dom_in Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Zakonczona...? Chyba tak. Juz nie mialem sily do tego dziala. A moze sie znajdzie ktos komu sie spodoba. Bardzo chetnie wyslucham opinii.
zbuffer Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Ja tym kimś nie będę :P Przede wszystkim okropne oświetlenie....zaraz, zaraz....czy tu w ogóle jest jakieś światło?! bo cieni nie widzę....(ale je sie da wyłączyć;) Modeling armaty jeszcze spoko ale podłoże to niestety porażka....ja bym wolał nie chodzić po takiej pustyni bo się można pokłuć o wierzchołki usypanych z piasku wypukłości :P (teksturę przemilczę...) Tło straszne. No ale pracuj dalej i się nie zniechęcaj! Powodzenia! Pozdr
.ai Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 Model fajny, tekstura lufy do wymiany, mapowanie lufy tez mozna by skorygowac, zobacz jak sie tektura rozciaga przy wylocie. Otoczenie i tło do wymiany. Jak dopracujesz to bedzie dobre.
Ania Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 kto by to armata po pustyni jezdzil, w pustyni raczej zamkow sie nie buduje. modeling jest dobry, tylko ze brak porzadnego oswietlenia i tlo psuje efekt.
Gheed Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 Tak jak moi przedmówcy - model jest OK, dziwny krajobraz, takie sobie tekstury, słabe oświetlenie. Więcej nie mówie, ponieważ ja lepszych scen nie robie ;). PS: Prabab - takie komentarze w niczym nie pomagają... no chyba, że chcesz zdenerwować autora sceny.
max_1989 Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 a jakby sie dało to bym prosił o render bez tekstur oraz siatkę :].
reVis Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 Ja też... dopero wtedy będzie widać czy modeling był poprawny ( na razie wydaje mi się że tak, a tekstury wolę przemilczeć :)
prabab Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 W takim razie, jak się nie podoba mój krótki komentarz: - Tekstura lufy, nawet jeśli ma wysoką rozdzielczość, to tego nie widzę. - Beznadziejne tło. - Ten piasek... Normalnego displace'a od tej tekstury nie możnaby było zrobić? :| - Czerwone światło sprawia, że oczy mnie bolą. No, to na tyle by było.
Salay Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 1. od kiedy to sie zostawia armaty na pustyni. 2. Powinien być ktoś kto by tą armate se pchał albo co. 3. A gdzie kule? 4. dlaczego to tło jest czerwone...w afryce nie ma takich zachodów słońca. 5. Textura armaty straszna!!! 6. Poprawny, niskovertexowy model armaciarki. No to chyba wszystko.
Badyl Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 eh, salay... ty wez chlopie obejrzyj najpierw swojego kutafona, a potem przemysl takie najezdzanie na innych... mysle ze sama armatka jest zrobiona przyzwoicie, efekt psuja niebo i ziemia no i ogolna czerwonosc. a armaty na pustyni? Napoleon Bonaparte z jednej takiej sfinksowi nos odstrzelił wszakze!
Simple_man Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 Nie rozumiem czemu tak bronicie armaty. To, że jest słaba każdy widzi, a niestety jesli ktoś chce zostać DOBRYM grafikiem powinien wziąć pod uwagę wszystko co się wiąże z jego scenką. Dlatego wypowiedź Salaya traktował bym, raczej jako wskazówki mówiące co należy zmienić. To są poprostu dobre rady.
Rekomendowane odpowiedzi