Napisano 2 Styczeń 200520 l hmm winda.....w hotelu albo w jakimś biurowcu....nie dużo jest ale będzie więcej...:)
Napisano 2 Styczeń 200520 l hehe... jak dac na to ladne materialy, dobre oswietlenie o cos jeszcze szczegolow dodac, to mysle ze bedzie ladna pracka mimo swojej prostoty.
Napisano 2 Styczeń 200520 l popracuj nad oswietleniem, cienie za bardzo sie rozmywaja i bardzo brzydkie te lampy (chodzi mi o blask czy co tam jest) pozdro
Napisano 2 Styczeń 200520 l moglbys zrobic lekkie fisheye, tak jakby to bylo ujecie z takiej malej kamery podgladawczej w gornym kacie. bo na razie ta perspektywa troche zbyt mocna, a jak zrobisz mniejsza to nie bedzie wszystkiego widac. przyciskow brakuje, ale to chyba wiesz.
Napisano 2 Styczeń 200520 l A po co te rury kanalizacyjne w rogach? ;) Całkowicie zgadzam się z Anią C - rybie oczko tutaj zagra jak znalazł! Teraz perspektywa jest wyciągnięta ponad granice realizmu. Ale ciekawie się zapowiada... Pozdro
Napisano 2 Styczeń 200520 l Autor ...Ktoś tu czyta mi w myślach rybie oko będzie urzyte w koncowym renderze....co do rur kanalizayjnych:), ja na to tak nie patrzyłem ale moze poeksperymentuje i to zmienie narazie zmienilem troche swiatło...i mysle ze ten niby blask od swiatel wykasuje...
Napisano 4 Styczeń 200520 l Autor Pierwsze podejście do teksturowania czekam na komentarze bo wiem że przede mną dużo dużo ...hmmm dużo zmian...:) Pozdr....
Napisano 4 Styczeń 200520 l dywan mi sie nie podoba. sam kiedys chcialem ta texture na sciane wlozyc:)
Napisano 4 Styczeń 200520 l ale FOV'a to masz strasznego, nawet te kwadraty wygladaja jak romby, i chyba troche sa za malo i za gest bo troche interferuja, pozatym reszta materialow spoko, chociaz lekkie reflections dalbym na to jasne drewno na scianach
Napisano 4 Styczeń 200520 l nie za bardzo te tekstury... ;) ja tam widzialem lustro na jednej ze scian ;)
Napisano 4 Styczeń 200520 l Autor ....będę dalej walczył z texturkami co do FoV'a na razie jest on taki żeby było widać lokacje potem będzie rybie oko...na razie szukam jakiegoś pluginu który to robi albo sposobu...na tej jasne ściance jest reflect ale widać chyba ze za maly:)..a lustro będzie...tylko chyba takie małe postaram się jeszcze dzisiaj pozmieniać coś
Napisano 4 Styczeń 200520 l Autor ...hmm dałem więcej reflectu na jasnym drewnie...dodałem lustro zmieniłem texturke dywanu ale ogólnie myślę czy nie zrobić z metalu z lekkim reflectem...hmm a może za dużo wtedy będzie za dużo powierzchni które odbijają...i nadal poszukuje jakiegoś toturiala albo plugina do rybiego oczka..jeżeli wiecie jak to zrobić dajcie znać... pozdr...
Napisano 5 Styczeń 200520 l Autor ...pierwsze próby z v-ray'em na razie testowo...jedynym minus jest to ze po rendeze video post u mnie dorzucał to lśnienie od lamp i kiedy już ma dorzucić je to max mi się wysypuje ..macie jakieś inne pomysły na lśnienie albo inny sposób na rybie oko....czekam na pomysły.. a sam idę też kombinować pozdr...
Napisano 5 Styczeń 200520 l Może zostaw na razie kamerę i glowa i zajmij się teksturami i materiałami. Jak podziałasz dobrze z nimi i ze światłem może z tego wyjść fajna rzecz.
Napisano 7 Styczeń 200520 l Autor hmm zrobiłem rybie oczko dzięki sphera i narzuconego na niego reflecta..hmm ale jakoś mam pełno tych czarnych kropeczek na pewno to da sie wywalić bawiąc się w właściwościach refelecta albo gdzieś tylko mam inny problem bo w odbiciu nie renderuja się efekty video posta czy jest możliwe włączenie czegoś żeby i tam był one widoczne....albo czy jest możliwe zrobienie głową jakoś inaczej albo podobny efekt żeby otrzymać taki efekt jak na lampce po lewej... pozdr...
Napisano 7 Styczeń 200520 l czym renderujesz? jesli scanline, to w okienku z ustawieniami do renderowania, w opcjach raytrace, jest cos takiego jak "render material ID" (czy podobnie). jak jest klikniete, to glow efekt sie bedzie odbjial.
Napisano 11 Styczeń 200520 l Autor Używam scanlina z max 7 i w tym oknie do renderowania w opcjach raytraca nie ma tego wyboru sa tylko te co w załaczonym obrazku...hmm
Napisano 11 Styczeń 200520 l jeżeli zastosowałeś mape typu reflect/refract to napewno nie zobaczysz odbitego efektu glow w innym przypadku wszystko powinno działać bez problemu...
Napisano 11 Styczeń 200520 l Autor to jest tylko zwykły standardowy materiał z wrzuconym jako reflect raytracem....i jak renderuje w video poscie to on nie odbija efektów ...o to dwa obrazki na jednym jest jak wygląda moje ustawienie a na drugim po renderze pozdr....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto