Skocz do zawartości

Living dead: Warrior of Death.


dawid

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 202
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

A to dobre jest , ładny mieczyk podoba mi sie , zobacvz na tego kolesia hmm jak dla mnie jest troszku zamało foremny zwiesz mu obszar w barach lekko bo głowa jest jakby za dfuszo w poruwniu do ciała , sorry moze tak ma byc ale dla mnie , mógłbys go bardziej umuskularnic :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezle niezle...ale mam wrazenie ze cos z ta jego prawa reka jest nie tak...tzn spojrz na bica i na przedramie...sa prawie takiej samej dlugosci a nawet przedramie krotssze...a w rzeczywistoci przedramie jest dluzsze..czy moze to przzez to ze jest taka pozycja??

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... fajneee! :)

 

aczkolwiek jak na moj gust, ten koles sie za dobrze trzyma kupy... moze jakies flaczki? albo oko wyplywajace z czaszki :D poza tym ta twarz jest jakos tak zbyt rowno w polowie obdarta ze skory...moze jeszcze gdzies go obedrzesz? jakis obciety palec? ucho trzymajace sie na resztkach skory? poddaje do rozpatrzenia... :)

 

pozdroofki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna uwaga... chyba dałeś subsufrace... a to daje torche dziwny efekt, ta skóra u ciebi wygląda jakby z wosku, i tak jakby ta postać była pusta wśrodku , poprostu prześwituje... widzisz to na nosie? przeswotywał ci kiedyś tak? bo mi jakoś nie :) wywal ten subsufrace ... no albo zmapuj sub sufrace jak chesz aż tak dokłądnie zasymulować skóre... skóra nie prześwituje wszędzie... i jak już to w bardzo ostrym świetle, i na czerwono...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do shag\'a - jesli Ci nie wspolpracuje z Brazil\'em mozesz sie pokusic o przekonwertowanie wloskow na Mesh :D tylko nie wiem, jak Twoja maszyna to pociagnie... (a efekt bedzie o niebo lepszy niz scatter...)

 

pozdroofki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności