Posted January 19, 200520 yr Limit faces = 6,000 (włącznie z wnętrzem, które mi ejszcze zostało) Obecnie już jestem o blisko 800 faces za wysoko - więc będę optymalizował siatkę. To pierwszy samochód jaki kiedykolwiek zrobiłem (nie licząc autobusu turystycznego). Przy modelowaniu korzystałem jedynie z paru refek salonowych (nie ma w sieci printów do tego auta). Siatka : Render (tu nie ma lakieru - zwykły materiał standard jedynei zamiast szarego bardziej kremowy): Pozdrawiam
January 19, 200520 yr jak dla mnie to swietna low-poly robota. Jesli to drugi samochod to jestem pod wrazeniem :) Tak trzymaj
January 19, 200520 yr Author Każą to robię, samemu NIGDY bym auta nie modelował - od takich rzeczy sa np Loozacki :D
January 20, 200520 yr Efekt końcowy ładny, jest gładko (oprocz 1 miejsca - przedni zderzak, kraniec przy kole), ALE ;) Zmarnowałeś kilka poly na przednich drzwiach, a siatke ułożyles prawie jak pod meshsmootha. W kilku miejscach spokojnie dałoby się zaokrąglić niepotrzebne kanty. No ale jak na 1 prawdziwe auto (ten solaris nie byl samochodem:P) to nie jest źle.
January 20, 200520 yr no christian :) to ja sie poczepiam troszku wsumie poszukalem zdjec zeby sprawdzic czy mozna je do czego wykozystac ale masz racje jest ich badziwnie malo zeby wykozystac jako printy itu wspolczuje :) wiec moze do samych proporcji nie bede sie czepiac choc naprawde powaznie lezą. ale sam rozklad pookygonow no tez niezbyt jak na low poly na samych drzwiach masz na oko bo nie widze wszystkich ok 40 -50 trinaglesów a moze wiecej nawet nie licząc wciec a tak sobie policzylem to spokojnie w 20 bys sie zmiescil a wogole wywal klamke bo po cholere na takim etapie potrzebna. a i za bardzo trzymasz sie czworokatów. hym jeszcze jedno po cholere na modelu lowpoly modelujesz znaczki ?? atrape ?? i wloty ?? przeciez zmarnowales mase tri ?? o np juz teoretycznie muglbys to zdjecie wykozystac do zrobienia tekdsturki atrapy...i juz jestes 1000 do przodu :D
January 20, 200520 yr Author Thx Bzyku :) Nom akurat siatki jeszcze w pojazdach wyrobionej nie mam, więc stąd ten brak właściwego rozgospodarowania poly :) Faktyczne na drzwiach sporo poszło (się poprawi). Atrapę też się ciachnie (cała akurat 760 faces). Klamka to detal który za wiele nie da ale jak zbraknie na środek to i ją wywalę. Proporcje jeszcze postaram się jakotako skorygować na ile siatka i przede wszystkim CZAS pozwoli (jutro, a raczej już dzisiaj mam całość oddać). Thx za opinię będę na przyszłośc pamiętał i pozdrawiam (btw skrobnnij PM z GG gdyż straciłem twój nr przy formacie, a nieługo będę miał jeszcze jeden samochodzić Honda CRX i myślałem by przy okazji Rhino i NURBS nie liznąć, więc parę porad by się przydało i pomęczenia trochę nocami :))
January 23, 200520 yr Author (5,766 faces z 1 kołem = tak kazano zliczyć sumę by nie była większa niż 6,000 faces) 100% zmapowany i wymodelowany już tylko pozostaje mi maznąć elementy na teksturze
January 23, 200520 yr hym :( no christian czemu nie wywaliles tego grilla ?? nie wiem ile tam jest trinaglesów ale gdybys tylko wymdelowal to miejsce na rejestracje bez tych kratek to mysle ze troszke by zostalo na zaokraglenie nadkoli. a i tak z mojego doswiadczenia choc krotkiego ale nie stosujesz rozdwajania polygonow jesli tak to mozna nazwac czyli z 2 trinaglesów robisz 3 i masz ladne zaokraglenie a maly przybytek trinaglesów no ale wiem ze nie lubisz samochodów a to chyba trzeba lubic zeby modelowac
January 23, 200520 yr Author Bzyku - dzisiaj musiałem oddać, grill ma 564 trójkąty więc zostawiłem. Fakt już nie chciałem się bawić w zaokrąglanie. No ale teraz szykuje mi się modelowanie 3 serii po 5 aut - więc nie ma mocnych chcąc nie chcąc MUSZĘ to polubić :) A po 15 autkach będę zahartowany.
January 24, 200520 yr Jakiś za płaski mi się wydaje (jakby na niego słoń nadepnął), ale nigdy nie widziałem samochodu w oryginale więc nic nie mówie :). Poza tym - cudna robota. Jak na low poly to jest świetne. Do jakiej gry? :)
Create an account or sign in to comment