Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 77
  • Wyświetleń 7,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzieki Leru, duzo mi pomogles. Juz od dzisiaj zabieram sie za mapowanie, bo jak sam mowiles, nazbiera mi sie b. duze piwo i moge go nie gulnąć:)

Napisano

Tak sobie pomyślałem na początku (gdy to zaczynałeś), że słabo to widzę a tu proszę no no no nieżle. Naprawdę poszanowanko, ciągniesz projekt dalej i napradę nieźle to wygląda. Wiesz co dał bym ci już teraz 4* ale jeszcze pozekam. zobaczę jak ci wujdzie texturowanie i rigowanie tej postaci. Pozdro.

Napisano
  • Autor

No i po maturze...

Mialem z:

matmy 96% (podstawowy) 56% (rozszerzony)

fizyka: 82% (podst) 66% (rozsze)

angol: 86% (podst) 59% (rozsze)

polski: 49% (podst)

Napisano

Jeżeli chodzi o miecz to wydaje mi się że środkowa część klingi jest jakaś nietaka mam namyśli to wgłębienie wydaje się jakieś nienaturalne. Czy na środku bedzie jakiś klejnocik?? Myśle też że runy dodały by troche uroku tej broni. Jezeli chodzi o rycerza to całkiem nieżle chociarz wole kobiety oceniać Hehe. Jak zwykle powodzenia w dalszej pracy (hmmm zaczynam się powtarzać :->)

 

Ps Stary jestes geniuszem ja mam z matmy poprawke a ty maturke zdałeś na 96% Wow gratulacje

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

Oki. Oto owoce mojej pracy. Powiedz czy idzie to w dobrym kierunku. Dobrze to mapuję/texturuję?

Napisano

hehhe a to z prawej strony to futeral na komorke ;p;p;p (MSPANC), a co do modelu to bardzo ciekawy tylko symmetry trzebaby poprawic

Napisano

te ciemniejsze części troche jak guma, ale być może to tylko dlatego że nie ma czego odbijać.

lepiej skonczyć model przed teksturowaniem, inaczej jak potem będziesz jeszcze coś przesuwał to ci sie może tekstura pokręcić.

Napisano
  • Autor

Dzieki za Wasze uwagi. Texturowanie idzie mi duzo gozej niz modelowanie :-(, no ale nie poddaje się.

Napisano
  • Autor

Wybiegając w przyszłość wyobraźnią spotkałem się z problemem takiego rodzaju...

 

  • Chodzi mi o materiały... ten rycerzyk posiada duzo dodatków: paski, torebki, noze, itd. Każdy element danej czesci bedzie mieć swój własny nr ID. No i to jest problem... bede musial miec tyle slotów Multi/Sub-Object w Material Editor, ile będe miec czesci. Może się tak zdarzyć, że częsci bedzie więcej niz max liczba wolnychslotów.
  • --
  • Myślałem, żeby funkcją Attach połączyć całą postać w jeden obiekt Editable Mesh. Następnie każdej częsci przypisać ID. Wtedy użyłbym tylko jednego slotu Multi/Sub-Object w Material Editor. Lecz gdy obiekty posiadają opróch Editable Mesh jeszcze funkcję Meshsmooth to po uzyciu funkcji Attach, wartość Creasedla konkretnego Edge'a zmienia się. Po takiej operacji muszę od nowa ją stawiać, co jest strasznie monotonne.

 

Czy ktoś może pomóc rozwikłać to błędne koło?

Napisano

calkiem nieźle wychodzi ale...głowa nieco kwadratowa i jedno mnie bardzo zaciekawiło, to przy pasku...jakieś takie nowoczesne, wygląda jak pokrowiec na gps'a :D czyżby rycerz miał problemy z orientacją w terenie ?;)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

hindus: na pancerzu, jak i na kolczudze jest bump i diffuse map. Podpowiedz mi co będzie lepsze. To co teraz czy displace?

Napisano

nie jest dobrze tak jak masz - zastanawiałem sie tylko czym to własnie zrobiłeś ;) spoko wygląda - rób dalej.

Napisano
  • Autor

Możecie mi powiedziec w jaki sposób moglbym polepszyc głowę tego rycerzyka?? Może jakaś lekcja anatomii? Wskazówki? Sugestie?

Napisano

Najbardziej w głowie a raczej wtwarzy nie pasuje mi nos. Za spziczasty i zabardzo w dół

Napisano
  • Autor

Chwilowo pozostawie ten projekt w spoczynku. Myśle że na 1 miesiąc. Aktualnie robie prezent/niespodzianke swojej dziewczynie przed wyjazdem na studia, takze ma ona wiekszy priorytet.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności