Jump to content

Zapomniane miejsca: "Stary, opuszczony szpital"


Recommended Posts

"Z przyjemnoscia przedstawiam pierwsze WIPy z powstajacej sceny.Scena w zamierzeniu ma przedstawiac lokacje z jakiegos blizej nie okreslonego opuszczonego szpitala. Praca w duecie MJ/PLAIN. Mamy zamiar pobawic sie troche teksturami i oswietleniem. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Pozdrawiam uczestnikow i powodzenia. Mam nadzieje ze po weekendzie nastepne updaty.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 23
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nie wiem na co tyle tych poly :/. Ja zrobiłem o wiele bardziej oszczędny wózek i naprawdę gorzej nie wygląda :/. obrazek poniżej jeśli chcesz to go usunę... wózek zajmuje ok. 30 000 tys. poly jednak ma troszkę więcej szczegułów i to dlatego...

Link to comment
Share on other sites

No niestety zgadzam się z Maxem.. 90% poly na oparciu jest po prostu niepotrzebne, bo oprócz zbędnego podziału siatki to nic nie wnoszą do kształtu bryły :) Pomijam to, że jeszcze kołom brakuje bieżnika :)

 

Prosty model = prosta siatka ;)

 

Dodaj do tej ilości kolejne elementy sceny... i pomnóż przez czas renderu ;)

Trochę to bez sensu co napisałem, bo nie wiem co będzie wynikiem tego równania ;)

Pozdrawiam:)

Link to comment
Share on other sites

Kurcze, przyznam się że jak spojrzałem na wózek to pomyślałem że ktoś miał fajny pomysł na wyścig. Świetnie zrobiony. Brudu bym się nie czepiał- równie dobrze mógł powstać z wody kapiącej z sufitu, grzyba na ścianie czy pacjentów gryzących z nudów metalowe rurki.

Link to comment
Share on other sites

Baton wozeczek nie ma juz smootha na x3 :) poprostu sitaka ktora znajduje sie obok jest z tej wersji niezoptymalizowanej ktora miala 32 000 poly teraz ma 12-13 tys :) siateczke wozka dorzucimy jeszcze. Pozdrawiam i dzieki za komentarze.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy