Skocz do zawartości

Living Death: The Night Of The Living Dead (koniec)


Max Schreck

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Co prawda nie udzielałem się na tym forum prawie rok, ale ponieważ mam teraz trochę czasu postanowiłem wziąć udział w bitwie.

 

A teraz konkrety.

Zamierzam stworzyć prackę w klimacie gore. Będzie to zombie pożerający kawałek krwistego mięcha (jeżeli ktoś widział film \"The night of the living dead\" wie o co chodzi).

 

Na razie stworzyłem model ciała, choć wymaga jeszcze kilku poprawek. W założeniu miał to być nieco zasuszony umarlak.

 

Oto jak to wygląda na tym etapie:

 

body01.jpg

 

body02.jpg

 

body03.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Moim zdaniem ani nie jest \"wychudły\" jak planujesz - ani nie jest umięśniony jak człowiek... pozatym ma za dużą klatkę piersiową i to troszkę dziwną o ma żebra z przodu a z tyłu nie... popracuj nad uwydatnieniem miednicy i nad zwiodczeniem mięśni....

 

ale tak ogólnie to fajnie modelujesz :D

 

pozdrawiam[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do miednicy się zgadzam, musi być bardziej uwydatniona.

Do pleców nie przykładałem zbytniej uwagi bo i tak ich nie będzie widać.

Nawiasem mówiąc żebra na plecach uwidaczniają się tylko w specyficznym ułożeniu ciała (np. pochylenie w przód), w wypadku wyprostowanej sylwetki są przesłonięte przez mięśnie. Ale to i tak nie ma znaczenia bo jak już wspomniałem postać nie będzie pokazywana z tyłu.

Co do umięśnienia to wybacz ale się z tobą nie zgodzę, według mnie przypomina człowieka (przynajmniej trochę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie weekendu wymodelowałem główkę, a w zasadzie dwa jej warianty.

Pierwszy bez nosa, z lużno zwisającą skurą zamist niego i drugi z nosem.

Ostatecznie wykorzystam chyba drugi model (jest jakiś bardziej wyrazisty).

 

 

head01.jpg

 

Chciałbym uprzedzić wszelkie komentarze odnośnie wgłębienia na środku czoła - jest ono zamierzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, no i tak przyglądam się i przyglądam i coś mi jednak nie gra...nie wiem czy czasem nie ma zbyt symatycznego wyrazu twarzy....mimo wszytsko sprawia wrazenie nie az tak strasznego...może przez te usta i sposób ich wykrzywienia...bo górna częśc faktycznie jest groźna....no...pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

Ładna główka, nie ma co. Taka plastyczna, wyglada jak z glinki wymodelowana:D. A ten nosek ze zwisającą skórą! Musiał zdrowo przytrzeć o chodnik jakiś;) Jeśli chodzi o ciałko to klatka troche przyduża jakl dla mnie, a może też zrobiłbyś jakieś zwisające płaty skóry? albo bezwładną rękę powykrecana w róźne dziwne strony, wiesz, taki zombiak po przejściach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modeling wykonałem za pomocą EditablePoly.

Właściwie jest to pierwsza praca, którą wykonuję tą techniką. Wcześniej bawiłem się w spline modeling, potem przekształcałem to w mesh (za pomocą Surface) i dalej modelowałem za pomocą edit mesh.

 

Co do straszności to twarz jest na razie w stanie \"spoczynku\". Do renderingu będzie trochę powykrzywiana i szczerząca zęby (te z nich, które pozostały)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemal cały wczorajszy dzień spędziłem na zabawach z modyfikatorem Skin (nienawidzę tego ustawiania kopert i wag wierzchołków) i muszę stwierdzić, że jest to ostatnia postać którą wymodelowałem w pozie innej niż T.

Oto wynik tych zabaw:

 

 

body_update02.jpg

 

 

body_update03.jpg

 

Pozy wymagają jeszcze poprawienia, ale będę to robił raczej w EditablePoly niż poprzez Skin i kości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mięcho zrobiłem bazując na części polygonów odłączonych od dłoni.

Co do krwi to po prostu zwykła (ale czasochłonna) praca na krawędziach i wierzchołkach w EditablePoly.

 

W międzyczsie zacząłem robić spodnie.

Trzeba je trochę pognieść i podrzeć.

 

 

pants01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo good jeans , i reka całkiem niezła ale chyba paznokcie jak sie przyjzysz to zoabczysz ze hehe są az zabardzo zadbane ciom nie ? daj im noisa , tak aby sie pourywały na koncuwkach były popekane , bedzie bardziej efektownie ,( ja mam taki zamiarac dac w swojej pracy hihi ) ale to dobry pomysl a jeans są prosto z produkci porwij mu je na tyłku hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo kurdeee [wow] robi koles wrazenie , hehe tyle te jeans ma za czyste ciom nie ?? zoabcz sam , ale spoko to praca w toku wuec jeszcze wiele sie pozmiania , ale co do reki wypas zakrwawiona pomysl superr ;) , jeszcze textura tego zombiaka , albo dasz ze znaigo skura zeszła lub sie spaliłą ,albo dasz kolesia takiego jak marmur białego

 

Powodzenia [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kur.. zajebiste. Dzinsy wyjebane w kosmos, jazda ogolna. Zycze ci zwyciestwa!! Nie mam zadnych zastrzezen... skad wziales taka teksturke?

Jest zaj....

Sorki za te przeklenstwa, ale mnie zaskoczyles, nawet bardzo.

 

Powodzenia w dalszej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzinsy pierwsza klasa!!!

Kolor light indigo dokladnie jak u levis\'a, a kroj to 100% Wrangler Cowboy Cut MWZ 13 (te boczne szwy na zewnatrz nogawki i wysoki stan). Nie doczepie sie do braku watch pocket\'a (tej malej kieszonki) bo w tym modelu wranglera jest ona na tej samej wysokosci, co gorna kieszen stad moze byc niewidoczna. Proponowal bym zwiekszyc (poszerzyc) sprzaczki do mocowania paska i nieco inaczej je rozstawic, ale nie przejmuj sie takimi detalami. Ja sie znam na tym troche, wiec widze takie rzeczy od razu, przecietny czlowiek w zyciu tego nie zauwazy:)

Dlon o kurrr!!! tutaj odpadlem normalnie!

I to twarzyszcze, rany boskie!

Kapitalna robota.

 

pozdr

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, zapomniałem o tej małej kieszonce, ale chyba nie będę jej już dorabiał.

To samo tyczy się nitów.

Co do tekstury to zeskanowałem newralgiczne elementy z moich juz mocno przechodzonych jeansów i posklejałem to do kupy w Photoshopie.

Tekstura twarzy jest z kolei rysowana ręcznie od początku.

Nad bumpem siedzę już drugi dzień i ciągle coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nie będzie update\'u, gdyż nie posunąłem się dalej w pracach.

Mam jednak pewien problem z wyświetlaniem siatek w viewporcie po zastosowaniu Meshsmooth\'a.

Problem ten dotyczy tylko DirectX, bo w OpenGL wszystko jest cacy.

Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać niech napisze.

A oto obrazek przedstawiający problem.

 

 

mesh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie przerzuciłem się na OpenGL.

Teraz update tekstury głowy (wydaje mi się, że ją skończyłem).

 

 

head_tex02.jpg

 

Zacząłem tez teksturować ciało, ale kolor nie jest jeszcze dopracowany.

No i bump jest do dupy.

 

 

body_tex01.jpg

 

 

body_tex02.jpg

 

 

body_tex03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze.

A w międzyczasie powróciłem do DirectX\'a.

Okazuje się, że miałem go ustawionego nieprzypadkowo (tylko o tym zapomniałem).

 

Powód jest następujący:

W OpenGL po wejściu w SubObject->Polygon w EditPoly gaśnie mi monitor.

A raczej karta (Radeon 9000 PRO 128MB) się wyłącza, bo monitor wyświetla:

NO SIGNAL INPUT FROM INPUT A.

 

NIEZŁE JAJA!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności