Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam niewielkie doswiadczenia w maxie (ledwie miesiac) ale sprobuje zrobic zombiaka ktory wlasnie wstal sobie z grobu. pomysl wydaje mi sie fajny ale zobaczymy jak bedzie z wykonaniem. Nie bijcie za mocno :).

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Załączam pierwszego posta do sceny. Na razie okolica w jakiej będzie się działa akcja. Grób umieszcze na tym centralnym pagórku. W następnym poscie postaram się zamieścić zaczątki postaci (jak w ogóle mi coś wyjdzie :))

Napisano

Wiwm i dziękuję za uwagę. Kurcze mam jakieś problemy z dodawaniem postów może teraz się uda. Oto głowa zombiaka tak przynajmniej mi się wydaje. popracuje nad nią jeszcze ale faktem jest że chce ją zrobić trochę zniekształconą. Na głowie będzie miał fryz a\'la Hulk.

Napisano

Jeszcze raz dziękuję za uwagi po prostudawno czytałem ten regulamin i jak już zdecydowałem się wystawić pracę to sobie nie odświeżyłem jego treści. Tutaj dodałem takie prowizoryczne oczka ale chyba zrobię je takie przekrwione.

Napisano

Witam! Dawno mnie tu nie bylo ale strasznie bylem zajety. Jutro mam kolo z sieci komputerowych i kulem cztery dni. Nie zmienilem za duzo w glowce. Dodalem nowe oczy i zmienilem ich wyraz tak aby wygladal troche grozniej. Przy nosie tez majstrowalem ale wciaz mi sie nie podoba.

Napisano

Obawiałem się tego pytania bo jak ten zombiak jeszcze jako tako z przodu wygląda to z boku to juz rzeźnia :). No ale cóż - pierwsza główka nie może być idealna :(. A tak pozatym to pasuje mi ze ten gość wyszedl taki znieksztalcony. Ulatwi mi to robotew pozniej jak bede mu dodawal jakies zgnile rany.

Napisano

Dzisiaj taki mały żarcik wyszedł mi niechcący. Aż się ciśnie na usta \"Because I got high\" :). Kurcze i dzięki za pochwały jak tak dalej pójdzie to popadne w samouwielbienie.

Napisano

Dobra a tu trochę poważniej - włosy. Nie jest to jednak to co chciałem dlatego raczej tak nie zostawie. Mam jednak problem i bardzo proszę o radę. Czy ktoś mógłby mi dokładnie opisać technikę modelowania przez wytłaczanie ponieważ chcę tą techniką zrobić ucho a nie mam pojęcia jak. PLEASE HELP!!! Jak to długo by gadać to możecie pisać na maila [email protected]. Z góry dziękuję.

Napisano

A chłopcy i dziewczyny jeszcze jedna prośba (nie wiem czy nie jestem zbyt łapczywy) ale jak robicie bajer, że macie w projekcie zdjęcie i możecie sobie odrysowywać bo ja umiem tylko widoczną na renderze zrobić a w fazie projektowania to już nie :(. Wiem, że to może głupie pytanie ale człowiek się uczy nie? ;)

Napisano

Uff dawno mnie tu nie było. Czasu mało a dostep do neta ograniczony. Ale dzisiaj jestem i zamieszczam trochę postepów z prac. Dzieki za odpowiedz na temat zdjecia.

Napisano

I jeszcze zrobilem mu taka zuchwe. Moze sie przyda bo mam zamiar mu zrobic jakas dziure w twarzy. Zrobilem tez grobik na razie taki prowizoryczny. W poscie wyzej umiescilem reke z widoku wewnatrz i na zewnatrz. Ale nie wiem czy ja wykorzystam bo jak dodaje kosci to mi sie chamsko siatka gnie a reke chce taka wtroche zacisnieta zrobic.

Napisano

I jeszcze grobek.. A te wloski to cylindry z noisem 100 po X i modyfikator scatter. Zrobilem jeden i zduplikowalem go do 15000. Co powiecie na temat glowy bo troche ja poprawilem? Czekam na opinie i biore sie za robienie ciala.

Napisano

Uwazam ze narazie to mozna powiedziec tylko tyle, ze ... jak na poczatek jest doberze, szkoda tylko ze ta glowa wyglada jak pieniek, popracuj na tym \\, chyba ze takie sa zalozenia projektu. Osobisie przeskalowalbym troche dol ujemnie , albo gore dodatnio, aby \"to\" wygladalo, jak zombie ..:) Ale narazie jak widac kawal dobrej roboty jak na poczatek :) Pozdrawiam i zycze powodzenia ! :):cool:

Napisano

Dzięki Grafix za uwagę - postaram się jeszcze popracować nad tą głową. A dzisiaj zamieszczam początki modelowania korpusu. Dużo jeszcze trzeba zmienić ale to na początek. Zamieściłem dwa obiekty - po prawej z NURBS\'ów a po lewej przekonwertowany na edytowalną siatkę. Które bardziej pasuje? Mnie osobiście bardziej odpowiada NURBS ale w edit meshu jest zarypista opcja collapse. W Nurbs\'ie jest beznadziejny fuse i nie spełnia on moich oczekiwań. Czy ktoś wie jak można ładnie scalić punkty NURBS w ładniejszy sposób?

Napisano

Sajan, nie chciałbyś pokazać nam rysunku? Jakiegoś ogólnego zarysu bo czuje się dyskomfort oglądania niespodzianek... może możnabyłoby powiedzieć coś więcej gdyby wiadomo było o czym mowa. Umarlaków jest tysiące;) a Twój wydaje się być wyjątkowy!

Ja bym troszkę zastanowiła się nad grobem...

A, i dziękuję bo w końcu ktoś zwrócił się to PAŃ I PANÓW. Czułam się tu prawie jak ten Twój sympatyczny umarlak, który stracił ducha! Przepraszam że wylewam tak na Twojej stronce. Za to możesz pytać mnie o cokolwiek.

[mruga]

Napisano

I LOVE DRAGONBALL!!! A 21 to rzeczywiście wiek (trochę jestem za stary na bajki nie? ale nic na to nie poradze :)) A jeżeli chodzi o szkice to pewnie strace w waszych oczach ale kompletnie nie umiem rysować (pewnie dlatego studiuje sieci a nie grafikę :)). Jednak 3dmax to moje hobby, wprawdzie bardzo krotkie ale na pewno sie z nim nie rozstane.

Napisano

I jeszcze Pazzi ten grób to taki o na początek ale na pewno jeszcze nad nim popracuje. A może możesz podsunąc mi jakieś pomysły? Jestem otwarty na propozycje. Pozdrofka!!

Napisano

Hmm powiem tak , jesli nie znasz dobrze techniki modelowania NURBS to nie radze sie za nia brac bo mozna sobie tylko starannie zycie utrudnic, ta techanika jest super ale wymaga duzej znajomosci tego tematu, naprosciej uzyj NURMS czyli wytlaczania poszczegolnych scianek, zajmnie Ci to mniej czasu i przyniesie wiecej korzysci jesli chodzi o efekt koncowy. A dodatkowo nie bedziesz musial konwertorowac obiektu na edit mesh, co ulatwia ci odrazu sprawe, pozatym Nurbs strasznie obciazaja kompa, nawet te bardzo dobre sprzetowo, a przy low poly model, stosujesz meshsmooth tylko - do - renderingu i siatka na ekranie nie przekracza np. 3500 polygonow, a podczas renderingu ma powiedzmy 150000, co jest mniejszym obciazeniem dla kompa podczas modelowania, bo nie musisz caly czas czekac na to az komp przeliczy cala siatke i wyswitli Ci ja w odpowiedniej pozycji, jesli chcesz sie dowiedziec wiecej na temat NURMS badz szukasz pomocy to wal do mnie na U2U badz patrz Online references w zakladce help w 3dsmax, temat NURMS Powodzenia :cool::D

Napisano

Olbrzymie dzinx Grafix!! Dzisiaj już raczej nie siąde ale jutro z samego rana potrenuje to co mi napisałeś. Właśnie takiej techniki szukałem!! Kurde ile tu można się nauczyć dzięki Wam drodzy koledzy i koleżanki :). Pozdrofka!!

Napisano

Witam znowu. Na razie jeszcze nic nie robiłem ale poprosiłem kumpla aby zrobił mi rysunek postaci, którą chcę zrobić. Kurde rysunek mnie powalił i postawił wysoką poprzeczkę. Ale może się uda. Oczywiście będzie bez tła. Kurde ten Dawid to ma talent. Szkoda że ja tak nie rysuję.

Napisano

Zauważyliście, że za dużo \"kurde\" używam :D. Nie wiem dlaczego tak robię ale już nie będę bo to wkurzające [killer]. Biore sie do roboty bo czas mija a ja nic nie robie. jeszcze dzisiaj zamieszcze postępy z pracy. Nerka ;)

Napisano

Super obrazeczek. Modeling coraz lepiej.

ps: mam prosbe, zmiejsz awatara bo nie kazdy ma 21\' monitor zeby mu nie przeszkadzalo logo na 1/3 ekranu. pozdr

Napisano

Przepraszam za tego avatara. Pogadam z Sidem i poprosze zeby mi troche mniejszego zamiescil :). A teraz prezentuje nozki zombiaczka. Z tylu nie sa zbyt dopracowane ale nie musza byc bo i tak nie bedzie ich widac :).

Napisano

Witam! Niestety nie miałem czasu zeby cos porobic konkretnego takze zrobilem zombiakowi tylko pazurka ale cos mi go meshsmoth zrypal.obaczymy czy go wykorzystam. Dzisiaj zerobie jeszcze reke i polacze wszystko w calosc. Trzeba zaczac cos myslec o teksturkach :).

Napisano

Całkiem niezle ci to wychodzi ale czy paznokcie nie lepiej robic oddzielnie ? hm zresztą jak krceszz ,

 

Aaaa co do Avarta hmm sam juz widzisz jak jest mam nadzieje ze to ciebie zadowala tak samo jak i reszte :) przyje,mniej pracy :P [piwo]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności