pitekkkk Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Witam wszystkich. Niedawno zacząłem moj nowy model BMW serii 1. Raczej nie moge powiedziec o sobie ze umiem maxa, ale mysle ze z wasza pomocą dobrze skoncze ten model i bedzie jakos wyglądał :D Narazie wrzucam początki samochod jest właśnie cięty na kawałki za niedługo uptdate :). Puki co tyle i oceniajcie... pozdrowienia
blood_brother Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 No coz. Wiele bledow widac ale da sie to jeszcze naprawic. Daj wiekszy render i siateczke.
slim_sandman Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 Troche ci bok faluje, ale pozatym to narazie chyba dobrze, tylko pokarz siatke.
pitekkkk Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 no właśnie chodzi o to ze bok jest pogięty :P
pitekkkk Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 ... i jak obiecałem update. Tył jest jeszcze troche pokiereszowany ale nad nim pracuje nie wiem dlaczego powstają mi takie dziwne cienie na szybach bocznych :P jak ktos wie moze mnie pouczyc bo nie jestem jeszcze taki doświadczony. Zagnioty to nie są bo pokazuje to następny render :). Ządana siatka jest, co prawda nie jest ona najlepsza, ale bmw jest troche dziwne z tymi zagniotami i nie dokonca sobie radze... To by było na tyle prosze o rady i poprawki ... :P
nielot007 Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 siatka nie jest zla musisz tylko teraz siasc i go prostowac protowac prostowac i jeszcze raz prostowac a bedzie dobrze:D:D
pitekkkk Napisano 10 Styczeń 2005 Autor Napisano 10 Styczeń 2005 Troche przerwy nieco poprawilem, dorobilem za to felge oraz 2 opony pierwsza niewypal, druga tez nie najlepsza ale puki co moze byc poprawie ewentualnie na koniec... w najblizszym czasie dorobie reszte dodatków typu jakies hamulce klamki i lusterko potem prowizoryczny srodek ... a puki co tyle. pozdrawiam
pitekkkk Napisano 13 Styczeń 2005 Autor Napisano 13 Styczeń 2005 Dodalem to co mialem z zewnątrz, zrobilem odbicie i jesli jeszcze cos znajdziecie to poprawie. Jak narazie nie wiele osób kwapi sie do oceny :P ale moze sie to zmieni. Render jest bez szyb bo nie mialem ochoty bawic sie z cieniami bo nie w tym rzecz. Z przodu znaczek troche sie zawysoko zrobil. Za niedlugo zabieram sie za tworzenie jakiegos wnętrza. Póki co zapraszam do oceny i pozdrawiam :) P.S. chcialem zaznaczyc ze maxem nie bawie sie nawet rok wiec oceniajcie w skali początkujących :P
polka dot Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 no coraz lepiej ;) nie tyle ze masz bledy co pokrzywiona ta siatka ;) pozdro
slim_sandman Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 jest jeszcze sporo niedociągnięć, ale coraz lepiej :-), musisz koniecznie popracować nad kantami dzrzwi (od góry)
pitekkkk Napisano 19 Styczeń 2005 Autor Napisano 19 Styczeń 2005 no wiec update. dodalem troche srodka nie jest on moze szczególowy jak w m5 :P no ale ja nie jestem takim wymiataczem, maxa nie umiem jeszcze roku i w sumie nie jest mi to tak potrzebne :P. jeszcze moze wniose kilka poprawek i za niedlugo zabieram sie za materialy. no jesli chodzi o drzwi to mi sie pogiely i chyba juz tego nie naprawie zresztą tam jest plastyk to moze sie jakos zniweluje te bugi materialami :D pozdrawiam i zapraszam do oceniania.
pankarol Napisano 19 Styczeń 2005 Napisano 19 Styczeń 2005 dla mnie model bomba. wróze ,ze zaraz starzy wymiatacze maxa zaczna nalegac zebys poprawil te drzwi :) szczeze mowiac to tez bym przynajmniej spróbowal je wyklepac(tak dla satysfakcji:))
pitekkkk Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 no wlasnie klepalem te drzwi z dobre 2 dni i zawsze cos nie pasi bo problem w tym ze zrobilem zle rowki bo najpierw pociąłem na czesci a potem dopiero chamferowalem krawedzie :P zobacze jak bedzie wyglądalo z czarnym plastykiem jak bedzie nadal zle to bede dzialal dalej :P póki co materialy ...
Knysha Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 Heh nie materialy, ale ino lap sie za mlotek i stukaj :). Pzdr
pitekkkk Napisano 23 Styczeń 2005 Autor Napisano 23 Styczeń 2005 no i kolejny update ... robi sie to nudne bo tylko cos dorzucam i sam sie wyprózniam ale co tam :P drzwi postukalem troche ale łatwiej by je bylo zrobic od nowa niz wyklepac wiec zostawie takie jakie zdolalem wydziergac :P a w nastepnej pracy zrobie dobrze od początku. Teraz bawie sie materialami ... Nie jest to latwe bo vraya umiem tak nie do konca a ustawienie materialów vray`owych do dla mnie czarna magia :P. ponizej wlasnie dodaje efekty mojego kombinowania. Dotychczas robilem lakier z raytraycem i myslalem ze teraz pojdzie gladko dam jasny prostokąt i bedzie :P .. przynajmniej taki sobie wymyslilem efekt.. . no ale niestety nie dziala mi taki lakier i bawie sie w doswiadczenia z lakierem z materialów vraya bede wdzieczny jak ktos mi pusci link gdzie mozna znalezc jakis opis ustawien materialów vraya i nie na przykladzie czegos tylko co do czego itd :P. Oto niedorobione efekty :P teraz mam zamiar zrobic lakier z odbiciem HDRI(chociaz nie lubie tego bo mi sie wydaje sztuczne :P) moze cos z tego bedzie :P postaram sie jeszcze dzisiaj dorzucic render ... narazie tyle ...
Traq Napisano 23 Styczeń 2005 Napisano 23 Styczeń 2005 No jest jeszcze kilka błedów.... miejscami sa dziwne wygięcia :) A co do lakieru to mysle, że to powinno pomóc http://www.evermotion.org/tutorials/rendering/vray_car_paint/
pitekkkk Napisano 23 Styczeń 2005 Autor Napisano 23 Styczeń 2005 jak obiecalem hdri jeszcze ... uwazam ze jest to zalosne i nie uzyje tego. Moim zdaniej to sie nadaje jedynie jak bym postawil samochód w plenerze i dal hdri, ale tak jest do kitu a ten samochód jest za cienki w sensie wykonania zebym go stawial w plener. a oto i efekt z hdri
luisam Napisano 23 Styczeń 2005 Napisano 23 Styczeń 2005 może sie troche spóźniłem ale te dziwne cienie na twoim pierwszym renderze to w przypadku mental raya chyba Indirect Illumination/Final Gather w opcjach mental raya w domyślnych ustawieniach tego efektu nie ma ale może sie bawiłes
pitekkkk Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Napisano 24 Styczeń 2005 nic nie kumam o co chodzi. w mental rayu nic nie robilem, a renderuje w vrayu :P poeksperymentuje jeszcze bedzie lepiej :P
pitekkkk Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Napisano 24 Styczeń 2005 troche pokombinowalem jeszcze ze starym lakierem tez mi sie wydaje dosc znosny efekt :P jutro jeszcze postaram sie dodac juz koncowy efekt prac i skonczyc ten nudny topic :P oto 2 pozycje półdynamiczne ale lepsze wydaje mi sie statyczne... prosze oceniac pozdrawiam :P
pitekkkk Napisano 25 Styczeń 2005 Autor Napisano 25 Styczeń 2005 no i oto doszedlem do konca. podsumowując: praca jest wykonany po rocznej znajomosci 3d maxa. Samochód tworzylem okolo miesiąca. lakiery i inne materialy robione byly na podobe tych z evermotion lub 3dtotal zawsze ja cos dodawalem lub zmienialem. normalne rendery trwaly na moim kompie okolo 30 min, ostatni który dorzucam dzisiaj jest lekko przesadzony trwal ponad 2 godziny. Oto koncowy efekt: dziekuje wszystkim za komentarze i to by bylo na tyle ...
Predator Napisano 25 Styczeń 2005 Napisano 25 Styczeń 2005 witam witam .... do tak pokrzywnionego modelu uzylbym raczej czarnego lakieru . ukryje co nieco :). Kolejne modele beda lepsze wqoncu nie odrazu zostaje sie mistrzem kierownicy :), trzeba troche trenindu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się