Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Początek sensowny, ale ten daszek ( najbliżej samochodu ) jest dla mnie za bardzo mało losowy ( ta fala jest zbędna, albo zrób tak żeby fala nie była taka powtarzająca się )

Napisano

Też mi się wydaje, że te fale są zabardzo regularne, ale reszta ok

Napisano
  • Autor

co do materiałow trzeba wziac jeszcze na poprawke to, ze koncowe oswietlenie bedzie całkowicie inne (wczesny wschód słonca)

 

auto nie bedzie na pierwszym planie, wiec niektorych bugów w oteksturowanie auta i tak nie bedzie widać :)

Napisano

Wygląda to trochę jakby miało być użyte w jakiejś fajnej grze komputerowej o 2 WŚ ;P

Napisano
  • Autor

mam pewne problemy z ustawieniem oswietleni, mianowicie pod jakim kątem powinnno świecić słonce, wybrałem 3 rendery i wybierzcie, ktore ustawienie jest najlepsze

a może macie inne pomysły?

Napisano

To są screeny z medal of honor (alied assault)? slonce2 najlepsze, co nie zmienia faktu, że wygląda to jak z gry screen...

Napisano

modele nawet nawet ale realizmu baaardzo malo.. jakies gi moze? a pozatym i tak jak noc wyglada

 

pozdrawiam ;)

Napisano

2 najlepsza, tylko rzeczywiscie mi to noc/wczesny poranek przypomina - no ale troche za wczesny , zapodaj jakies tło zawsze to lepiej zeby sie odrózniało, ale jak narazie fajnie tylko zebys nieprzedobrzył z tym słońcem....

Napisano
  • Autor

ech, zapomniałem napisac, ze GI wyłączyłem aby sie szybciej renderowało :)

moze jednak noc bedzie lepsza?

albo dzien? piszcie smialo

Napisano

Sprawa wygląda tak, że dzień będzie fajny, ale dopiero noc da ci prawdziwe ppole do popisu. Widziałeś jaki ładny glow robi się na śniegu podczas pełni. A do tego dołączone ciepłe światło płynące z pomieszczeń mieszkalnych. nice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności