Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

Co prawda nie udzielałem się na tym forum prawie rok, ale ponieważ mam teraz trochę czasu postanowiłem wziąć udział w bitwie.

 

A teraz konkrety.

Zamierzam stworzyć prackę w klimacie gore. Będzie to zombie pożerający kawałek krwistego mięcha (jeżeli ktoś widział film \"The night of the living dead\" wie o co chodzi).

 

Na razie stworzyłem model ciała, choć wymaga jeszcze kilku poprawek. W założeniu miał to być nieco zasuszony umarlak.

 

Oto jak to wygląda na tym etapie:

 

body01.jpg

 

body02.jpg

 

body03.jpg

 

  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Byłbym zapomniał!

Oto jak planuję zrobić głowę (choć to jeszcze może się nieco zmienić):

 

 

head_ref.jpg

 

Pablo: Ten truposz w założeniu miał być wychudzony do granic możliwości (spędził jakiś czas pod ziemią)

Napisano

Moim zdaniem ani nie jest \"wychudły\" jak planujesz - ani nie jest umięśniony jak człowiek... pozatym ma za dużą klatkę piersiową i to troszkę dziwną o ma żebra z przodu a z tyłu nie... popracuj nad uwydatnieniem miednicy i nad zwiodczeniem mięśni....

 

ale tak ogólnie to fajnie modelujesz :D

 

pozdrawiam[piwo]

Napisano

Co do miednicy się zgadzam, musi być bardziej uwydatniona.

Do pleców nie przykładałem zbytniej uwagi bo i tak ich nie będzie widać.

Nawiasem mówiąc żebra na plecach uwidaczniają się tylko w specyficznym ułożeniu ciała (np. pochylenie w przód), w wypadku wyprostowanej sylwetki są przesłonięte przez mięśnie. Ale to i tak nie ma znaczenia bo jak już wspomniałem postać nie będzie pokazywana z tyłu.

Co do umięśnienia to wybacz ale się z tobą nie zgodzę, według mnie przypomina człowieka (przynajmniej trochę).

Napisano

W czasie weekendu wymodelowałem główkę, a w zasadzie dwa jej warianty.

Pierwszy bez nosa, z lużno zwisającą skurą zamist niego i drugi z nosem.

Ostatecznie wykorzystam chyba drugi model (jest jakiś bardziej wyrazisty).

 

 

head01.jpg

 

Chciałbym uprzedzić wszelkie komentarze odnośnie wgłębienia na środku czoła - jest ono zamierzone.

Napisano

czy ja wiem...ta łepetyna bez nosa chyba lepsza...[boje się]....ciało też niezłe....ładnie wymodelowane ramiona...łącz w całośc i pokazuj[piwo]

Napisano

aha, no i tak przyglądam się i przyglądam i coś mi jednak nie gra...nie wiem czy czasem nie ma zbyt symatycznego wyrazu twarzy....mimo wszytsko sprawia wrazenie nie az tak strasznego...może przez te usta i sposób ich wykrzywienia...bo górna częśc faktycznie jest groźna....no...pozdrawiam

Gość _Kreska_
Napisano

Ładna główka, nie ma co. Taka plastyczna, wyglada jak z glinki wymodelowana:D. A ten nosek ze zwisającą skórą! Musiał zdrowo przytrzeć o chodnik jakiś;) Jeśli chodzi o ciałko to klatka troche przyduża jakl dla mnie, a może też zrobiłbyś jakieś zwisające płaty skóry? albo bezwładną rękę powykrecana w róźne dziwne strony, wiesz, taki zombiak po przejściach.

Napisano

Modeling wykonałem za pomocą EditablePoly.

Właściwie jest to pierwsza praca, którą wykonuję tą techniką. Wcześniej bawiłem się w spline modeling, potem przekształcałem to w mesh (za pomocą Surface) i dalej modelowałem za pomocą edit mesh.

 

Co do straszności to twarz jest na razie w stanie \"spoczynku\". Do renderingu będzie trochę powykrzywiana i szczerząca zęby (te z nich, które pozostały)

Napisano

Przylepiłem głowę do ciała.

 

 

body_update01.jpg

 

Pozostaje jeszcze rig i modelowanie gaci (zęby i mapping mam już zrobione), albo jakiejś szmaty pełniącej rolę przepaski (jeszcze się nie zdecydowałem) oraz malowanie tekstur.

Napisano

Niemal cały wczorajszy dzień spędziłem na zabawach z modyfikatorem Skin (nienawidzę tego ustawiania kopert i wag wierzchołków) i muszę stwierdzić, że jest to ostatnia postać którą wymodelowałem w pozie innej niż T.

Oto wynik tych zabaw:

 

 

body_update02.jpg

 

 

body_update03.jpg

 

Pozy wymagają jeszcze poprawienia, ale będę to robił raczej w EditablePoly niż poprzez Skin i kości.

Napisano

czesc!

 

hmm, bedzie zajeb... jezeli troche popracujesz nad cialkiem. I sczeka w mordzie chyba za szeroka jak dla mnie.

Tam co jest zle w ciele powiedziano juz wczesniej... Jak dla mnie, to moze cos z tego wyjsc... I super krew, jak ja zrobiles?

Napisano

Mięcho zrobiłem bazując na części polygonów odłączonych od dłoni.

Co do krwi to po prostu zwykła (ale czasochłonna) praca na krawędziach i wierzchołkach w EditablePoly.

 

W międzyczsie zacząłem robić spodnie.

Trzeba je trochę pognieść i podrzeć.

 

 

pants01.jpg

Napisano

Ooo good jeans , i reka całkiem niezła ale chyba paznokcie jak sie przyjzysz to zoabczysz ze hehe są az zabardzo zadbane ciom nie ? daj im noisa , tak aby sie pourywały na koncuwkach były popekane , bedzie bardziej efektownie ,( ja mam taki zamiarac dac w swojej pracy hihi ) ale to dobry pomysl a jeans są prosto z produkci porwij mu je na tyłku hehe

Napisano

Oooo kurdeee [wow] robi koles wrazenie , hehe tyle te jeans ma za czyste ciom nie ?? zoabcz sam , ale spoko to praca w toku wuec jeszcze wiele sie pozmiania , ale co do reki wypas zakrwawiona pomysl superr ;) , jeszcze textura tego zombiaka , albo dasz ze znaigo skura zeszła lub sie spaliłą ,albo dasz kolesia takiego jak marmur białego

 

Powodzenia [piwo]

Napisano

Co do tekstury ciała i głowy to wacham się pomiędzy trupią bladością z fioletowymi wstawkam a kolorem zielonkawo-fioletowym (coś w rodzaju stężenia pośmiertnego).

Napisano

kur.. zajebiste. Dzinsy wyjebane w kosmos, jazda ogolna. Zycze ci zwyciestwa!! Nie mam zadnych zastrzezen... skad wziales taka teksturke?

Jest zaj....

Sorki za te przeklenstwa, ale mnie zaskoczyles, nawet bardzo.

 

Powodzenia w dalszej pracy

Napisano

Dzinsy pierwsza klasa!!!

Kolor light indigo dokladnie jak u levis\'a, a kroj to 100% Wrangler Cowboy Cut MWZ 13 (te boczne szwy na zewnatrz nogawki i wysoki stan). Nie doczepie sie do braku watch pocket\'a (tej malej kieszonki) bo w tym modelu wranglera jest ona na tej samej wysokosci, co gorna kieszen stad moze byc niewidoczna. Proponowal bym zwiekszyc (poszerzyc) sprzaczki do mocowania paska i nieco inaczej je rozstawic, ale nie przejmuj sie takimi detalami. Ja sie znam na tym troche, wiec widze takie rzeczy od razu, przecietny czlowiek w zyciu tego nie zauwazy:)

Dlon o kurrr!!! tutaj odpadlem normalnie!

I to twarzyszcze, rany boskie!

Kapitalna robota.

 

pozdr

Marek

Napisano

No tak, zapomniałem o tej małej kieszonce, ale chyba nie będę jej już dorabiał.

To samo tyczy się nitów.

Co do tekstury to zeskanowałem newralgiczne elementy z moich juz mocno przechodzonych jeansów i posklejałem to do kupy w Photoshopie.

Tekstura twarzy jest z kolei rysowana ręcznie od początku.

Nad bumpem siedzę już drugi dzień i ciągle coś jest nie tak.

Napisano

Jaa no nie moge skat wy macie takie fajne bumpy , z texturami , super to wygląda nie moge wrecz nie moge hehe wypas na maxa :)

Napisano

Dzisiaj nie będzie update\'u, gdyż nie posunąłem się dalej w pracach.

Mam jednak pewien problem z wyświetlaniem siatek w viewporcie po zastosowaniu Meshsmooth\'a.

Problem ten dotyczy tylko DirectX, bo w OpenGL wszystko jest cacy.

Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać niech napisze.

A oto obrazek przedstawiający problem.

 

 

mesh.jpg

Napisano

Ostatecznie przerzuciłem się na OpenGL.

Teraz update tekstury głowy (wydaje mi się, że ją skończyłem).

 

 

head_tex02.jpg

 

Zacząłem tez teksturować ciało, ale kolor nie jest jeszcze dopracowany.

No i bump jest do dupy.

 

 

body_tex01.jpg

 

 

body_tex02.jpg

 

 

body_tex03.jpg

Napisano

Dzięki za komentarze.

A w międzyczasie powróciłem do DirectX\'a.

Okazuje się, że miałem go ustawionego nieprzypadkowo (tylko o tym zapomniałem).

 

Powód jest następujący:

W OpenGL po wejściu w SubObject->Polygon w EditPoly gaśnie mi monitor.

A raczej karta (Radeon 9000 PRO 128MB) się wyłącza, bo monitor wyświetla:

NO SIGNAL INPUT FROM INPUT A.

 

NIEZŁE JAJA!!!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności