Max Schreck Napisano 18 Kwiecień 2003 Napisano 18 Kwiecień 2003 Witam wszystkich! Co prawda nie udzielałem się na tym forum prawie rok, ale ponieważ mam teraz trochę czasu postanowiłem wziąć udział w bitwie. A teraz konkrety. Zamierzam stworzyć prackę w klimacie gore. Będzie to zombie pożerający kawałek krwistego mięcha (jeżeli ktoś widział film \"The night of the living dead\" wie o co chodzi). Na razie stworzyłem model ciała, choć wymaga jeszcze kilku poprawek. W założeniu miał to być nieco zasuszony umarlak. Oto jak to wygląda na tym etapie:
Pablo Napisano 18 Kwiecień 2003 Napisano 18 Kwiecień 2003 no niezly ten modelik:)))..tlyko strasznie chudy..czasmi za chudy.... pozdro
Max Schreck Napisano 18 Kwiecień 2003 Autor Napisano 18 Kwiecień 2003 Byłbym zapomniał! Oto jak planuję zrobić głowę (choć to jeszcze może się nieco zmienić): Pablo: Ten truposz w założeniu miał być wychudzony do granic możliwości (spędził jakiś czas pod ziemią)
boowa Napisano 18 Kwiecień 2003 Napisano 18 Kwiecień 2003 Moim zdaniem ani nie jest \"wychudły\" jak planujesz - ani nie jest umięśniony jak człowiek... pozatym ma za dużą klatkę piersiową i to troszkę dziwną o ma żebra z przodu a z tyłu nie... popracuj nad uwydatnieniem miednicy i nad zwiodczeniem mięśni.... ale tak ogólnie to fajnie modelujesz :D pozdrawiam[piwo]
Max Schreck Napisano 18 Kwiecień 2003 Autor Napisano 18 Kwiecień 2003 Co do miednicy się zgadzam, musi być bardziej uwydatniona. Do pleców nie przykładałem zbytniej uwagi bo i tak ich nie będzie widać. Nawiasem mówiąc żebra na plecach uwidaczniają się tylko w specyficznym ułożeniu ciała (np. pochylenie w przód), w wypadku wyprostowanej sylwetki są przesłonięte przez mięśnie. Ale to i tak nie ma znaczenia bo jak już wspomniałem postać nie będzie pokazywana z tyłu. Co do umięśnienia to wybacz ale się z tobą nie zgodzę, według mnie przypomina człowieka (przynajmniej trochę).
SiD Napisano 18 Kwiecień 2003 Napisano 18 Kwiecień 2003 Co ty chcesz do zawału nas dporowadzic hehe wypasiony model powarznie superandzki nie moge ładnie skonstruowany hehe :)
Max Schreck Napisano 22 Kwiecień 2003 Autor Napisano 22 Kwiecień 2003 W czasie weekendu wymodelowałem główkę, a w zasadzie dwa jej warianty. Pierwszy bez nosa, z lużno zwisającą skurą zamist niego i drugi z nosem. Ostatecznie wykorzystam chyba drugi model (jest jakiś bardziej wyrazisty). Chciałbym uprzedzić wszelkie komentarze odnośnie wgłębienia na środku czoła - jest ono zamierzone.
Tomek Kosiorek Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 :)no co...no ekstra! i te oczki- b. fajne:)
lukasz Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 czy ja wiem...ta łepetyna bez nosa chyba lepsza...[boje się]....ciało też niezłe....ładnie wymodelowane ramiona...łącz w całośc i pokazuj[piwo]
Dr. eA Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 Glowka naprawde swietna. Jaka metoda robiona?
lukasz Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 aha, no i tak przyglądam się i przyglądam i coś mi jednak nie gra...nie wiem czy czasem nie ma zbyt symatycznego wyrazu twarzy....mimo wszytsko sprawia wrazenie nie az tak strasznego...może przez te usta i sposób ich wykrzywienia...bo górna częśc faktycznie jest groźna....no...pozdrawiam
Gość _Kreska_ Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 Ładna główka, nie ma co. Taka plastyczna, wyglada jak z glinki wymodelowana:D. A ten nosek ze zwisającą skórą! Musiał zdrowo przytrzeć o chodnik jakiś;) Jeśli chodzi o ciałko to klatka troche przyduża jakl dla mnie, a może też zrobiłbyś jakieś zwisające płaty skóry? albo bezwładną rękę powykrecana w róźne dziwne strony, wiesz, taki zombiak po przejściach.
