Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Zamieszczam moją ostatnią pracę. Jak widać jest to świeczka w szklanym świeczniku....

Miałem na celu poćwiczenie VRay'a no i przy okazji nauczenie sie obsługi Aury.

Zapraszam do komentowania.

 

3ds max 6 + VRay + Aura + PS

rendering: 2 h 40 min 15 sek

 

Pozdrawiam

 

candle_final.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

SansSerif: Wiem, że można, ale chciałem zobaczyć jak to działa....bo może mi się w przyszłości przydać... :P

Piotr: Chodzi o plugin AURA symulujący ogień i dym zgodnie z prawami fizyki.

Napisano

szkoda, że ten wosk nie łapie światła... na tym przecież polega jego urok! :) A aura się o wiele lepiej spisuje w ruchu. Wtedy dopiero rozwija skrzydła :) Z tym czasem renderingu to przegiąłeś!! Rozumiem, że to przez DOF'a?

Napisano

Co znaczy "nie łapie światła?" - chodzi o to że się nie błyszczy?! bo jeżeli tak to dlatego że ta świeczka jest powleczona matową warstwą.

Nie tylko przez DOF'a....po pierwsze mam słabego kompa (Duron 1Ghz, 394 MB DDR) a po drugie prawie wszystkie materiały są reflect albo refract. Na dodatek dosyć wysokie ustawienia GI i VRay light.

Napisano

swietny ten plomyk,mozesz z grobsza opisac jak go stworzyc przy pomocy aury .co prawda mam plike pomocy do pluginy ale w wersji angielskiej i zaczalem sie w tym wszystkim gubic.

Napisano

Ja się tego nauczyłem właśnie z helpa. Po prostu krok po kroku zrobiłem tego tutoriala, który jest w nim zamieszczony, a następnie bawiłem się zmieniając parametry aż otrzymałem zadowalający wynik.

Napisano

ok,jeszcze troche powalcze moze cos wyjdzie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności