Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

"Z przyjemnoscia przedstawiam pierwsze WIPy z powstajacej sceny.Scena w zamierzeniu ma przedstawiac lokacje z jakiegos blizej nie okreslonego opuszczonego szpitala. Praca w duecie MJ/PLAIN. Mamy zamiar pobawic sie troche teksturami i oswietleniem. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Pozdrawiam uczestnikow i powodzenia. Mam nadzieje ze po weekendzie nastepne updaty.

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem na co tyle tych poly :/. Ja zrobiłem o wiele bardziej oszczędny wózek i naprawdę gorzej nie wygląda :/. obrazek poniżej jeśli chcesz to go usunę... wózek zajmuje ok. 30 000 tys. poly jednak ma troszkę więcej szczegułów i to dlatego...

Napisano

to robota plaina :) no comments hahaha

ale nasz wozek robiony z referencji ma byc sprzed wielu lat ... dlatego wyglada na prostacki ... nowsze modele oczywiscie sa ciekawsze.

Napisano

No niestety zgadzam się z Maxem.. 90% poly na oparciu jest po prostu niepotrzebne, bo oprócz zbędnego podziału siatki to nic nie wnoszą do kształtu bryły :) Pomijam to, że jeszcze kołom brakuje bieżnika :)

 

Prosty model = prosta siatka ;)

 

Dodaj do tej ilości kolejne elementy sceny... i pomnóż przez czas renderu ;)

Trochę to bez sensu co napisałem, bo nie wiem co będzie wynikiem tego równania ;)

Pozdrawiam:)

Napisano

no to kolejny update. zamieszczamy oteksturowany wstepnie fotel dentystyczny. reszte modeli niedlugo zamiescimy.

Napisano

Ciekawe ciekawe :). Jak juz leander wspomnial - moze pokusicie sie o szpital psychiatryczny :)? Przypomnial mi sie teraz Painkiller i pewien etap, ktory rozgrywal sie w takim szpitalu - ciekawie bylo ^^. Pzdr :).

Napisano

kolejny update. wózek inwalidzki stary jak świat :)

 

wózek jest zoptymalizowany w stosunku do poprzedniej wersji.

Napisano

Nie musicie dawac msmootha x3 na ten wozek , i tak nie bedzie widac ;)

Przyczepilbym sie do textury a raczej do jej dowolonosci. Nie wyobrazam sobie jak moglyby powstac takie zabrudzenia i z czego ?

Napisano

Kurcze, przyznam się że jak spojrzałem na wózek to pomyślałem że ktoś miał fajny pomysł na wyścig. Świetnie zrobiony. Brudu bym się nie czepiał- równie dobrze mógł powstać z wody kapiącej z sufitu, grzyba na ścianie czy pacjentów gryzących z nudów metalowe rurki.

Napisano

Baton wozeczek nie ma juz smootha na x3 :) poprostu sitaka ktora znajduje sie obok jest z tej wersji niezoptymalizowanej ktora miala 32 000 poly teraz ma 12-13 tys :) siateczke wozka dorzucimy jeszcze. Pozdrawiam i dzieki za komentarze.

Napisano

Oto kolejny model do sceny. Niestety z braku czasu troche mamy opoznienia. Niedlugo powinny pojawic sie kolejne renderki.

Napisano

na tym oparciu jest chyba ciągle trochę za dużo tych poly ;)

ale ogólnie: całkiem przyjemnie brudno

grałeś w Silent Hill?

tam też jest szpital - tak samo brudny i przerażający ;)

Napisano

Nie gralem w Silent Hill'a ale obejrzalem sobie screeny w necie :) wyglada ladnie bylo kilka wlasnie ze szpitala :)) Moze nawet sobie zagram :D

Napisano

Nie gralem w Silent Hill'a ale obejrzalem sobie screeny w necie :) wyglada ladnie bylo kilka wlasnie ze szpitala :)) Moze nawet sobie zagram :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności