Jump to content

Featured Replies

Posted

Jestem nowy i pierwszy raz startuje w bitwie ale postaram sie wygrac http://max3d.pl/forum/images/smilies/biggrin.gif (jak kazdy).

 

scenka ma przedstawiac taki stary i zniszczony młyn wiatrowy w czasie churaganu.

klimacik raczej ponury, ciemno, szaro i strasznie.

 

ps. moze zrobie jak sie uda jakis piorun niszczący młyn.

  • Replies 12
  • Views 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dolaczam sie do postu Lt. Knysha, czekamy na renderki, pomysl dobry ale z ta blyskawica to moze byc proble, przynajmniej jak dla mnie, bo na razie zbyt doswiadczony to nie jestem, ale ciagle cwicze, to czyni mistrza

P!@tr -> również ciekawie, witam i życzę powodzenia :)

  • Author

chcialem zrobic troche zniszczony wiatrak i po renderingu na ustawieniach very low w v-rayu

otrzymalem taki efekt

świetnie to wygląda, jednak (chyba jest to czubek młyna) będzie zapewne mało widoczny a ma on zapewne dość dużo poly :/, na twoim miejscu bym zrobił prosty model a reszte zastąpił teksturą. To tyle odemnie i życze powodzenia :].

  • Author

no i kolejny renderek, teraz troszke ciemniej, w najblizszym czasie zabieram sie za zniszczenia. moze wiecej krytyki, abym wiedzial co poprawic.

Jak narazie wszystko bardzo dobrze jesr :] także jak dla mnie nie ma co krytykować... pytanko: ile to ma poly?

wiatrak bardzo ladny ale pisales ze on jest zniszczony :) a ten twoj sie dosc dobrze trzyma. Jestem ciekaw nastepnych renderow :)

  • Author

narazie malo tylko ok 23tys poly, ale bedzie wiecej, duzo wiecej:), narazie czas rendera 1-2 min w v-ray, to dopiero poczatek a zniszczenia przyjda z czasem

P!@tr -> nie pamiętam dokładnie jak on wyglądał, ale chyba podobny był w VanHelsing`u (może szukasz referencji?).

23tyś poly na taki wiatrak to trochę dużo, strach pomyśleć ile będzie miała cała scena.

Ponownie, nie marnuj czasu na rendery z GI i Skylight`em, zwykły scanline wystarczy.

według mnie jest to stanowczo za dużo ... cała scena to chyba conajmniej 1 mln. poly będzie miała :], Powodzenia...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy