Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Miło mi że się Wam podoba:) Jest to modyfikowana postać Victorii 3 z Posera... siatka została zmieniona w 3ds max 5.1 DOF i napisy - Photoshop. Wiem, że nie wszyscy graficy akceptują soft typu Poser etc. ale IMHO każde oprogramowanie dające dobre efekty końcowe jest dobrym oprogramowaniem:) Lubię mieszanki typu: dość złożone siatki jakie generuje Poser + fRender czy Brazil i ew. postwork w PS :) Efekty widać. Jeszcze raz wielkie dzięki za C&C:)

Napisano

Buzia rzeczywiście godna podziwu, ale skoro to model z Posera, to właściwie niewiadomo ile jest w tym Twojej pracy. Nie chciałbym tu nikogo głaskać pod włos, więc powiedz może coś więcej o tym co jest Twoje i co możnaby pochwalić albo skomentować... może tekstury? może pokaż dla porównania oryginalny model prosto z Posera, bo jeśli przesunąłeś kilka vertexów, ustawiłeś render i dodałeś napisy... to cóż... przyznaję, efekt w rzeczy samej ładny, ale... to jak "paint by numbers".

Napisano

heh, poser... wlasnie dlatego powstrzymalem sie od obszerniejszego komentarza.

Teksture sam zrobiles, czy tez poserowa? (pytanie moze byc glupie, nie pamietam, czy poser ma tekstury)

Jesli chodzi o post (napisy...) i to rozmycie to powiem szczerze ze są to te elementy, które uwazam za zbędne. Na przyszłość mów, że model (i tekstura?) to gotwce.

pozdrawiam

kozioo

Napisano

Model jak już mówiłem jest modyfikacją oryginalnej siatki typu Victoria v3.0. W zmianie geometrii posłuzyły częściowo modyfikatory Posera, zarówno twarzy jak i całej figury postaci. Modyfikatory takie pozwalają dość swobodnie zmieniać wygląd postaci (w zasadzie to coś podobnego do morphów w maxie). Model "eve" w NICZYM nie przypomina oryginalnej Victorii. Postaram się zamieścić rendery zwykłej Victoria base v3.0 tak dla porównania:) Rozumiem niechęć do programów takich jak Poser, więc trenuję w maxie tutoriale pana Stahlberga:) I, Tak włosy są robione na polygonach. @ kozioo -bez urazy, ale rownie dobrze mozna stwierdzić ze alufele i lakier metallic w Porsche są zbędne... racja są to tylko bajery ale dodają też coś do całości PS. Udało mi się znaleźć obrazek oryginalnej /niemodyfikowanej/ Victorii v2.0 oto on:

Napisano

troche dziwny wezelek ci wyszedl na gornej wardze.

oprocz tego wyglada ladnie.

a co do posera, nie chce sie wypowiadac, ale nie daze tego programu sympatia.

Napisano

tutoriale Stahlberga Ci się chwalą :)

robienie postaci w Poserze ma jednak niewiele wspólnego z 3d. Chciałbym zobaczyć głowę zrobioną w całości w poly ręcznie w twoim wykonaniu...

Napisano

Dziękuję wszystkim za krytykę i komentarze. Jeszcze takie pytanie... trochę z innej beczki. Czy opłaca się tworzyć nowy thread na temat materiałów np. Skin Shader itd.? Widziałem coś takiego na CGTalk i sporo ludzi chciało się podzielić doświadczeniami.

 

zamieszczam sample swojego shadera do maxa 5.1

Napisano
Dziękuję wszystkim za krytykę i komentarze. Jeszcze takie pytanie... trochę z innej beczki. Czy opłaca się tworzyć nowy thread na temat materiałów np. Skin Shader itd.?

 

stworz co Ci szkodzi. a czy sie oplaca czas pokaze... hmmm... ale bylo by pewnie ciekawie.

Napisano
@ kozioo -bez urazy, ale rownie dobrze mozna stwierdzić ze alufele i lakier metallic w Porshe są zbędne... racja są to tylko bajery ale dodają też coś do całości

hehe - wg mnie nawet ładne alusy i wybajerzony lakier nie pomogą porsche, ale to tylko moje krzywe spojrzenie;) Co do tego ze liternictwo moze coś wnieść do pracy to oczywiscie sie zgadzam, ale wydaje mi się, ze subtelniejsza sygnaturka lepiej by tu pasowała.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności