety Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 blackTalon:super postać! naprawdę mi się podoba!czy możesz dać większy render?? :D
Kulki Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 Dziękuję wszystkim za krytykę i komentarze. Jeszcze takie pytanie... trochę z innej beczki. Czy opłaca się tworzyć nowy thread na temat materiałów np. Skin Shader itd.? stworz co Ci szkodzi. a czy sie oplaca czas pokaze... hmmm... ale bylo by pewnie ciekawie.
BlackTalon Napisano 25 Grudzień 2004 Autor Napisano 25 Grudzień 2004 @Kulki ale gdzie ten thread umieścić?
Kulki Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 a gdzie masz np na CG Talk? w Texturing & Lighting. wateg na bank bedzie b. ciekawy.
kozioo Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 @ kozioo -bez urazy, ale rownie dobrze mozna stwierdzić ze alufele i lakier metallic w Porshe są zbędne... racja są to tylko bajery ale dodają też coś do całości hehe - wg mnie nawet ładne alusy i wybajerzony lakier nie pomogą porsche, ale to tylko moje krzywe spojrzenie;) Co do tego ze liternictwo moze coś wnieść do pracy to oczywiscie sie zgadzam, ale wydaje mi się, ze subtelniejsza sygnaturka lepiej by tu pasowała.
BlackTalon Napisano 25 Grudzień 2004 Autor Napisano 25 Grudzień 2004 Ok... już zainstalowałem thread o skin shaderach:) Jest w Tex&Paint. @Kozioo...okej doceniam i szanuję Twoją opinię:)
Rekomendowane odpowiedzi