Van dArc Napisano 4 Czerwiec 2005 Autor Napisano 4 Czerwiec 2005 a co na temat miecza? jak go oceniacie?
Van dArc Napisano 5 Czerwiec 2005 Autor Napisano 5 Czerwiec 2005 hej skuś się na odpowiedz, juz kilka dni, a ty nic i nic...
Van dArc Napisano 7 Czerwiec 2005 Autor Napisano 7 Czerwiec 2005 Dzieki Leru, duzo mi pomogles. Juz od dzisiaj zabieram sie za mapowanie, bo jak sam mowiles, nazbiera mi sie b. duze piwo i moge go nie gulnąć:)
Simple_man Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Tak sobie pomyślałem na początku (gdy to zaczynałeś), że słabo to widzę a tu proszę no no no nieżle. Naprawdę poszanowanko, ciągniesz projekt dalej i napradę nieźle to wygląda. Wiesz co dał bym ci już teraz 4* ale jeszcze pozekam. zobaczę jak ci wujdzie texturowanie i rigowanie tej postaci. Pozdro.
Van dArc Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 No i po maturze... Mialem z: matmy 96% (podstawowy) 56% (rozszerzony) fizyka: 82% (podst) 66% (rozsze) angol: 86% (podst) 59% (rozsze) polski: 49% (podst)
Szenszi Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 Jeżeli chodzi o miecz to wydaje mi się że środkowa część klingi jest jakaś nietaka mam namyśli to wgłębienie wydaje się jakieś nienaturalne. Czy na środku bedzie jakiś klejnocik?? Myśle też że runy dodały by troche uroku tej broni. Jezeli chodzi o rycerza to całkiem nieżle chociarz wole kobiety oceniać Hehe. Jak zwykle powodzenia w dalszej pracy (hmmm zaczynam się powtarzać :->) Ps Stary jestes geniuszem ja mam z matmy poprawke a ty maturke zdałeś na 96% Wow gratulacje Pozdro
Van dArc Napisano 20 Lipiec 2005 Autor Napisano 20 Lipiec 2005 Aktualnie zajmuje sie mapowaniem. Tak, więc nie bedzie szybko screenow. Sorki.
Van dArc Napisano 24 Lipiec 2005 Autor Napisano 24 Lipiec 2005 Oki. Oto owoce mojej pracy. Powiedz czy idzie to w dobrym kierunku. Dobrze to mapuję/texturuję?
Van dArc Napisano 6 Sierpień 2005 Autor Napisano 6 Sierpień 2005 Oteksturowałem miecz. Co o nim powiesz?
xyrion Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 hehhe a to z prawej strony to futeral na komorke ;p;p;p (MSPANC), a co do modelu to bardzo ciekawy tylko symmetry trzebaby poprawic
Ania Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 te ciemniejsze części troche jak guma, ale być może to tylko dlatego że nie ma czego odbijać. lepiej skonczyć model przed teksturowaniem, inaczej jak potem będziesz jeszcze coś przesuwał to ci sie może tekstura pokręcić.
Van dArc Napisano 6 Sierpień 2005 Autor Napisano 6 Sierpień 2005 Dzieki za Wasze uwagi. Texturowanie idzie mi duzo gozej niz modelowanie :-(, no ale nie poddaje się.
Van dArc Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 Wybiegając w przyszłość wyobraźnią spotkałem się z problemem takiego rodzaju... Chodzi mi o materiały... ten rycerzyk posiada duzo dodatków: paski, torebki, noze, itd. Każdy element danej czesci bedzie mieć swój własny nr ID. No i to jest problem... bede musial miec tyle slotów Multi/Sub-Object w Material Editor, ile będe miec czesci. Może się tak zdarzyć, że częsci bedzie więcej niz max liczba wolnychslotów. -- Myślałem, żeby funkcją Attach połączyć całą postać w jeden obiekt Editable Mesh. Następnie każdej częsci przypisać ID. Wtedy użyłbym tylko jednego slotu Multi/Sub-Object w Material Editor. Lecz gdy obiekty posiadają opróch Editable Mesh jeszcze funkcję Meshsmooth to po uzyciu funkcji Attach, wartość Creasedla konkretnego Edge'a zmienia się. Po takiej operacji muszę od nowa ją stawiać, co jest strasznie monotonne. Czy ktoś może pomóc rozwikłać to błędne koło?
blood_brother Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=5278 Na przyszlosc naucz sie szukac.
Van dArc Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=5278 Na przyszlosc naucz sie szukac. Wstyd ...
Kemil Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 O kurde. Swietna praca sie zapowiada. Oby tak dalej
Hindus Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 na ubraniu jest displace czy taka textuka po prostu ;) ?
Vorek Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 calkiem nieźle wychodzi ale...głowa nieco kwadratowa i jedno mnie bardzo zaciekawiło, to przy pasku...jakieś takie nowoczesne, wygląda jak pokrowiec na gps'a :D czyżby rycerz miał problemy z orientacją w terenie ?;) Pozdrawiam
Van dArc Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 hindus: na pancerzu, jak i na kolczudze jest bump i diffuse map. Podpowiedz mi co będzie lepsze. To co teraz czy displace?
Hindus Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 nie jest dobrze tak jak masz - zastanawiałem sie tylko czym to własnie zrobiłeś ;) spoko wygląda - rób dalej.
Van dArc Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 Vorek: to nie mój wymysł z tą torebką. Patrz koncepcje.
Van dArc Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 Możecie mi powiedziec w jaki sposób moglbym polepszyc głowę tego rycerzyka?? Może jakaś lekcja anatomii? Wskazówki? Sugestie?
Kemil Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 Najbardziej w głowie a raczej wtwarzy nie pasuje mi nos. Za spziczasty i zabardzo w dół
Van dArc Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 Chwilowo pozostawie ten projekt w spoczynku. Myśle że na 1 miesiąc. Aktualnie robie prezent/niespodzianke swojej dziewczynie przed wyjazdem na studia, takze ma ona wiekszy priorytet.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się