saladynsan Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 hmm winda.....w hotelu albo w jakimś biurowcu....nie dużo jest ale będzie więcej...:)
nielot007 Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 narazie spoko a bedzie jakis ludek wsrodku ????
polka dot Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 a co Ty tu jeszcze chcesz wsadzic? ;) ladne boxy i cylindry
ultek Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 hehe... jak dac na to ladne materialy, dobre oswietlenie o cos jeszcze szczegolow dodac, to mysle ze bedzie ladna pracka mimo swojej prostoty.
saladynsan Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 ...ja kocham box i cylindry:) ale będą dwie postacie.....
polka dot Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 popracuj nad oswietleniem, cienie za bardzo sie rozmywaja i bardzo brzydkie te lampy (chodzi mi o blask czy co tam jest) pozdro
Ania Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 moglbys zrobic lekkie fisheye, tak jakby to bylo ujecie z takiej malej kamery podgladawczej w gornym kacie. bo na razie ta perspektywa troche zbyt mocna, a jak zrobisz mniejsza to nie bedzie wszystkiego widac. przyciskow brakuje, ale to chyba wiesz.
nielot007 Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Ania ma racje byloby super takie ujescie z kamery.....
MareG Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 A po co te rury kanalizacyjne w rogach? ;) Całkowicie zgadzam się z Anią C - rybie oczko tutaj zagra jak znalazł! Teraz perspektywa jest wyciągnięta ponad granice realizmu. Ale ciekawie się zapowiada... Pozdro
saladynsan Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 ...Ktoś tu czyta mi w myślach rybie oko będzie urzyte w koncowym renderze....co do rur kanalizayjnych:), ja na to tak nie patrzyłem ale moze poeksperymentuje i to zmienie narazie zmienilem troche swiatło...i mysle ze ten niby blask od swiatel wykasuje...
saladynsan Napisano 4 Styczeń 2005 Autor Napisano 4 Styczeń 2005 Pierwsze podejście do teksturowania czekam na komentarze bo wiem że przede mną dużo dużo ...hmmm dużo zmian...:) Pozdr....
proszek Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 dywan mi sie nie podoba. sam kiedys chcialem ta texture na sciane wlozyc:)
illy Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 ale FOV'a to masz strasznego, nawet te kwadraty wygladaja jak romby, i chyba troche sa za malo i za gest bo troche interferuja, pozatym reszta materialow spoko, chociaz lekkie reflections dalbym na to jasne drewno na scianach
polka dot Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 nie za bardzo te tekstury... ;) ja tam widzialem lustro na jednej ze scian ;)
saladynsan Napisano 4 Styczeń 2005 Autor Napisano 4 Styczeń 2005 ....będę dalej walczył z texturkami co do FoV'a na razie jest on taki żeby było widać lokacje potem będzie rybie oko...na razie szukam jakiegoś pluginu który to robi albo sposobu...na tej jasne ściance jest reflect ale widać chyba ze za maly:)..a lustro będzie...tylko chyba takie małe postaram się jeszcze dzisiaj pozmieniać coś
saladynsan Napisano 4 Styczeń 2005 Autor Napisano 4 Styczeń 2005 ...hmm dałem więcej reflectu na jasnym drewnie...dodałem lustro zmieniłem texturke dywanu ale ogólnie myślę czy nie zrobić z metalu z lekkim reflectem...hmm a może za dużo wtedy będzie za dużo powierzchni które odbijają...i nadal poszukuje jakiegoś toturiala albo plugina do rybiego oczka..jeżeli wiecie jak to zrobić dajcie znać... pozdr...
saladynsan Napisano 5 Styczeń 2005 Autor Napisano 5 Styczeń 2005 ...pierwsze próby z v-ray'em na razie testowo...jedynym minus jest to ze po rendeze video post u mnie dorzucał to lśnienie od lamp i kiedy już ma dorzucić je to max mi się wysypuje ..macie jakieś inne pomysły na lśnienie albo inny sposób na rybie oko....czekam na pomysły.. a sam idę też kombinować pozdr...
illy Napisano 5 Styczeń 2005 Napisano 5 Styczeń 2005 zrobic przed kamera soczewka ze szkla z duzym ior?
Chalek Napisano 5 Styczeń 2005 Napisano 5 Styczeń 2005 Może zostaw na razie kamerę i glowa i zajmij się teksturami i materiałami. Jak podziałasz dobrze z nimi i ze światłem może z tego wyjść fajna rzecz.
saladynsan Napisano 7 Styczeń 2005 Autor Napisano 7 Styczeń 2005 hmm zrobiłem rybie oczko dzięki sphera i narzuconego na niego reflecta..hmm ale jakoś mam pełno tych czarnych kropeczek na pewno to da sie wywalić bawiąc się w właściwościach refelecta albo gdzieś tylko mam inny problem bo w odbiciu nie renderuja się efekty video posta czy jest możliwe włączenie czegoś żeby i tam był one widoczne....albo czy jest możliwe zrobienie głową jakoś inaczej albo podobny efekt żeby otrzymać taki efekt jak na lampce po lewej... pozdr...
Ania Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 czym renderujesz? jesli scanline, to w okienku z ustawieniami do renderowania, w opcjach raytrace, jest cos takiego jak "render material ID" (czy podobnie). jak jest klikniete, to glow efekt sie bedzie odbjial.
saladynsan Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 Używam scanlina z max 7 i w tym oknie do renderowania w opcjach raytraca nie ma tego wyboru sa tylko te co w załaczonym obrazku...hmm
La R Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 jeżeli zastosowałeś mape typu reflect/refract to napewno nie zobaczysz odbitego efektu glow w innym przypadku wszystko powinno działać bez problemu...
saladynsan Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 to jest tylko zwykły standardowy materiał z wrzuconym jako reflect raytracem....i jak renderuje w video poscie to on nie odbija efektów ...o to dwa obrazki na jednym jest jak wygląda moje ustawienie a na drugim po renderze pozdr....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się