Max Schreck Napisano 22 Kwiecień 2003 Autor Napisano 22 Kwiecień 2003 Modeling wykonałem za pomocą EditablePoly. Właściwie jest to pierwsza praca, którą wykonuję tą techniką. Wcześniej bawiłem się w spline modeling, potem przekształcałem to w mesh (za pomocą Surface) i dalej modelowałem za pomocą edit mesh. Co do straszności to twarz jest na razie w stanie \"spoczynku\". Do renderingu będzie trochę powykrzywiana i szczerząca zęby (te z nich, które pozostały)
Sharp Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 hehe to tym lepiej! Już wygląda strasznie a co dopiero po dalszym ustrasznieniu:D No zobaczymy co z tego wyjdzie...
Max Schreck Napisano 22 Kwiecień 2003 Autor Napisano 22 Kwiecień 2003 Przylepiłem głowę do ciała. Pozostaje jeszcze rig i modelowanie gaci (zęby i mapping mam już zrobione), albo jakiejś szmaty pełniącej rolę przepaski (jeszcze się nie zdecydowałem) oraz malowanie tekstur.
SiD Napisano 22 Kwiecień 2003 Napisano 22 Kwiecień 2003 Taki chudawy ale pułeczki to on ma na brzuszku :) hehe
Max Schreck Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 Niemal cały wczorajszy dzień spędziłem na zabawach z modyfikatorem Skin (nienawidzę tego ustawiania kopert i wag wierzchołków) i muszę stwierdzić, że jest to ostatnia postać którą wymodelowałem w pozie innej niż T. Oto wynik tych zabaw: Pozy wymagają jeszcze poprawienia, ale będę to robił raczej w EditablePoly niż poprzez Skin i kości.
Max Schreck Napisano 25 Kwiecień 2003 Autor Napisano 25 Kwiecień 2003 Włożyłem mu w łapkę trochę ociekającego krwią mięcha.
darkelf Napisano 25 Kwiecień 2003 Napisano 25 Kwiecień 2003 czesc! hmm, bedzie zajeb... jezeli troche popracujesz nad cialkiem. I sczeka w mordzie chyba za szeroka jak dla mnie. Tam co jest zle w ciele powiedziano juz wczesniej... Jak dla mnie, to moze cos z tego wyjsc... I super krew, jak ja zrobiles?
Pablo Napisano 25 Kwiecień 2003 Napisano 25 Kwiecień 2003 qlllllllll :)))) niezle :))..zdardz mi tajemnice jak zreobiles ta krwe i te miecho??? pozdr
PENdzel Napisano 25 Kwiecień 2003 Napisano 25 Kwiecień 2003 powiem jedno za je bi ste --- uwielbiam takie prace
MeG Napisano 25 Kwiecień 2003 Napisano 25 Kwiecień 2003 heh brak mi slow ... super wow ... swietnie ci wyszla krew i to miesko /serduszko czy co tam ....
Max Schreck Napisano 25 Kwiecień 2003 Autor Napisano 25 Kwiecień 2003 Mięcho zrobiłem bazując na części polygonów odłączonych od dłoni. Co do krwi to po prostu zwykła (ale czasochłonna) praca na krawędziach i wierzchołkach w EditablePoly. W międzyczsie zacząłem robić spodnie. Trzeba je trochę pognieść i podrzeć.
Max Schreck Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 Miałem trzydniowy odpoczynek od Max\'a i niewiele zrobiłem od ostatniej aktualizacji. Dzisiaj skończyłem spodnie (przynajmniej na razie). Oto efekt:
Dr. eA Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 Wszystko wyglada bardzo przekonywujaco. Tak 3mac!! Mozna poprosic o jakis render bo to sa bodajrze sceny z viewporta??
Max Schreck Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 Jak dodam tekstury to wrzucę jakieś rendery. Na razie nie mam nic oprócz bumpmapy na dłoni.
Max Schreck Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 A oto i dłoń. Muszę jeszcze poprawic żyłki i dodać maskę na połączeniach góry i spodu dłoni i z pozostałą częścią ręki.
SiD Napisano 30 Kwiecień 2003 Napisano 30 Kwiecień 2003 Ooo good jeans , i reka całkiem niezła ale chyba paznokcie jak sie przyjzysz to zoabczysz ze hehe są az zabardzo zadbane ciom nie ? daj im noisa , tak aby sie pourywały na koncuwkach były popekane , bedzie bardziej efektownie ,( ja mam taki zamiarac dac w swojej pracy hihi ) ale to dobry pomysl a jeans są prosto z produkci porwij mu je na tyłku hehe
Max Schreck Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 Pazurki są jeszcze \"czyste\", nie ma na nich żadnej mapy. Ale będzie (w ostateczności).
Max Schreck Napisano 5 Maj 2003 Autor Napisano 5 Maj 2003 Wstępnie oteksturowane portki. Trzeba jeszcze dodać trochę brudu, plam krwi, itp.
SiD Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 Oooo kurdeee [wow] robi koles wrazenie , hehe tyle te jeans ma za czyste ciom nie ?? zoabcz sam , ale spoko to praca w toku wuec jeszcze wiele sie pozmiania , ale co do reki wypas zakrwawiona pomysl superr ;) , jeszcze textura tego zombiaka , albo dasz ze znaigo skura zeszła lub sie spaliłą ,albo dasz kolesia takiego jak marmur białego Powodzenia [piwo]
Max Schreck Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 Co do tekstury ciała i głowy to wacham się pomiędzy trupią bladością z fioletowymi wstawkam a kolorem zielonkawo-fioletowym (coś w rodzaju stężenia pośmiertnego).
gabrielwigierski Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 NAPRAWDE swietna robota. jestem pod wrazeniem. trzymam kciuki
Max Schreck Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 Zrobiłem teksturę głowy. Wydaje mi się nieco za fioletowa, no i muszę jeszcze troche popracować nad bumpem (szczególnie na nosie) i łączeniem.
darkelf Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 kur.. zajebiste. Dzinsy wyjebane w kosmos, jazda ogolna. Zycze ci zwyciestwa!! Nie mam zadnych zastrzezen... skad wziales taka teksturke? Jest zaj.... Sorki za te przeklenstwa, ale mnie zaskoczyles, nawet bardzo. Powodzenia w dalszej pracy
MareG Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 Dzinsy pierwsza klasa!!! Kolor light indigo dokladnie jak u levis\'a, a kroj to 100% Wrangler Cowboy Cut MWZ 13 (te boczne szwy na zewnatrz nogawki i wysoki stan). Nie doczepie sie do braku watch pocket\'a (tej malej kieszonki) bo w tym modelu wranglera jest ona na tej samej wysokosci, co gorna kieszen stad moze byc niewidoczna. Proponowal bym zwiekszyc (poszerzyc) sprzaczki do mocowania paska i nieco inaczej je rozstawic, ale nie przejmuj sie takimi detalami. Ja sie znam na tym troche, wiec widze takie rzeczy od razu, przecietny czlowiek w zyciu tego nie zauwazy:) Dlon o kurrr!!! tutaj odpadlem normalnie! I to twarzyszcze, rany boskie! Kapitalna robota. pozdr Marek
Max Schreck Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 No tak, zapomniałem o tej małej kieszonce, ale chyba nie będę jej już dorabiał. To samo tyczy się nitów. Co do tekstury to zeskanowałem newralgiczne elementy z moich juz mocno przechodzonych jeansów i posklejałem to do kupy w Photoshopie. Tekstura twarzy jest z kolei rysowana ręcznie od początku. Nad bumpem siedzę już drugi dzień i ciągle coś jest nie tak.
SiD Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 Jaa no nie moge skat wy macie takie fajne bumpy , z texturami , super to wygląda nie moge wrecz nie moge hehe wypas na maxa :)
Max Schreck Napisano 9 Maj 2003 Autor Napisano 9 Maj 2003 Dzisiaj nie będzie update\'u, gdyż nie posunąłem się dalej w pracach. Mam jednak pewien problem z wyświetlaniem siatek w viewporcie po zastosowaniu Meshsmooth\'a. Problem ten dotyczy tylko DirectX, bo w OpenGL wszystko jest cacy. Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać niech napisze. A oto obrazek przedstawiający problem.
Dr. eA Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 Moze przeinstaluj DX? Zreszta openGL jest lepszy:) Praca wypasiona.
Max Schreck Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 Ostatecznie przerzuciłem się na OpenGL. Teraz update tekstury głowy (wydaje mi się, że ją skończyłem). Zacząłem tez teksturować ciało, ale kolor nie jest jeszcze dopracowany. No i bump jest do dupy.
MeG Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 [wow][wow][wow][wow][wow][wow] oszalamiajaco piekne nic dodac nic ujac ![boje się]
Phantom Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 zgadzam się w pełni z przedmówczynią [piwo][piwo][piwo]
Max Schreck Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 Dzięki za komentarze. A w międzyczasie powróciłem do DirectX\'a. Okazuje się, że miałem go ustawionego nieprzypadkowo (tylko o tym zapomniałem). Powód jest następujący: W OpenGL po wejściu w SubObject->Polygon w EditPoly gaśnie mi monitor. A raczej karta (Radeon 9000 PRO 128MB) się wyłącza, bo monitor wyświetla: NO SIGNAL INPUT FROM INPUT A. NIEZŁE JAJA!!!
Rekomendowane odpowiedzi