Skocz do zawartości

Postać 3D: Rycerzyk


Van dArc

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tak sobie pomyślałem na początku (gdy to zaczynałeś), że słabo to widzę a tu proszę no no no nieżle. Naprawdę poszanowanko, ciągniesz projekt dalej i napradę nieźle to wygląda. Wiesz co dał bym ci już teraz 4* ale jeszcze pozekam. zobaczę jak ci wujdzie texturowanie i rigowanie tej postaci. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o miecz to wydaje mi się że środkowa część klingi jest jakaś nietaka mam namyśli to wgłębienie wydaje się jakieś nienaturalne. Czy na środku bedzie jakiś klejnocik?? Myśle też że runy dodały by troche uroku tej broni. Jezeli chodzi o rycerza to całkiem nieżle chociarz wole kobiety oceniać Hehe. Jak zwykle powodzenia w dalszej pracy (hmmm zaczynam się powtarzać :->)

 

Ps Stary jestes geniuszem ja mam z matmy poprawke a ty maturke zdałeś na 96% Wow gratulacje

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te ciemniejsze części troche jak guma, ale być może to tylko dlatego że nie ma czego odbijać.

lepiej skonczyć model przed teksturowaniem, inaczej jak potem będziesz jeszcze coś przesuwał to ci sie może tekstura pokręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybiegając w przyszłość wyobraźnią spotkałem się z problemem takiego rodzaju...

 

  • Chodzi mi o materiały... ten rycerzyk posiada duzo dodatków: paski, torebki, noze, itd. Każdy element danej czesci bedzie mieć swój własny nr ID. No i to jest problem... bede musial miec tyle slotów Multi/Sub-Object w Material Editor, ile będe miec czesci. Może się tak zdarzyć, że częsci bedzie więcej niz max liczba wolnychslotów.
  • --
  • Myślałem, żeby funkcją Attach połączyć całą postać w jeden obiekt Editable Mesh. Następnie każdej częsci przypisać ID. Wtedy użyłbym tylko jednego slotu Multi/Sub-Object w Material Editor. Lecz gdy obiekty posiadają opróch Editable Mesh jeszcze funkcję Meshsmooth to po uzyciu funkcji Attach, wartość Creasedla konkretnego Edge'a zmienia się. Po takiej operacji muszę od nowa ją stawiać, co jest strasznie monotonne.

 

Czy ktoś może pomóc rozwikłać to błędne koło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

calkiem nieźle wychodzi ale...głowa nieco kwadratowa i jedno mnie bardzo zaciekawiło, to przy pasku...jakieś takie nowoczesne, wygląda jak pokrowiec na gps'a :D czyżby rycerz miał problemy z orientacją w terenie ?;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności